Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

denice

Re: Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:05

_Scarlet_ schreef:
En misschien dus 18 minuten dat Start To Run programma volgen, hoop dat het lukt. Iemand tips om goed adem te halen? Ik adem namelijk verkeerd en krijg daardoor altijd last van m'n longen...

je kan doen, zo heb ik het geleerd van een prof marathonrenner, 3 passen in 3 passen uit.

dus als je rent
in in in uit uit uit in in in uit uit uit.

ik doe het zelf om de 2.5 passen dat werkt bij mij het beste. en zo raak ik nooit buiten adem. je hebt het snel genoeg door. ook niet boven je tempo rennen! doet ook pijn aan je longen als je er nog niet aan toe bent. gewoon rustig rennen, tempo komt vanzelf.

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:07

Ik doe dat ook ja, maar dan net een beetje anders omdat ik astma heb, dus wel genoeg moet uitademen. Doe twee passen inademen en twee en een half tot drie uitademen. Als ik het gelijk op doe zeg maar dan word ik benauwd...

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 12:13

Ben ik weer!

Examen ging redelijk, denk wel dat ik sowieso net een voldoende heb dus dan ben ik al tevreden.

Ben als beloning naar de AH gegaan en heb 2 crossaintjes gehaald, heb er net één op. Heerlijk! Dat is érg lang geleden Lachen

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:14

Gelukkig LJ! Ben je daar ook weer vanaf.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:17

gelukkig houd ik niet zo van croissantjes!

goed gedaan LH! laatste examen was dat toch?

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 12:20

Yup! Eindelijkkkkkkkkkk Haha!

Croissantjes zijn lekker, vooral die van de AH Bloos Lachen
Heb ze nu allebei op.. bijna 400 kcal Bloos oeps

hadasJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:24

hallo Haha! !! ik ben hier nieuw. ik heb alles even door gelezen en volg dit topic ook al een tijdje maar om eerlijk te zijn vind ik het allemaal wel een beetje ver aan.
ik neem aan dat dit is bedoel voor mensen die echt af moeten vallen of voor mensen met een maatje meer.
maar wat ik vooral zie zijn meiden van 14 tot 20 jaar die helemaal NIET DIK ZIJN!! en die echt bijna niks eten op een dag! dat is gewoon gevaarlijk dat meiden op een leeftijd van 14 2 maaltijden op een dag eten.
ik probeer niemand aan te vallen ofzo. en ik snap het allemaal ook wel als je naar de fotomoddelen kijkt enzo. maar je moet ook weten die zijn heel erg bewerkt!! daar zijn ook topics over op bokt (gebruik de zoek functie).
wees blij met hoe je bent en als je 1.70 bent en 63 kilo.. geloof mij!! dan hoef je echt niet af te vallen!!
Laatst bijgewerkt door hadas op 14-05-07 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:24

Wow das wel veel maar ach, jezelf belonen mag hè! Lachen

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 12:28

Precies Henzz!

Ik weet niet wat we vanavond eten maar ik heb op aardappelen, groente en vlees van 400 kcal gerekend en kom dan op nog geen 1800 kcal vandaag, dus dat is oke (aangezien je niet op 1500 kcal hoort te zitten Knipoog).

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:30

hoihoi allemaal!

Ik heb net 3 broodjes op. 1 met filet american, 1 met gerookte zalm en 1 met brie Bloos . Moet op, was van de borrel...

Verder ga ik zo plat denk ik. Morgen sollicitatie en ben vandaag wat koortsig..
Nog een foto van gister:

Afbeelding

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:30

hadas schreef:
hallo Haha! !! ik ben hier nieuw. ik heb alles even door gelezen en volg dit topic ook al een tijdje maar om eerlijk te zijn vind ik het allemaal wel een beetje ver aan.
ik neem aan dat dit is bedoel voor mensen die echt af moeten vallen of voor mensen met een maatje meer.
maar wat ik vooral zie zijn meiden van 14 tot 20 jaar die helemaal NIET DIK ZIJN!! en die echt bijna niks eten op een dag! dat is gewoon gevaarlijk dat meiden op een leeftijd van 14 2 maaltijden op een dag eten.
ik probeer niemand aan te vallen ofzo. en ik snap het allemaal ook wel als je naar de fotomoddelen kijkt enzo. maar je moet ook weten die zijn heel erg bewerkt!! daar zijn ook topics over op bokt (gebruik de zoek functie).
wees blij met hoe je bent en als je 1.70 bent en 63 kilo.. geloof mij!! dan hoef je echt niet af te vallen!!

Het spijt me zeer maar ik zie hier geen meiden (van 14) die maar 2 maaltijden per dag eten?

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:32

@ Hadas

Er wordt hier heel verantwoord gedieet, ik (en ik ben 24) zelf doe het zelfs onder begeleiding van een dietiste. En ik lijk misschien wel 'dun' maar de weegschaal wijst toch echt aan dat ik overgewicht had (of nog heb) dus dan lijkt het me heel gezond om af te vallen.

En er zijn hier ook meiden dat al op hun streefgewicht zitten maar gezellie hier blijven posten om o.a. anderen te steunen/helpen en om zelf niet in oude gewoontes te vallen of om op gewicht te blijven.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 12:32

hadas schreef:

Aan de ene kant heb je gelijk: er zijn hier wat mensen die niet (meer) af hoeven te vallen, voor de rest heb je echt ongelijk.
NIEMAND (sowieso de mensen van 'de oude garde') eet hier 2 maaltijden per dag. Wij willen op een gezonde manier afvallen, dus dat betekend genoeg eten, min. 5/7 eetmomenten per dag en meer bewegen. Misschien moet je de beginpost even lezen, dan kan je lezen wat wij belangrijk vinden!

