Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KarinvdM schreef:Weet zo'n mooie foto Glitch! Mag ik een keer bij jou komen eten??
Ik heb nu ook weer overnightoats klaarstaan met diepvriesfruit. Ik sla dat in als het in de aanbieding is.
Bhriseis schreef:Ik schuif ook aan Glitch
Chanen schreef:Zijn die pannenkoeken na twee dagen in de koelkast nog steeds lekker, Glitch? Als ik 'gewone' pannenkoeken bak, leg ik het restant vaak in de koelkast voor de volgende ochtend, maar dan liggen ze daar hooguit een halve dag in. Geen idee hoe lang je ze zou kunnen bewaren, maar met die havermoutpannenkoekjes kan dat dus best twee dagen liggen?
NeverGiveUp schreef:Ik ga vanmiddag ook eens een poging wagen voor die pannekoekjes.
Doen jullie dat gewoon in een kleine koekenpan? Want wij hebben alleen grote en dat spreidt hij helemaal uit. Terwijl zo'n kleine dikke juist lekker is.
Cindeeh schreef:Vullen die havermout pannenkoeken ook goed? Want dan maak ik er morgen even een paar!
Cer schreef:Hoi! Ik ben ook havermouteter en ik zag toevallig de fotos van de pannekoekjes.. Complimenten!
Als ipv rijstemelk ook sojamelk gebruikt kan worden, kan ik ze ook maken.. kan dat?
Anoniem schreef:Door dit topic net ook havermout gekocht, van de week in Engeland ermee ontbeten(met melk)en smaakte goed.
Ik wil het warm met melk eten...(amandelmelk/sojamelk)welke verhouding is ongeveer goed?
Bhriseis schreef:De meeste uit de supermarkt is snelkokende. Ze is na het koken zo meer een papje van structuur, waar de langkokende meer een 'gebonden soepje' is. Persoonlijk vind ik langkokende veruit het lekkerste, maar das natuurlijk helemaal persoonlijk. Je hebt dan ook nog havermout (dus haver in pietsiepeuterige stukjes) en havervlokken; en van beide kan je dus 'havermoutpap'/overnight oats maken.
Velen vinden het de eerste keren niet echt lekker, maar oh wee het is enorm verslavend! Ik ben helemaal chagrijnig als ik een dag geen havermout heb. Het is ook even zoeken wat jij lekker vindt: pindakaas, banaan, vanille, rozijntjes, appel kaneel... er door.
Cer schreef:Dat is dan toch geen pannenkoek meer maar een gebakken ei met havermout ?
Of is een pannenkoek ook eigenlijk een gebakken ei met een smaakje ..hmmm.. *peins*