Gister weer stuiterend naar de sushi afhaal, eindelijk waren ze terug van vakantie. Maar helaas nog steeds dicht ivm een familie-omstandigheid. Dus weer geen sushi, straks maar even bellen naar de viszaak en bestellen voor morgen.
Ik was natuurlijk vergeten te bellen, dus ik had nog 3 stukjes nigiri met tonijn Ze krijgen elke dag rond 10 uur de sushi aangeleverd, dus ik ben morgen rond half 11 in de winkel om daar alle lekkere dingen te halen.
Eloya
Geplaatst: 07-08-15 15:17
Oh ik wil ook zo graag weer een keer sushi eten. Maar mijn familie lust het niet...
De sushi in Zaandam woensdag was heel lekker, volgens mij ook lekkerder dan de laatste keer dat ik er was. Lang verhaal kort: sushi Zaandam is een aanrader .
ecyoj
Geplaatst: 07-08-15 15:31
wow wat een uitkomst dat ik dit topic bij toeval tegen kom. Ben echt sushi fan. We willen graag naar Sumo maar dat is te ver met dit weer. Hoe is jullie ervaring (als die er is) in Heerhugowaard of Alkmaar? Zag ze wel in de lijst staan die van Alkmaar maar welke is beter?
_PatriciaH
Geplaatst: 07-08-15 15:58
Eloya schreef:
Oh ik wil ook zo graag weer een keer sushi eten. Maar mijn familie lust het niet...
En alleen is ook zo alleen
Jammer dat je zo ver weg woont manlief vind het ook niet lekker en verder niemand die mee wil...
Ecoj die in Alkmaar is toch in het oude postkantoor? Ik vond het daar lekker, leuke zaak en aardig personeel. In heerhugowaard ben ik vast ook wel geweest maar kan ik me niet herinneren...
Eloya
Geplaatst: 07-08-15 16:15
Ik ben volgens mij een van de enige vis eters in mijn omgeving vriendinnen lusten het ook niet haha
Ja das wel beetje ver Patricia voor alleen sushi eten. Had me wel leuk geleken
Siggislief
Geplaatst: 07-08-15 16:16
Ik ga straks naar Hachi, ik kijk precies bij hen het restaurant in...* Shock! *
Hackie
Geplaatst: 09-08-15 17:51
Kristie schreef:
Eloya kun je niet met een vriendin?
Nadia dat is wel een tegenvaller
De sushi in Zaandam woensdag was heel lekker, volgens mij ook lekkerder dan de laatste keer dat ik er was. Lang verhaal kort: sushi Zaandam is een aanrader .
Succes sterreke. Wij zijn naar kiyoshi in Veenendaal geweest vorige week. Die andere zag er van de buitenkant ongezelliger uit. We hadden onze baby mee en werden daarom helemaal in een apart gedeelte gezet waar verder niemand zat. Dat vond ik wel ongezellig. Onze baby huilt niet, maar ja dat wisten zij natuurlijk niet en andere gasten zitten er misschien niet op te wachten? Geen idee eigenlijk. Het eten was wel lekker. Niet heel bijzonder.