Wat heb jij deze hele dag gegeten? Deel II!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 15:52

Many schreef:
O: havermout met rijstmelk, appel, chiazaad, gojibessen en amandelpasta
T: banaan
L: 1/3 courgette, halve tomaat, halve gele paprika, paar olijven en zongedroogde tomaatjes, beetje feta en wat pompoenpitten
T: handje noten
A: quinoa met 2 stronkjes witlof en ei
T: misschien nog magere kwark

Mooi mooi mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 15:53

dressagelady schreef:
Cheetahfan, ik vind het best weinig zo om 1.5 uur op te moeten sporten!

O. Magere kwark met blauwe bessen en havermout
T. Banaan + appel
L. 2 geroosterde vk boterhammen met gemengde noten pasta, meergranen rijstwafel met graskaas

D. Enkel water + verse muntthee

Echt een aanrader trouwens deze pasta: http://www.flevohoning.nl/media/catalog ... npasta.jpg Enkel biologische, gebrande hazelnoten + amandelen en een klein beetje zout :)

Ooh die pasta ken ik. Inderdaad echt superlekker!

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 15:54

Wat een mooie lijstjes allemaal
De groentensoep gaat denk ik niet lukken maar ga mn best doen

rockey

Re: Wat heb jij deze hele dag gegeten? Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 15:57

O: beschuit en glas water
T:Appel
M:Beschuit en een appel
T:yoghurtje activia
A:Geroosterde boterham met gekookt eitje

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:00

Gezond bezig!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:02

Rockey is dat alles wat je eet? Ik vind je O/L mager en ook je avond eten zou wat uitgebreider mogen :) ? Voel je je niet fit?

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:04

jawel, top fit. maar probeer het vet vrijziekenhuis dieet 2 weken aan te houden, dan moet ik in bikini hihi

wil namelijk nog 2, kleine 3 kilo kwijt..

klopt het is een crash dieet, en normaal eet ik ook veel gezonder :) ach t is ff voor een goed doel, daarna lekker weer op de gezonde tour verder!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:09

Cheetah: persoonlijk voel ik me altijd opgeblazen en moe en tonnetje rond van brood, al eet ik maar 2 sneetjes. Havermout kost geen drol, is veel gezonder, je kan er eindeloos mee variëren en je hebt lang energie maar je hebt niet dat ontplof-gevoel :) Misschien is dat wat?

Ulbe: Dat snap ik; ik heb net het omgekeerde. Eet ik te veel in mijn drie maaltijden, eet ik de rest van de dag te weinig en dan krijg ik te weinig kcal binnen.

Anke: Probeer toch nog iets te eten, misschien gewoon een boterham? Dat kost minder moeite dan dat je verse soep moet maken. Je kan hem misschien in enkele stukjes snijden, en die dan over een bepaalde tijd op eten. Dat lijkt me beter dan helemaal niets? Voor je het weet lig je in het ziekenhuis, of erger.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:12

ja ook echt typisch dat ze bij mij zegt... gezond, want dat is het eigenlijk helemaal niet..

ik denk eerder dat ze gewoon beter hulp kan gaan zoeken :) ipv hier te plaatsen wat ze juist niet eet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:14

Speciaal voor Karin de ingredienten van de osawacake (heb vandaag weer een plak bij de biowinkel gekocht):

Water, tarwebloem, rozijnen, abrikozen, rijst, mais, havervlokken, hazelnoten, zonnebloemolie, sasemzaad.

:9

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:17

Ja sowieso...
Denk dat tips geven ook geen zin meer heeft.

Maar crash dieet he, kom je dan niet als een gek aan zodra je weer meer eet? :)
(Ben gewoon benieuwd hoor :)) )

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:19

ik heb wel ervaring met dit dieet, althans mijn schoonmoeder is hier fan van, en het valt mee hoor.

wel natuurlijk als je daarna 4 keer in de week friet of iets in die richting gaat eten.

maar als je verder gewoon een gezonde leefstijl hebt niet echt.
ik heb genoeg beweging en eet verder ook gewoon gezond, dit gaat alleen net iets sneller.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:21

Dat je dat volhoudt Rockey als er zo'n groot verschil is met je normale eetpatroon; als ik een dag wat minder eet bijt ik ieders hoofd er af :=

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:24

rockey schreef:
ik heb wel ervaring met dit dieet, althans mijn schoonmoeder is hier fan van, en het valt mee hoor.

wel natuurlijk als je daarna 4 keer in de week friet of iets in die richting gaat eten.

maar als je verder gewoon een gezonde leefstijl hebt niet echt.
ik heb genoeg beweging en eet verder ook gewoon gezond, dit gaat alleen net iets sneller.

