Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
alleen niet rare dingen doen.. dan zak ik door mijn knie heen. Ene keer doet het even pijn, andere keer is het resultaat dat ik 3 dagen op krukken moet lopen
Maar ja soms ben ik eigenwijs en in een gebouw loop ik zonder hond. En dan ... ja kunnen wel is ongelukjes gebeuren.
.
.
.
..
!
.. Ze gleed in een bocht om een boom heen weg op de bladeren.. Dus toen lagen we samen op de grond
!
!
!
Mogguh dames 
Tryggur doet het súper!!!
Die van haar kan heel rustig naar beneden en dan kon ik Tryggur blokken. Dus wij naar het dijkje toe, stonden we boven en zij van nou zet 'm er maar achter, gaan we samen naar beneden.. Dus zei rustig in stap naar beneden.. En Tryggur bleef heel droog boven staan
Hij voelde mijn twijfel wel natuurlijk en dacht echt van noh beter niettt
Uiteindelijk zelf even diep ademgehaald en hem rustig naar beneden laten lopen en hij deed het SUPER!! Rustig in stap aan een lange teugel naar beneden, zónder te versnellen
En toen ook nog de hele weg waar ie vroeger altijd aan de kletter ging gedraaft, zónder dat meneer probeerde onder me vandaan te lopen
ben echt supertrots op 'm 
Zei ze van jaaa we moeten maar snel es een strandrit gaan maken en blablabla.. Dus andere stalgenootje van naja ik ga voorlopig niet mee want mijn paard is nog niet in conditie.. Dus ik van nee ik ook niet, ben nog rustig aan het opbouwen
En zei helemaal van waar dat nou weer voor nodig was en dit en dat. Dus ik van nou hij is behandeld door de osteopaat, hij is helemaal opnieuw aan het leren draven en gebruikt hele andere spieren, is hartstikke zwaar voor 'm en wil ik gewoon rustig opbouwen. Nou dat vond ze maar onzin volgens mij.. Pfff gezeur
Laat mij lekker zelf beslissen wat ik vind dat m'n paard aankan en wat niet 
Valt niet mee om weer aan het werk te zijn