[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:32

Maar het ging gister ook al beter, geen koorts meer. En ik heb ook gewoon aardig gegeten enzo. Zit al vanaf zondag binnen! En als ik met de auto naar de pony ga en ff een plakje hooi en een knuffel geef ben ik binnen 20 minuten heen én terug! Had gister al gezegd dat ik gewoon ff heen wilde Verdrietig En hij wéét dat ik om half 10 heen ga dus hij heeft net voor 9 uur al de boer gebeld zodat die hem eten zou geven Scheve mond

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:37

Kan je niet met je ouders praten waarom ze dat hebben gedaan terwijl je gister al aan had gegeven dat je naar je paardje zou gaan.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:38

ooh Wendy Ach gut tis natuurlijk heel lief dat je ouders zo bezorgd zijn om je, maar hier zou ik ook beetje kriegel van worden Nagelbijten / Gniffelen
Maar wat zijn dan de gevolgen als je wel gaat? bedoel, als je toch geen koorts meer hebt etc kunnen ze je toch moeilijk verbieden om binnen te blijven Nagelbijten / Gniffelen

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:43

Mn pa mompelde iets over vergeten en liep toen weg.. Dan denk ik, hij kan toch op z'n minst even vragen van joh ga jij heen of zal ik de boer bellen? Ik was al een uur vóór hem wakker Scheve mond En m'n moeder zegt van ja je hoest nog dus je kan beter binnen blijven Rolleyes Maar ik MOET er gewoon even uit! Die muren komen ondertussen op mn af en ik moet gewoon heel even frisse lucht, mn paardje zien en mn eigen gang gaan zonder dat mn ouders overal bovenop zitten! En ik had gister al tegen moeders gezegd dat ze maar even moest bedenken wat er nog in huis moest komen enzo en dat ik dan vandaag wel boodschappen ging halen, paar keer over gehad. En vanmorgen is het van ik bel Opa wel. Nou lazer dan ook op hoor Scheve mond
Ik kan wel gaan nu ingrid, maar Tryggur heeft nu dus al eten, dus ff lekker knuffelen heeft hij dan natuurlijk ook niet veel zin in.. En mn ouders zullen me echt wel laten gaan maar met een hoop gezeik achteraf.. En als ik dan nog wel een paar dagen blijf hoesten is het dán natuurlijk mn eigen schuld Ja Clown

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:46

anders ga je toch begin vd middag even? als je weet dat hij geen eten heeft en dus wel in knuffelmood is?

Snap ook wel dat hoop gezeik achteraf ook niets is, ken het probleem hier ook hoor Lachen maar na een week binnen zitten zou ik persoonlijk echt lak hebben aan gezeik en misschien een paar dagne extra hoesten, dan zou ik toch even frisse luchtw illen hebben Nagelbijten / Gniffelen
Wat overigens puur mijn mening is en verder niet aanvallend voor jou bedoeld hoor, want ik snap het ook prima dat je het dan niet doet Knipoog

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:48

Ja ik ga idd vanmiddag heen Ja En dan zorg ik dat ik op tijd ben zodat ie nog geen eten heeft Ja Hij is evengoed wel lief hoor, tussen de happen door tilt ie wel zn hoofd op voor een knuffeltje *LOL* Maar is toch anders dan gewoon ff lekker rustig staan teuten Bloos

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:50

ja snap ik wel Ja zeker als je al zo'n tijd niet geweest ben, is het wel leuk als je zn volle aandacht hebt Ja

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:51

Ja daarom Ja Lachen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:06

Hoesten zou voor mijn ouders geen reden zijn om mij binnen te houden, wanneer je je goed inpakt als je naar buiten gaat is dat geen probleem ach ja iedereen denkt daar weer anders over.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:09

haha sterker nog, mijn moeder is hier degene die al wéken loopt te hoesten (nou ja, blaffen is een beter woord Clown ) en die heeft gister eindelijk de dokter maar gebeld voor een drankje, omdat al die huis-tuin en keuken drankjes/tabletten etc allemaal niet helpen Clown
maar thuisblijven...dacht het niet, gewoon 40 uur in de week werken, stel je voor dat je een dagje thuisblijft Nagelbijten / Gniffelen
(daarom duurt het ook altijd 10x zo lang voordat mn moeder van een hoestje af is Clown

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:09

Ach moeders is bang dat ik longontsteking krijg.. Gebeurd imo niet zomaar, maajaaaa Rolleyes Wordt er gewoon af en toe echt ff zat van Scheve mond

