Oh ja, dan even flink ertegenaan idd Moet ik ook weer Maar met het lekkere weer ook steeds lekker aan het paardrijden en op stal rondhangen en thuis voorjaarsschoonmaak enzo en naja niet echt veel wezen sporten en niet echt gezond gegeten
SAKKIA
Geplaatst: 14-04-09 08:38
Katja schreef:
Heel veel afvallen Sakkia dan kun je in de handbagage
Ja ik ga echt mijn best doen. En ik ben van plan om me op te geven voor een loopevenement. 5km Lady's Only Run in Groningen. Dan mag ik echt nog wel even aan de bak maar dat is niet anders. Het is wel een stuk achter de deur. In oktober ren ik weer de 4mijl van Groningen, maar dat is te ver weg. Dit is mooi voor de vakantie aan zeg maar, voor bikinitijd
ja maar een halve marathon jeetje dat is ook wel wat anders als 5 km (Ik ga eens even kijken wat een rondje van 5 km is rondom het dorp. Ga ik 2 keer in de week hardlopen en 2 keer in de week sportschool, da zou dus goed moeten komen voor devakantie
Maar hardlopen is ook niet mijn ding Wordt snel duizelig en krijg heel erg buikpijn als ik ga hardlopen.. Doe vast wat fout Want met andere sporten heb ik er geen last van Maja, maakt de lol van het lopen wel een stuk minder zeg maar
Wil wel weer gewoon rustig gaan 'joggen', wil wel start to run weer gaan doen Want ken mezelf, dan zit ik van de zomer lekker met mn luie kont op het strand en vind ik het te warm om naar de sportschool te gaan Maar lopen kan natuurlijk ook gewoon 's ochtends heel vroeg of 's avonds laat
Precies en daarom doe ik het ook, hoewel ik me nog nooit om 6 uur uit mijn bed heb kunnen sjorren om even een rondje van een half uur te gaan doen hoor Mmmmm rondje om het dorp is net 4 km, kom dus een km te kort Klein dorp
Oh nou ja misschien zou het me lukken als ik tegelijk met mijn vriend er uit ga Maar ik kan beter dan om half 9 's avond nog een keer gaan dan 's morgens zo vroeg. Ik ben echt een avond mens hoor
Ik ga vanavond denk ikmaar weer es naar de sportschool Vind het sporten echt heerlijk Maar met het mooie weer is het zo lekker om dan nog buiten bezig te zijn he
Ja dat is ook zo hoor, maar ik wordvan mooi weer ook altijd heel erg lui. Gisteren zou ik ook nogo een rondje doen en toen heb ik 1,5 uur in de tuin liggen snurken
Ja dat ga ik ook doen, maar ik denk dat ik ook sowieso 1 avond in de week alleen moet gaan trainen, buiten bedoel ik dan he. Want we kleppen echt veel te veel en komen echt niet verder
Wendy15
Geplaatst: 14-04-09 09:05
Ik heb gister heeele gave oogschaduw gekocht Net hoe het licht er opvalt is het een beetje rozig of anders groenig, maar de combinatie is heel gaaf
Mogguh! Gisteren net naar de bios gegaan met mijn tante en mams Uiteindelijk bij dr thuis belandt en met mijn neven met de kaarten gespeeld. Was weer een gezellig boeltje
Nu ff naar de winkel. Daarna aan de studie en vanmiddag weer naar de bios (het wordt een gewoonte )
Katja, wow! Wat gaaf zeg! We verwachten uiteraard wel foto updates, we laten je niet zo maar gaan. Wat is precies de bedoeling daar?
Hoe is het verder hier ladies?
Big momma doet 't goed! Gisteren zat ik erop en toen voelde ik het veulen onder me door bewegen en tegen m'n benen aan schoppen..
Ontbijt: Geitemelk met brinta. Actimel, kop thee T: Mueslireep van zonnatura Lunch: ? T: Appel, 2 mandarijnen T: 200 ml magere yoghurt Diner: ? T: Kruidkoekje
Belsje
Geplaatst: 14-04-09 09:29
Wijoew net terug van de dokter gewicht was ok hart bloed en al de andere vitale dingen ook weer ok. Nog even en ik ben zowaar gezond haha
Katja super kans! Waar ga je precies zitten? Denk dat ik erover gelezen heb.
Wel weer een preek van de dokter gehad over mijn huid ... Zelf ben ik toch nog steeds erg bang voor zo'n operatie, stel je voor dat je niet wakker wordt. Voor een stuk vel?! Ik zou dat zelf wel héél erg zonde vinden. Maar een risico van 1/250000 mag ik wel nemen vind ze. Na mijn vorige consult was ik zo zeker dat ik een reductie wou ... Maar nu ... Op zich is het volges haar ook niet zozeer voor het mooie, vooral om latere problemen te voorkomen: infecties, wondjes, cystes, stank, schimmels, ... En dan trekt het natuurlijk een stuk meer aan!
Strakjes naar maastricht awhieeeeeee \o/
Maikee
Geplaatst: 14-04-09 09:41
Katja echt gaaf
Veel plezier in Maastricht belsje
Ik ga dadelijk naar de efteling
En we hadden gisteren optocht maar hebben we niet meegedaan want we kregen geen geld meer omdat we hadden klapband gehad hadden op de koppenkar dus waren iets later (1 uur ofzo ) ondertussen toen ze daar stonden te wachten op de andere band organisatie enzo al gebeld, jaja we regelen wel wat komt goed dus komen we daar ja dr is geen hijskraan meer ja dan krijgen jullie 400 zonder koppen dus ja das goed dan maar toen werd het ineens 300 en ddaarna ja maar het is wel raar zo dus jullie krijgen maar 200 en we wisten niet eens zeker of we dat überhaupt wel kregend dus de eerste bocht rechtdoor gereden de stoet uit en weer terug naar huis
Dat is wel jammer mii_jessy Wat was dat voor een optocht dan?
narrator
Geplaatst: 14-04-09 10:22
Goedemorgen dames.
Ik heb nog een hoop bij te lezen volgens mij. iig vanaf zaterdag? haha mn weekend was érg tof bij me zus' vriend & z'n leuke broertje.
Veel plezier bij de Efteling mii_jessy. & fijn dat alles goed was bij de dokter Belsje! Wat is er precies met je huid als ik dat vragen mag?
En wendy, je kan ook buiten sporten toch? Of is er bij jullie niet echt veel natuur om te kunnen sporten, tenzij je graag door straten gaat hardlopen. Dát kan natuurlijk ook. hihi