Heb je de pod wel genoeg omhoog getrokken? Ik dacht de eerste paar slokken ook, lijkt gewoon simpel water.. maar toen stond de pod blijkbaar nog naar beneden geduwd.
Mijn pakketje is nu wel geleverd. Wat een ellende die eindigt in een aangifte. Maar goed, ik kon eindelijk de cassis pods testen. Ik vind ze wel lekker, het lijkt in de verste verte niet op cassis maar wel op winegum snoepjes
Ik vind zelf de ananas, sinaasappel-vanille, citroen, mandarijn en coffee erg sterk smaken. De komkommer is heel lekker maar wel subtiel. Een chemische smaak herken ik niet, wellicht inderdaad nog eens extra de fles afwassen?
Mijn nieuwe smaken zijn binnen: perzik, blauwe bes, ananas en watermeloen. Erg benieuwd!
De perzik vind ik zelf in verhouding met mijn vorige smaken wat minder, dus mocht iemand deze willen testen dan kan ik wel een pod ruilen.
Tazzey
Geplaatst: 12-05-22 11:26
Welke smaak zou je willen proberen Celebi? Ik heb cassis, koffie, mandarijn, orange-passionfruit, lime, lemon en ananas die ik eventueel kan toesturen. Ik wil de perzik wel testen, maar om er direct drie te bestellen vind ik ook weer zoiets, want bij mij is perzik een hit of miss.
Ik zal later de bak even uitzoeken want volgens mij hebben we nog wel meer smaken, dit was een lijstje uit mijn hoofd met smaakjes die ik vaak gebruik maar mijn man heeft er ook nog een hoop. Welke zou je willen proberen?
Ik ben sowieso erg benieuwd naar de mango passievrucht, dat is bij mij een hit or miss vanwege de passievrucht namelijk. En anders heb ik appel, bosvruchten en lychee-rose nog niet geprobeerd, maar die ben ik op zich wel nieuwsgierig naar.
Na aanleiding van dit topic heb ik gisteren ook een fles besteld. Die met de perzik. En meteen een set met 5 populaire smaken en een reinigingssetje. Super benieuwd hoe hij gaat bevallen.
Ik heb dan in totaal 4 perzik. Mss een beetje enthousiast dus ik zou er eventueel wel een willen ruilen
Ik heb m nu een paar weken, ik vind het een flop. Je krijgt wat geur mee maar het water heeft echt niet ineens een ' smaakje' en ik heb echt wel een hele goede neus....
Ik heb 'm nu een week of 4, fantastisch Voor mij werkt het goed, drink meer, nu de citroen/limoen pod erop, erg fijn.
Anoniem
Geplaatst: 26-05-22 19:44
judithM schreef:
Ik heb m nu een paar weken, ik vind het een flop. Je krijgt wat geur mee maar het water heeft echt niet ineens een ' smaakje' en ik heb echt wel een hele goede neus....
Spa rood geprobeerd? En welke smaken heb je al op?
Ik heb hem binnen dus meteen geprobeerd. Ik kon het boekje niet meteen vinden dus ik dacht nou je proeft niks. Maar toen later las ik dat je de pod omhoog moet trekken. En toen idd wel wat smaak aan het water, maar meer dan een hele waterige ranja smaak kan ik het niet noemen. Ik heb nu de bosvruchten geloof ik
Ik zie wel meer reacties van mensen die het tegen vinden vallen, ook op Facebook. Ik vraag me af wat je verwachting was van het product? Echt een vervanger van ranja of frisdrank bijvoorbeeld? Het is echt een toevoeging van een smaakje aan je water, zoals je ook bijvoorbeeld fruit of komkommer in je water zou doen. Met die verwachting viel het mij niet tegen, het geeft net dat beetje extra, daarnaast merk ik door het rietje dat ik makkelijker meer drink. Ik kom nu dagelijks aan twee liter water, ook geen hoofdpijn of steken meer in mijn zij sinds ik de fles gebruik. Al drink ik soms nog wel een glaasje frisdrank, misschien 2x per week.
Het is en blijft water natuurlijk, dus de water smaak zul je met dit product niet wegnemen natuurlijk. Wat ik wel merk is dat de pod weinig smaak afgeeft als ze nét uit de verpakking komen. Na een uurtje ofzo is de smaak sensatie een stuk intenser. Zou dat bij jullie ook zo zijn?
Overigens heb ik nu ananas erop zitten en die valt mij niet tegen! Doet me een beetje denken aan de Taxi drink pakken van vroeger en daar hoopte ik ook een beetje op.
Nee natuurlijk verwacht ik geen ranja/frisdrank.....met komkommer, gember oid. Heb je tenminste nog echt een smaak aan je water. Dit is niet meer dan een echte water smaak met een vluchtige geur tijdens het aanzuigen.
Ik vind ook echt dat je pas na 2 weken fulltime gebruik kunt zeggen of het wel of niet de moeite waard is. Het is alsof je gaat koken zonder zout. Je smaakpapillen moeten wennen, en als ze wat meer natuurlijk worden is het echt wel een smaak. Uiteraard verschilt ieder zijn mening
Ik heb m nu zo'n 4 a 5 weken in gebruik. Degene die m over wil nemen (en zelf evt een drinktuutje en rietje koopt) doe een bod via pb. Om m gewoon te gebruiken vind ik het een veel te lompe fles. Het is een aqua blauwe.
judithM
Geplaatst: 30-05-22 05:50
judithM schreef:
Ik heb m nu zo'n 4 a 5 weken in gebruik. Degene die m over wil nemen (en zelf evt een drinktuutje en rietje koopt) doe een bod via pb. Om m gewoon te gebruiken vind ik het een veel te lompe fles. Het is een aqua blauwe.
Vandaag de blauwe bes geprobeerd! Ondanks dat ik deze niet vond ruiken naar blauwe bessen, smaakt het gek genoeg precies zoals echte blauwen bessen in een infuser. Heel apart. Maar ik ben er blij mee! Kan ik ook buiten het blauwe bessen seizoen blauwe bessen in mijn water doen.