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:33

hadas schreef:
en die echt bijna niks eten op een dag! dat is gewoon gevaarlijk dat meiden op een leeftijd van 14 2 maaltijden op een dag eten.

Als je het topic daadwerkelijk had gelezen had je gezien dat niemand op die manier lijnt. Iedereen eet minimaal 3 maaltijden en tussendoortjes. Bovendien is vrijwel iedereen boven de 17/18 volgens mij.
Maar waarom zou je niet een paar kilo kwijt mogen als je er ontevreden mee bent, je kunt er mi beter nu mee beginnen dan dat je straks veel overgewicht hebt.

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:33

ladyjoy schreef:
Precies Henzz!

Ik weet niet wat we vanavond eten maar ik heb op aardappelen, groente en vlees van 400 kcal gerekend en kom dan op nog geen 1800 kcal vandaag, dus dat is oke (aangezien je niet op 1500 kcal hoort te zitten Knipoog).

Ohhhhh geen probleem dan toch!! Lachen
En als je er maar van genoten hebt! Haha!

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:34

Mooie foto, Trisca! Je ziet er goed uit (en je paardje ook, wat een lekker ding!)!

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:36

Even mijn planning voor vandaag, ben zeer lui, net pas uit bed gekropen.
O: brinta
t: liga fruitkick en appel
L: 2 crackers (wat klein vanwege het tijdstip)
t: Kiwi
A: Iets met rijst
Helaas niet sporten, moet studeren en in mijn sporttijd lag ik te slapen

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 12:38

Henzz schreef:
ladyjoy schreef:
Precies Henzz!

Ohhhhh geen probleem dan toch!! Lachen
En als je er maar van genoten hebt! Haha!

Ja idd. Wel 'verkeerde kcal' maar oke. Ga zo even een halfuurtje (thuis) fietsen.
Hoop ook nog te kunnen rijden maar anders longeren.

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:40

Ik had gisteren, lekker fout, een pizza op. Had er ook erg van genoten maar had er enorm last van 's avonds. Maarja op dat moment was ie erg lekker! En ik heb gisteren flink gelopen met de hond in het bos dus ik vond dat ik het wel een keer mocht. Clown

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:44

O: magere yoghurt met fruit n fibres
T: 25 min hardlopen
L: 1 bb smeerkaas 20+ 2 matzes smeerkaas en 3 stukjes stokbrood met gekookte worst
T: Appel

met dit alles kom ik op de 650 kcal excl. avondeten.

ik ben tevreden, ik wil een balansdag.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 12:44

Heb je geen honger dan denice?

Balansdag is niet zo weinig mogelijk eten he!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:46

Henzz: Als je een tijd gezond eet kan je volgens mij erg veel last hebben van vet. Heb ik zelf ook last van.

Dank je wel Henzz. Iemand vroeg om een foto hoe ik nu ben, nou bij deze.. Vork Mijn jasje en mijn laarzen zijn trouwens wel wat groot geworden, mijn broek zit weer wat fijner Clown Mijn paardje is mijn alles. Dit is zo'n geweldig fijn dier! Met deze ga ik 22 jun i ook op de foto Cool

Volgens mij is dit een nette balansdag Denice, maar ik zou wat meer fruit eten Ja

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:47

ladyjoy schreef:
Heb je geen honger dan denice?

Balansdag is niet zo weinig mogelijk eten he!

weet ik wel Lachen
ik heb geen honger, daarom. ik ga nu niet meer eten. misschien vanavond nog wat fruit.

ik slik trouwens sinds kort bij mijn ontbijt chroomtabletten. dat helpt echt goed, tot 12 uur heb je geen hongergevoel en de trek in zoet ik verdwenen.

je hebt zeg maar dan alleen trek in de gezonde dingen.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:48

Annetje schreef:
Denice knap van je!
Ik ben nu les 1 van 'Start to run' op mijn mp3 aan het zetten. Over een paar minuutjes ga ik kijken of ik het kan! Ben echt benieuwd!
Sowieso benieuwd of ik niet door de war raak van d'r vlaams. Zo zegt ze tegen hardlopen 'lopen.' Nog even lopen mensen! als ik dan moeizaam aan het rennen ben, ben ik bang dat ik denk dat ik weer mag wandelen Tong uitsteken
Maar ik ga het gewoon proberen.
Haha! Ik voel me net een kind dat voor het eerst zelf zijn veters gestrikt heeft. Ben echt trots op mezelf dat ik les 1 ( Clown ) helemaal vol heb kunnen houden.
De eerste twee keer die 1 minuut, dat lukte nog wel, dus dat viel me al mee. Maar dan twee keer die 2 minuten, dat vond ik toch wel pittig en dan die 3 minuten er nog achteraan. Ik dacht dat ik om zou vallen Huilen van het lachen Maar heb het wel mooi gedaan!
Woensdag les 2, kijken of ik dat ook volhoud! Het is in elk geval veel makkelijker met muziek op en al helemaal wanneer er iemand tegen je zegt dat je nog éven vol moet houden.

Ik doe trouwens dat in- en uitademen zoals Denice zegt. Drie passen in en drie passen uitademen. Het het begin lukt dit goed, maar de laatste minuut van die drie minuten lukte me dat dus echt niet meer. Ik was een beetje téveel buiten adem denk ik.

Trisca wat een super mooie foto! Bloos! Mooi slank ben je en knap paardje zit er onder je kont. Geheel ziet er ook heel mooi uit.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:50

misschien moet je dan gewoon aan het einde je tempo wat minderen??

ik ben trots op je annetje!