Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maartje_h schreef:he wat ontzettend leuk zeg
die laatste weken zullen wel heel hard gaan of juist niet?
ben benieuwd naar de voor en na foto's
Sizzy schreef:Geinigis het niet vervelend rond je borst met ademhaling etc?
maartje_h schreef:oo spannend allemaal syl
klinkt allemaal heel erg leuk...
zijn jullie al in ondertrouw?
Maethoriel schreef:Wat bijzonder Syl, met alle data zo gepland!
Mooi hoor, dat je precies met 7,5 jaar samen in het huwelijksbootje stapt
Hihi, ik heb gister net m'n 3maanden jubileum met m'n vriendje gevierd, stelt niets voor als je dat hier zo hoort
Tha_Niekje schreef:Goedemorgen?? Zomertijd is ingegaan... Dan zijn er normaal gesproken hier toch alweer mensen wakker??
Ik kom net pas uit de stadWas erg gezellig, eigenlijk niet gepland om zo lang te blijven (maar ja, eigenlijk is het ook nog maar 6 uur
![]()
)
Heb wel een broodje kroket gehadMaar verder hele avond aan de cola-light geweest en natuurlijk veel gedanst!! Maar al met al, was het niet een topdag gisteren/vannacht
Sylhouet schreef:Morgen is voor ons een bijzondere én erg leuke dag, kijk er al een tijdje naar uit...
Wij zijn morgen 7 jaar en 5 maanden samen.
Dat is misschien niet zo bijzonder, maar voor óns wel: ons laatste 'jubileum' als ongetrouwd stelletje!
Morgen over precies een maand geven wij elkaar het ja-woord... op de dag dat we 7 1/2 jaar samen zijn
!
En toevallig hadden we het zo gepland, dat we morgen naar een Sound & Light show gaan in Nieuw Vennep,
van onze rondreis organisatie Fox. Een vooruitblik op onze 18-daagse rondreis door Costa Rica!
We maken er een super leuk en romantisch dagje van, ons programma:
** 's Ochtends vroeg even snel langs paard
** Rond het einde van de ochtend arriveren we dan bij Niels' opa en oma op de koffie (vast en zeker met appeltaart o.i.d.), die wonen in de buurt van Nieuw Vennep dus dat komt goed uit...
** Daarna een lekker strandwandeling bij Zandvoort of in die regionen ergens...
** Daarna naar de Sound & Light show van Costa Rica...
** Daarna uit eten, we hebben gereserveerd bij restaurant de Roos (, hoe toepasselijk
..) in Nieuw Vennep
** En dan weer terug richting het hoge Noorden!
Leuk leuk leuk!
Tha_Niekje schreef:Hahaha,ik nog
en 6.15 zomer of wintertijd??
Maar ontbijtse, ik ben nog even een vriendin die in Canada zit foto's aan het showen (als m'n site zo mee gaat werken) en dan ga ik zo eventjes slapen![]()
Sylhouet schreef:Morgen is voor ons een bijzondere én erg leuke dag, kijk er al een tijdje naar uit...
Wij zijn morgen 7 jaar en 5 maanden samen.
Dat is misschien niet zo bijzonder, maar voor óns wel: ons laatste 'jubileum' als ongetrouwd stelletje!
Morgen over precies een maand geven wij elkaar het ja-woord... op de dag dat we 7 1/2 jaar samen zijn
!
En toevallig hadden we het zo gepland, dat we morgen naar een Sound & Light show gaan in Nieuw Vennep,
van onze rondreis organisatie Fox. Een vooruitblik op onze 18-daagse rondreis door Costa Rica!
We maken er een super leuk en romantisch dagje van, ons programma:
** 's Ochtends vroeg even snel langs paard
** Rond het einde van de ochtend arriveren we dan bij Niels' opa en oma op de koffie (vast en zeker met appeltaart o.i.d.), die wonen in de buurt van Nieuw Vennep dus dat komt goed uit...
** Daarna een lekker strandwandeling bij Zandvoort of in die regionen ergens...
** Daarna naar de Sound & Light show van Costa Rica...
** Daarna uit eten, we hebben gereserveerd bij restaurant de Roos (, hoe toepasselijk
..) in Nieuw Vennep
** En dan weer terug richting het hoge Noorden!
Leuk leuk leuk!
Nienke_ schreef:Hallo! Ik ben er ook weer. Gisteren een drukke dag gehad en savonds weg geweest.
De foto's voor en na!!
Kun je hieronder zien. Ik moet nu wel wat aan mijn buikspieren gaan doen. Als je ouder wordtblijft niet alles zo strak meer
![]()
http://www.mijnalbum.nl/Foto=RSH6N3RY
http://www.mijnalbum.nl/Foto=MTPCB8GO
Vanochtend was ik weer iets zwaarder maar ik heb ook niet zo veel beweging gehad. Straks ga ik tuinieren tot een uur of zeven.