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:15

Ben ook zo iemand hoor die gewoon door blijft gaan terwijl ik ziek ben. Daarbij is het wel zo dat mijn vader huisarts is dus ik mag alleen maar thuis blijven als ik gekotst heb koorts heb en op bed lig.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:16

ach, gewoon denken: ze bedoelen het goed, ze bedoelen het goed Clown

en gewoon lekker naar buiten gaan vanmiddag, dik inpakken en even frisse lucht (dat frisse moet vast lukken als ik zo naar buiten kijk Haha! )

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:17

Ik scharrel meestal ook wel door Ja Maar was nu toch wel écht goed ziek Nagelbijten / Gniffelen Dus nou maar een keer echt de tijd genomen om beter te worden Lachen Alleen ben het zoooo zatttt, verveel me dood en keer er zo naar uit en lekker buiten te gaan.. En dan meteen dat gezeikkk, dan is de hele lol er ook alweer vanaf Scheve mond

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:18

Juist met dit weer moet je naar buiten gaan schijnt gezonder te zijn dan normaal ofzo iets.

Maar ik ga me nu echt als de wiede weerga aankleden en naar stal.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:19

ja logisch toch Ja

trouwens, jij maakt echt móóie dingen zeg! (profiel weer es gespiekt Clown )

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:19

Veel plezier uk!

Ik ga me zo maar weer even beneden wagen Nagelbijten / Gniffelen En een ontbijtje naar binnen werken Lachen Dan even douchen en aankleden en dan denk ik even het dorp in om boodschapjes te doen Lachen

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:41

En nou komt m'n moeder in ene te zeiken of ik dan nú boodschappen ga doen en dat ze even een lijstje zal maken Verward Rolleyes

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:42

xingridx schreef:
ja logisch toch Ja

trouwens, jij maakt echt móóie dingen zeg! (profiel weer es gespiekt Clown )

Dacht dat je het tegen uk had dus zat al in haar profiel te spieken Nagelbijten / Gniffelen Maar denk dus dat het voor mij bedoeld is? Bloos In dat geval heel erg bedankt! Lachen

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 12:34

Doei!

Ik werd vlak voor 9 uur wakker, dus ik denk ik draai me nog eventjes om. Gevolg : werd pas weer tegen half 11 weer wakker. Huilen van het lachen
Dus ik ga heel rustig aan doen met eten, heb helemaal geen trek vandaag.

Ontbijt : bruine meergranen boterham met een beetje kersenjam en (na een half uurtje) een witte vloerkadet met een dun laagje paturain en gekookt eitje.
tussendoor : -
Lunch : witte vloerkadet met bovenstaande
tussendoor : appel
Avondeten : ..

Beweging : heb opeens vrij van me werk, ze hadden me niet nodig vandaag Scheve mond, dus ga maar leren en ik wil nog een stukje hardlopen ofzo.

Ik heb trouwens jullie hulp nodig..
Er wordt op mijn oude waterpolovereniging een damesteam opgezet (ja dat is dáár vrij uitzonderlijk Huilen van het lachen) en nu hebben ze me gevraagd of ik ook weer wil komen spelen.
Ik weet alleen niet of het wel zal gaan met mijn oude blessure (hakbot gescheurd) en of ik nog wel mee zou kunnen draaien.
Kan dat trouwens goed samen, waterpolo en paardrijden? Heb namelijk weleens gehoord van niet..
Opzich zou ik het zwemmen wel weer heeeerlijk vinden, mis het echt. Lachen

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 12:44

haha ja het was voor jou bedoeld Haha!

Belinda..zou het niet weten, daar kan ik je niet mee helpen Nagelbijten / Gniffelen

grrr probeer foto's van fototoestel op mn laptop te zetten, herkent ie het apparaat ineens niet meer Verward

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 12:51

Ik zou het niet weten Blinnii Kan je het niet gewoon een poosje proberen? Lachen

*LOL* Dankje ingrid!! Haha!
Oei dat is lastig!! Ach gut

Ik heb lekker uitttgebreid gedoucht en maskertje gedaan enzo Haha!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 13:02

oeh lekker Wendy Haha!

ik heb besloten dat ik vanmiddag op de bank hang met de dvd van Sex and the City Haha!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 13:07

en foto's zijn zowaar ook gelukt...in de andere USB-poort snapte die het ineens wel Verward dom ding Clown

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 13:14

Dan is die waarschijnlijk gekoppeld geweest aan die USB-poort, heeft die van mij ook weleens last van. Clown

Ik heb echt geen zin meer om iets te doen vandaag, ga nu eerst maar eens lekker douchen. Ja