Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_jiplover schreef:Pancakes 2x geprobeerd en 2x soort rubber gekregen. Dat doe ik dus niet meer
Meestal gewoon een cappuccino, af en toe met een egg mcmuffin zonder kaas. Ik vind het jammer dat de scrambled eggs er niet meer zijn, die vond ik nog lekkerder.
Shaggy09 schreef:Heb je de goede Mac app? Er is namelijk recent een nieuwe McDonalds app gekomen, die andere doet het niet meer.
MelissaV schreef:Ik heb gister de Old Dutch geproefd zonder uiencompote en sla maar vond hem niet lekker.
De eerste happen proefde ik echt de oude kaas en dacht ik: yes dit is lekker maar daarna proefde ik alleen nog maar de pikante saus, die doet echt afbreuk aan de andere smaken, heel jammer.
chamion schreef:Shaggy09 schreef:Heb je de goede Mac app? Er is namelijk recent een nieuwe McDonalds app gekomen, die andere doet het niet meer.
Had de app nog niet, dus was inderdaad de nieuwe. Maar helaas....MelissaV schreef:Ik heb gister de Old Dutch geproefd zonder uiencompote en sla maar vond hem niet lekker.
De eerste happen proefde ik echt de oude kaas en dacht ik: yes dit is lekker maar daarna proefde ik alleen nog maar de pikante saus, die doet echt afbreuk aan de andere smaken, heel jammer.
Het is die uiencompote die pittig is, weet je zeker dat het zonder was?
Maar ik had exact hetzelfde. Ik ga deze nog wel een keertje nemen, gewoon om echt een mening te vormen. En de brie wil ik ook eens proberen.