Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Fiets elke schooldag minimaal 18 km, de paarden erbij ect ect dus veel buiten. Heb ook echt merkbaar minder energie met die kou. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dus meer trek heeft met de kou
Heb het trouwens ook als ik moe ben, maar dan in het niet meer kcal behoefte maar gewoon energie gebrek denk ik, dan ook altijd zin in koolhydraten.
Desnoods een oproepje plaatsen, er is vast en zeker wel iemand bij jou in buurt die 2 keer per week een rondje met je wilt lopen
Plien91 schreef:Inderdaad, geef jezelf een schop onder je kont en gewoon DOEN. De moeilijkste meters zijn die van de bank naar buiten.
Horse_xx schreef:Lijstje van vandaag:
O: 40 gram havermout, lijnzaad, chiazaad, healthy mix
T: twee stukjes zelfgemaakte cracker, 2 stukje havermoutkoek, appel
L:yoghurt, havermout, muesli
Planning:
T: Sinaasappel, appel, 2 kokosballetjes, handje healthy mix
A: Nog geen idee Zoete aardappeltjes met kip, gewokte broccoli & courgette en een bakje yoghurt met muesli
T: Stukje van zelfgemaakte cracker
) een topic over: [MW] Jillian Michaels workouts - deel 3!

In het weekend lees ik alles even bij
) 110 gram vk roggebrood (10 gram kaas, 7.5 gram appelstroop), 1.5 mandarijn, 1 cappuccino
KarinvdM schreef:O: Boekweitgrutten met amandelmelk, water en stroop
L: Pompoensoep en een salade van courgette, champignons, paprika en cherrytomaten met Italiaanse kruiden met wat kalkoenfilet
T: Shake van een banaan, amandelmelk, opgeklopt eiwit en eiwitpoeder, zelfgemaakte choco van cacao, amandelmelk en water, paar mini spekjes en 2 verse dadels.
A: In de oven geroosterde flespompoen en bataatfrietjes met knoflook, rozemarijn en tijm, warme custardvla
T: Wat rijstzoutjes
D: Groene thee en water
Many schreef:Het park gesloten? Hoezo dat dan? Naar mijn weten is dat gewoon altijd open![]()
Kun je niet nu alvast vrijwilligerswerk zoeken in Heerenveen? Kun je vast beginnen, je komt in beweging, hebt wat meer ritme en structuur... lijkt me niet gek!
)
LisErm94 schreef:T: onderweg naar concert (Racoon in Adam) 110 gram vk roggebrood (10 gram kaas, 7.5 gram appelstroop), 1.5 mandarijn, 1 .
Many schreef:O: havermout met rijstmelk, appel, pindakaas en kaneel
T: banaan
L: broodje (soort grote pistolet) met geitenkaas, tomaat, komkommer en walnoten
T: 2 mandarijnen
L: zoete aardappel-pompoen-linzensoep,misschien met een stokbroodje oid
T: 3 handjes pepernoten
B: 11 km fietsen,misschien nog 5 km hardlopenwerd 5 km wandelen