T: /
L: 2 mb met smeerkaas ilght
T: Activia Yoghurt
D: Nog geen idee
Heb om 5 uur mijn proclamatie van herexamens. Spannend.

Krijg er vandaag echt niet veel in, stomme verkoudheid.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzy schreef:Patriesja: je kunt je er misschien wel goed bij voelen, maar je lichaam gaat wennen aan deze lage hoeveelheid kcal. Wanneer je daarna weer 'normaal' of meer gaat eten, komt dat er snel weer bij helaasIk zou echt wat meer gaan eten, iig bij je ontbijt!
Handig zo'n vriendje, doe er mij zo een LJ
Estragon schreef:denice schreef:weinig zeg!
SB is zoooo slecht!
ik heb het zelf gedaan dus ik kan meepraten!
Ik lees zo af en toe is met jullie meekan zelf ook wel een kilo of 10 missen namelijk
Maar nu lees ik best vaak dat SB zo slecht is maar waarom dan?? Het is inderdaad niet veel, maar wel gevarieerd en je mag in principe alles eten...? Of zit ik er helamaal naast
_Scarlet_ schreef:Gaat lekker met jou en de was he, March? Kan je niet iemand inhuren die het voor je doet, gaat er nooit meer iets fout (of kan je iemand anders de schuld geven)
Patriesja schreef:Ik vind het een beetje onzin om te zeggen dat het slecht is. Elk dieet is anders...
niet veel??? Toen ik volop dieette at ik soms niet eens mn tussendoortjes.
Je eet heel gevarieerd en je mag idd alles eten...
Na een jaar ervaren, ben ik er blij mee en trots op dat het me is gelukt
Tha_Niekje schreef:De theorie waar velen in dit topic volgens dieeten is oa. hier te vinden;
viewtopic.php?f=136&t=717921&hilit=
De link die daar genoemd word is ook erg handig!
March schreef:Mijn vriendje die vind ons maar raar. Die eet alleen 's ochtends, tussendemiddag en 's avonds en vind het maar raar dat ik tussendoor eet en vooral dat ik 's avonds nog tussendoortjes eet. Ondanks dat ik er met hem en andere mensen met mij al tig discussies over heb gehad dat het toch echt beter is, wil hij het niet geloven