Bloemkool kan je ook zo eventueel de vriezer in doen.
alicelover
Geplaatst: 29-08-19 22:23
Mooi pakket. Vlees en groente kan wel in de vriezer hoor. Roerbakgroente dan wel bevroren klaarmaken. Eerst laten ontdooien en dan wokken is geen succes. Broodjes kunnen dagje over tijd ook nog wel. Mona is puur suiker, dat durf ik 2 dagen later ook wel aan ( mocht ik het lusten ) Mona was hier dus gedoneerd aan de buren.
Oh en de salade kan vaak ook morgen nog wel hoor. Even goed in de gaten houden en ruiken. Die bakken salades zijn vaak zo bewerkt.
Ik ben wat dat betreft heel makkelijk; zo lang er geen schimmel op zit, de verpakking niet bol staat en het niet stinkt is het eetbaar Pudding eet ik met gemak een paar weken na de tht datum nog Met vlees en vis zou ik wat voorzichtiger zijn maar dat eet ik niet.
Dat staat er ook als er niets over is. Dan heeft degene van de winkel die optie gekozen in plaats van 'niets te redden'
Helaas sluiten de werktijden van mijn nieuwe werk niet meer aan bij het reserveren/ophalen van pakketten van 'mijn' bakker. Ik kan moeilijk als docent tegen mijn leerlingen zeggen. Sorry jongens, de juf moet even too good to go bonnen reserveren.
Anoniem
Geplaatst: 31-08-19 18:58
daffieduck83 schreef:
Dat staat er ook als er niets over is. Dan heeft degene van de winkel die optie gekozen in plaats van 'niets te redden'
Dit inderdaad. Volgens mij staat dit er ook als de ophaaltijd over is en de nieuwe pakketten er nog niet op staan
Hier weer erg blij, eindelijk weer 2 bonnen te pakken. 1 voor de bakker en 1 voor de jumbo. Bij de bakker kreeg ik 1,5 bruin brood, en zak met 7 zoete broodjes en een zak met 9 harde broodjes.
Bij de jumbo hadden ze geen tasje klaar staan dus die moest even snel uit de winkel gehaald worden. Resultaat is dat alles nog 2 dagen houdbaar is!
Anoniem
Geplaatst: 04-09-19 14:35
Pakket van vandaag. He-Le-maal in mijn nopjes want mijn lievelingssalade zit er tussen
Ik heb gisteren voor de tweede keer een pakket gehaald bij de Dekamarkt. Wederom tevreden met het pakket. Lijkt wel deel op de vorige maar dat maakt mij niet uit. Hier kan ik weer een week mee vooruit en zo is het iets makkelijker om te bedenken wat ik wil gaan eten. Volgende week weer eentje denk ik!
Gisteren een pakket van de jumbo gehaald, groot pak kip erin dat 4 dagen over datum is.
Ik heb al een paar keer geprobeerd een bericht te sturen via de app maar hij stuurt niet, hebben jullie daar probleem ook? Heb wel al eerder een bericht gestuurd in het verleden, dus denk dat er met de update iets niet goed is gegaan.