T: Handje moerbeien, dadel
L: Rest van m'n lunch van gisteren, salade met rode biet, feta en champignons
T: Zelfgemaakte warme choco met slagroom, 2 dadelballetjes, 2 dadels. Paleo banaan/amandelkoekjes (gedeeltelijk met stukjes dadel en cacao) gemaakt en van het deeg en van de koekjes gesnoept. Helaas zijn ze mislukt, maar wel lekker...
A: Stukje beenham en broccoli met cherrytomaatjes, een zelfgemaakt room/tomaat/kruidensausje en wat parmezaanse kaas. Warme custard van sojamelk en palmsuiker
T: Paar plakjes nagelhout met paprika, dat moet op en vast ook nog wel een paar dadels.

D: Thee en water
Misschien kun je zelf koekjes bakken? via recepten van paleo
Voel me jammer genoeg nog niet echt beter alleen
vandaag, enigszins tegen mn principes in, de dag doorgekomen op ibuprofen. Maar anders ging het echt niet op het werk. Had daardoor wel een beetje rare trek geloof ik
Morgen nog maar een half dagje werken, ga ik daarna even fatsoenlijk uitzieken met extra vitamientjes en groente.
Vond alleen mn vetpercentage wat aan de hoge kant (28% als ik me niet vergis) maar was gemeten met mn kleding aan en op zo'n weegschaal waar je met je handen een sensording vast moest houden. Dus vraag me af hoe nauwkeurig dat was? Mensen toevallig ervaring daarmee hier? Was de eerste keer dat ik mn vetpercentage heb laten meten overigens.