en? hoe was ie katia? ik zit nu aan de pepernoten... 
ik heb echt heel erg lopen SOG-en. Moest studeren, maar heb echt alles gedaan om vooral maar niet te hoeven beginnen.... heb nog 2 uurtjes geslapen na mijn laatste post, toen de schuur opgeruimd, tuinset naar binnen gehaald, konijnenhokken verschoond, vaatwasser uitgeruimd en nu moet ik eigenlijk nog stofzuigen boven maar dat doe ik vanavond wel. Om 15.00 moet ik van mezelf echt gaan starten met het onderzoeksplan herschrijven...
probleem is dat ik het onderzoeksplan al 2x heb geschreven. de eerste keer op de gok en dus heel terecht terug gekregen. de 2e keer aan de hand van de feedback herschreven en naar zwolle (hoofdplaats opleiding) gegaan om persoonlijk met een begeleider te kunnen spreken (daar hadden ze in utrecht geen tijd voor). toen is mijn plan in zwolle goedgekeurd en 2 dagen later is hetzelfde plan in utrecht afgekeurd. utrecht verwijst simpel naar de regels, maar wil niet aangeven waarom zwolle wel en zij niet. daar ben ik over aan het touwtrekken geweest, maar de strijd ga ik toch nooit winnen tenzij ik een heeeeeeele lange adem heb en heb ik dus maar opgegeven.
uiteindelijk viel het herschrijven net mee. had blijkbaar in juni al een hoop herschreven en moest nu nog wat kleine dingen veranderen en aanpassen. probleem zit in de onderzoeksvragen, die krijg ik niet concreet en daar heb ik een minimum aan feedback gekregen. nu gewoon maar weer het plan gemaild en ik wacht wel af wat ze er van vinden...