Ze heeft morgen haar laatste dag stage in een rusthuis, daarom als bedankje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Channiiiej schreef:Nog even een vraagje (ik blijf vragen haha).
Ik ga morgen een taart maken. De biscuit is 24 cm doorsnede en bestaat uit 3 lagen. Ik wil de 2 tussenlagen eerst een beetje botercreme (1:1) smeren (heel dun) en dan langs de rand een dijkje maken (rest opvullen met jam. Daarna wil ik de gehele biscuit (bovenkant en zijkanten) afsmeren met botercreme.
Hoeveel gram botercreme zal ik hier ongeveer voor nodig hebben?
En hoeveel marsepein zal ik ongeveer nodig hebben om een 24 cm taart te bekleden?
KozieZ schreef:Channiiiej schreef:In het openingstopic staan links die naar lijsten doorsturen waar schema's staan. Hier staan deze antwoorden per taartvorm in.Nog even een vraagje (ik blijf vragen haha).
Ik ga morgen een taart maken. De biscuit is 24 cm doorsnede en bestaat uit 3 lagen. Ik wil de 2 tussenlagen eerst een beetje botercreme (1:1) smeren (heel dun) en dan langs de rand een dijkje maken (rest opvullen met jam. Daarna wil ik de gehele biscuit (bovenkant en zijkanten) afsmeren met botercreme.
Hoeveel gram botercreme zal ik hier ongeveer voor nodig hebben?
En hoeveel marsepein zal ik ongeveer nodig hebben om een 24 cm taart te bekleden?
SpikkelFire schreef:Zo, vandaag de braderie gehad in Gouda. Heb gewoon rond de 120 cupcakes verkocht.Ik had er nog 18 over.
Goed uitgekiend!