Gisteren dit gemaakt: http://veganchallenge.nl/paddenstoelenrisotto/
Ook dit viel enorm in de smaak. 2e vegan gerecht deze week en nog geen klachten van vriend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Ik heb eigenlijk nog nooit lekkere vleesvervangers geproefd van lidl of aldi. Maar ik heb ze ook nog niet allemaal geprobeerd. Het rul gehakt vond ik iig nergens naar smaken, en de kroketten van de Aldi vond ik vréselijkIk heb het idee dat ze ook te zuinig zijn met het zout.
Riraito schreef:Die schotels zijn idd alleen te halen in hun eigen winkel in Den Haag. De 'vis' hebben ze hier nergens, ben ik wel benieuwd naar. Pas wel de kipshoarma gehad, die vond ik best lekker eigenlijk. Zeker met wat saus, merk je het alleen een beetje aan de structuur.
Eelmo schreef:Ik heb van de week de aardappelsoufle van 8nnemiek gemaakt. Was erg lekker en ik denk dat ik nooit meer zo'n mooie soufle ga kunnen maken. Hij was zo goed gelukt!![]()
Ik heb wel nog een vraagje.. Ik heb echt een enorme afkeer van paprika's. In alle vormen, kleuren en maten. Spaanse pepers vind ik zelfs te veel naar paprika smakenMaar tegenwoordig is dit zo'n ingeburgerde groente... Het gaat overal doorheen. Heeft iemand suggesties voor een vervangende groente?