Vandaag: zelfgemaakte preisoep met champignontaart Dinsdag: Thaise kip met rijst Woensdag: Spitskoolstamppot met zelfgemaakte gehaktballen en zelfgemaakte appelmoes Donderdag: rösti met groenten uit pot en een kipschnitzel (Het weekend zit ik in Engeland)
Aranel
Geplaatst: 27-10-14 20:21
Vandaag: spaghetti Dinsdag: quesedilla's Woensdag: preistamppot Donderdag: beenham met salade Vrijdag: denk een restje uit de vriezer Zaterdag: patat
Maandag: rode kool ovenschotel Dinsdag: pasta rode saus en tonijn Woensdag: soep en salade Donderdag: pannekoeken Vrijdag: zelf pizza maken Zaterdag: ? Zondag: indiase curry met rijst
Weer een nieuw menu: Zaterdag: ik brood, hij pizza Zondag: ik brood, hij mihoen goreng (magnetron) Maandag: gehakt, prei, kerrie ovenschotel Dinsdag: ik brood, hij ? Woensdag: ik brood, hij ? Donderdag: kipfilet, gekookte aardappelen en snijbonen Vrijdag: ja... wij noemen het "kippenprut" kipfilet en aardappelen door elkaar heen gebakken, zodat de aardappelen net een beetje prut worden
vrijdag (vandaag) spaghetti bolognaise zaterdag: pannenkoeken (ik eet ze vaak met kaas,ui en champions) zondag: gebakken aardappel met een groenten mix van bloemkool,broccoli,wortel en daarbij tofoe gewokt maandag: rijst met zoet-zure saus en paprika,courgette en nog wat groenten
deze week weinig inspiratie, dus alles van de allerhande app afgevist, haha.
Wat we welke dag eten weet ik niet, hangt er vanaf waar we zin in hebben.
Gebakken aardappelen met knoflook, vis en sperziebonen Paddestoelenpasteitjes Italiaans stoofvlees (voor de zondag) Stamppot paksoi met sateballetjes Kip in yoghurt met een spinaziesalade Spinazie stamppot met pit En 1 dag eet ik op een congres met mijn werk een tapasbuffet.
Morgen: Frietjes Zondag: Gevulde zoete aardappel uit de oven met spinazie geroerbakt met champignons Maandag: Hutspot met vlees Dinsdag: Lasagne Woensdag: Stamppot prei met spekreepjes Donderdag: Ovenschotel met vis, spinazie en mozarella Vrijdag: Boerenkoolstamp met rookworst.
Maandag krieltjes, broccoli met kaassaus en ribkarbonade. Dinsdag beef Shanghai. Woensdag patat. Donderdag wraps met pastasaus,gehakt,knoflooksaus, witte kaas en sla. vrijdag (vandaag) weet ik nog niet. Zaterdag tomatengroentensoep met brood. Zondag gekookte aardappelen, stoofperen en een gehaktbal
Skinnylove
Geplaatst: 03-11-14 08:39
Maandag: Vissticks, gebakken aardappels, wortels/doppertjes Dinsdag: Kip Madras Woensdag: Tomatensoep met stokbrood Donderdag: Wokgroenten met falafel balletjes Vrijdag: Lasagne
Vandaag poffertjes dinsdag bloemkool ovenschotel mer gehakt woensdag rundvlees met witlof en aardappelen donderdag schnitzel met gebakken aardappelen en sperziebonen zaterdag stoofperen met gebakken aardappelen en kipfilet met paprika zondag patat met snack
Dagen wissel ik regelmatig nog om
Aranel
Geplaatst: 04-11-14 21:35
Voor deze week; Ma: bolletjes met zelfgemaakte tonijnsalade Di: speklap met boontjes Wo: pannenkoeken Do: vriend hutspot, ik omelet Vr: pasta met spinazie en zalm Za: koude wraps met verschillend beleg Zo: moet ik nog bedenken
Za: Frietjes Zo: Hachee met hutspot Ma: Zure kool voor vriendlief, voor mij soep Di: Spaghetti met spinazie, witte kaas en tomaat Wo: Kip curry met kokosmelk Do: Cordon blue met andijvie Vr: Chicken tonight.
Vandaag maaltijdsalade met gerookte kip. Maandag eet ik op het werk, zal wel een patatje worden. Dinsdag snijbonen, rijst, vlees Woensdag pannenkoeken Donderdag bloemkool, aardappels, vis Vrijdag pasta met gehakt en tomatensaus
Vandaag: Ik een quiche en vriendlief zuurkool Morgen: Burrito's Woensdag: Verse erwtensoep Donderdag: Pannenkoeken Vrijdag: Spaghetti met spinazie, tomaten en kaas.
Maandag: Pizza. Dinsdag: Broccoli, gekookte aardappelen en een jagerburger. Woensdag: Bami. Donderdag: Bonduelle groenten, gekookte aardappelen en hamburger. Vrijdag: Boerenkool. Zaterdag: Verse groentesoep. Zondag: Mie met kipfilet en roerbakgroenten met een woksausje.
Maandag en dinsdag: bladerdeeg gevult met spinazie, geitenkaas en honing woensdag: gekookte broccoli met kaas en kruidenkaas, aardappelschijfjes en een gehaktstaaf vrijdag sushi Donderdag: gevulde paprika uit de oven. Gevuld met gehakt, rijst en mais. kaas eroverheen. zaterdag:pasta met zelfgemaakt sausje van courgette, pesto, fetakaas en gedroogde tomaten. Daarbij nog stukjes paprika erdoorheen . zondag: salade gemaakt met restje van de fetakaas, gedroogde tomaten en paprika.