En hij wéét dat ik om half 10 heen ga dus hij heeft net voor 9 uur al de boer gebeld zodat die hem eten zou geven
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En hij wéét dat ik om half 10 heen ga dus hij heeft net voor 9 uur al de boer gebeld zodat die hem eten zou geven
tis natuurlijk heel lief dat je ouders zo bezorgd zijn om je, maar hier zou ik ook beetje kriegel van worden 
En m'n moeder zegt van ja je hoest nog dus je kan beter binnen blijven
Maar ik MOET er gewoon even uit! Die muren komen ondertussen op mn af en ik moet gewoon heel even frisse lucht, mn paardje zien en mn eigen gang gaan zonder dat mn ouders overal bovenop zitten! En ik had gister al tegen moeders gezegd dat ze maar even moest bedenken wat er nog in huis moest komen enzo en dat ik dan vandaag wel boodschappen ging halen, paar keer over gehad. En vanmorgen is het van ik bel Opa wel. Nou lazer dan ook op hoor 
maar na een week binnen zitten zou ik persoonlijk echt lak hebben aan gezeik en misschien een paar dagne extra hoesten, dan zou ik toch even frisse luchtw illen hebben 
En dan zorg ik dat ik op tijd ben zodat ie nog geen eten heeft
Hij is evengoed wel lief hoor, tussen de happen door tilt ie wel zn hoofd op voor een knuffeltje
Maar is toch anders dan gewoon ff lekker rustig staan teuten
zeker als je al zo'n tijd niet geweest ben, is het wel leuk als je zn volle aandacht hebt
) en die heeft gister eindelijk de dokter maar gebeld voor een drankje, omdat al die huis-tuin en keuken drankjes/tabletten etc allemaal niet helpen 

Wordt er gewoon af en toe echt ff zat van
)
Maar was nu toch wel écht goed ziek
Dus nou maar een keer echt de tijd genomen om beter te worden
Alleen ben het zoooo zatttt, verveel me dood en keer er zo naar uit en lekker buiten te gaan.. En dan meteen dat gezeikkk, dan is de hele lol er ook alweer vanaf
)
En een ontbijtje naar binnen werken
Dan even douchen en aankleden en dan denk ik even het dorp in om boodschapjes te doen
xingridx schreef:ja logisch toch![]()
trouwens, jij maakt echt móóie dingen zeg! (profiel weer es gespiekt)
Maar denk dus dat het voor mij bedoeld is?
In dat geval heel erg bedankt!

, dus ga maar leren en ik wil nog een stukje hardlopen ofzo.
) en nu hebben ze me gevraagd of ik ook weer wil komen spelen.

Kan je het niet gewoon een poosje proberen? 
Dankje ingrid!! 

dom ding