Die is 36x24x12 en dat lijkt me wel een mooi formaatje.
Ben benieuwd trouwens of dat inclusief de handgrepen is

https://www.ikea.com/nl/nl/p/vardagen-b ... -00437266/
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imd schreef:In stad verkoopt iig Jumbo Beren en Jumbo Euroborg meel van Pot.
Ik had een Bosch mum, die kon brood kneden net (niet) aan. Nu een Kenwood Chef, dat gaat als een tierelier
imd schreef:In stad verkoopt iig Jumbo Beren en Jumbo Euroborg meel van Pot.
Ik had een Bosch mum, die kon brood kneden net (niet) aan. Nu een Kenwood Chef, dat gaat als een tierelier
Cabelona schreef:Bij de Kitchen aid heb ik een beetje het idee dat het een overrated merk is. Dat je meer voor het design en naam betaald dan kwaliteit in vergelijking met andere machines in dezelfde prijsklasse.
€500 is namelijk wel een beetje mijn max. Voor die prijs verwacht ik ook dat de machine echt wel wat jaren mee kan en niet al na 2 jaar versleten is. Het is niet dat ik wekelijks brooddeeg erin klaar ga maken. Gebruik hem ook veel voor eiwit opkloppen en roerdegen.
Marcella schreef:Heb er nu een maisbroodje in zitten, maar ben nu aan het twijfelen of ik wel zou afbakken in de oven is maar een klein simpel ding die max. 230 graden heeft.
Maar waarin bak ik het af. Heb niks met deksel behalve wat hele oude ronde oven schalen
Emmaa_ schreef:Mijn Bosch MUM doet het best heel goed met deeg eigenlijk, alleen niet op de hoogste snelheid. Ik wil morgen brioche hamburgerbroodjes afbakken dus dat deeg ga ik vandaag klaarmaken en hell no dat ik dat met de hand ga kneden hahaha.
lenaa_tje schreef:Ik zelf vind de artisan minder stevig dan de heavy duty
8nnemiek schreef:Mijn Bosch MUM 5 doet het prima met brooddeeg. De arm is nogal.. flexibel.. Buigt en kraakt een beetjeMaar hij blijft al een jaar of 10 prima kneden bij mij! Twee degen tegelijk heb ik ook wel eens geprobeerd, maar daar heeft ie het een beetje moeilijk mee. Een enkel brooddeeg doet ie met twee vingers in de neus. Wel op de laagste stand, anders kneed je het deeg kapot.
Alleen pastadeeg is te hard voor de Bosch, dat kneed ik met de hand.
Ik heb deze set van de Bosch MUM 5: KLIK
Alleen dan een iets oudere versie, zonder de chroom kleur.
De opzetstukken vind ik ook ideaal. Alleen de graanmolen staat nog op mijn verlanglijstje.
Sicayes schreef:MoniqueT ook al een geruime tijd met haar Kitchenaid dus dat ‘ie na 2 jaar stuk is lijkt me sterk![]()
En inderdaad, de artisan is minder stevig dan de heavy duty maar daar is de prijs ook naar.
Ik heb mijn artisan een maandje terug voor 450 gekochten tot dusver echt geen klachten en hij staat toch wel echt bijna dagelijks aan. Is het niet voor brood danwel voor koekjes, eitjes.. eigenlijk mix ik niks meer met de hand
Maar hoor ook prima dingen over die Bosch Mum!
Net mijn cranberrybrood gebakken, staat nu af te koelen. Hij is niet zo mooi gewordenmaar eh smaak zit van binnen denk ik maar. Als ik hem straks aansnij zal ik een foto plaatsen.
Sicayes schreef:Zo heb ik ook een beetje mn aankoop verantwoordja duur maar.. hij gaat zekerrr 10 jaar mee.. en ik bak zoveel... deel die momenten door de prijs.. dan is het best een goedkope aankoop!
![]()