Aha oke!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:24

haha ja als ik echt iets wil, kan ik het wel hoor :) vandaag is me tot nu toe echt goed afgegaan, al zal ik misschien nog lekker vol zitten van gisteren haha , dat zal morgen wat erger worden! ach ja en 2 dagen en mn maag is er ook weer aan gewend aan die kleine hoeveelheid.

heb ooit eens gelezen dat die modellen van victoria secret 36 uur voor de show niks meer eten en 24 uur van te voren niks meer drinken, om super droog te staan, jezus das pas ziek!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:27

De levensstijl van Cesar Casier staat me dan meer aan. In zijn kookboek Model's Kitchen legt hij uit hoe hij (en de meeste modellen) eten. Hij eet eigenlijk vooral clean en ontbijt met havermout, eet noten tussendoor en blauwe besjes, een hele schaal fruit als lunch... Supergoed kookboek trouwens (en Cesar is echt héél lief; hij stond er mee op de boekenbeurs).

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:29

oef 24 uur niet drinken....36 uur niet eten kan ik wel als het moet maar geen water dat lijkt me niks hoor! Mja daarom lijk ik ook bij lange na niet op een victoria-model denk ik whaha, nog afgezien van mijn lengte :P *\o/* :9

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:31

Ah, lekker Gast7391!
Ik zal eens speltbloem gaan halen bij de molen, dan kan ik ook eens wat gaan maken. :)

Jeetje Rockey, wat belachelijk weinig! Ik zou toch echt onderuit gaan op dat soort hoeveelheden... *steekt nog een stukje bros melk&wit in de mond*

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:32

rockey schreef:
heb ooit eens gelezen dat die modellen van victoria secret 36 uur voor de show niks meer eten en 24 uur van te voren niks meer drinken, om super droog te staan, jezus das pas ziek!

Ik weet nooit wat ik daar van moet denken. Er wordt altijd maar geopperd dat ze niets eten, zich uithongeren ed, maar ik geloof er eigenlijk helemaal niks van. Ik kan me voorstellen dat ze hun eten aanpassen op de dag(en) voor de show, zodat je buik in ieder geval niet opgeblazen is van het brood bijvoorbeeld :') Maar volgens mij hebben zij een super uitgebalanceerd eetpatroon en sporten ze zich gewoon helemaal suf. Zonder brandstof in je lijf kun je echt zo'n show niet lopen.

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:35

KarinvdM schreef:
Ah, lekker Gast7391!
Ik zal eens speltbloem gaan halen bij de molen, dan kan ik ook eens wat gaan maken. :)

Jeetje Rockey, wat belachelijk weinig! Ik zou toch echt onderuit gaan op dat soort hoeveelheden... *steekt nog een stukje bros melk&wit in de mond*

Whaha ging helemaal stuk om dat stukje

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:36

Nu zijn de victoria secret modellen nieteens perse zo erg mager vind ik.
Wel dun maar als ik fashion tv kijk schrik ik me kapot, maar victorias secret is nog wel wat voller.
Die zijn ook mooi en energiek en lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:36

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:38

En toch blijf ik zo'n idee houden dat ik nooit een model zou willen zijn. Dat leven lijkt zo perfect af en toe, maar volgens mij valt dat echt reuze tegen. :D

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:39

Je wordt behandelt als een stuk vlees in het begin.
(Als ik verhalen moet geloven. Maar dat geloof ik wel want in hollands next top model was dat ook)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:51

Wtf, hottie couteratie? :') _O-

M'n toenmalige huisgenootje en vriendin heeft ooit HNTM gewonnen (Ananda). Zij at echt weinig (ongezond trouwens ook) en spinde zich een ongeluk.