Sushi deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neej

Re: Sushi deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 23:50

Ohhh die zalm! Ik zit hier al te lekkerbekken voor donderdag hahaha :P

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 23:54

ik ga vrijdag met Tine. :):) kami sushi in hengelo

Zoetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 00:21

koi is dus goed gekeurd :Y)
ik kan niet zo goed tegen wasabi dus ik pak ook altijd maar een heel klein beetje..

wij hebben vanavond zelf sushi gemaakt, was lekker! foto's volgen nog

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 00:37

Sushivriendjes!

Donderdag gaan we met een paar mensen bij Shabu eten, of tenminste, dat is het plan.. Maar ik bedenk me nu; ik heb iemand bij me die echt ECHT geen rauwe vis of (zijn bewoordingen) 'rare koude rijsthapjes', sushi in het algemeen dus, eet. Echt NIET :') Hebben we bij Shabu dan wel een kaart die uitgebreid genoeg is, of kunnen we beter ergens anders gaan eten? Regio Rotterdam trouwens..

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 07:39

Gisteravond bij Bonsai in Amersfoort geweest.
Een absolute afrader......:r

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 07:49

Kriel, vertel waarom? Slechte bediening, weinig keuze, slechte sushi of combinatie van alle drie?
Marieke, mooi verslag.
Jullie nog interesse in een tweede verslag van Shintori? Hopelijk hebben ze de slechte punten van de vorige keer verbeterd?

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 07:55

Vis was niet vers, de garnalen taai,de sashimi kon je iemand mee doodgooien, de bakbanaan was van niet rijpe banaan.
Bediening bijzonder slecht (ehhh....ik weet niet wat dit is, het is mijn eerste dag).
Het enige wat goed was was de eend en de lamskoteletten. Maar das geen sushi he? :+

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 07:58

Wij gaan nooit sushi eten op maandag, aangezien er dan geen verse vis is :+ Maar het klink over het algemeen niet echt als een succes :n

Wij zijn zaterdag weer naar de Sushi Mall geweest in Groningen :9 Dat was weer smullen :j

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 08:54

Zoetje_ schreef:
koi is dus goed gekeurd :Y)
ik kan niet zo goed tegen wasabi dus ik pak ook altijd maar een heel klein beetje..

wij hebben vanavond zelf sushi gemaakt, was lekker! foto's volgen nog

Zeker goedgekeurd :j
Kan het me dus niet voorstellen dat mensen niet tegen wasabi kunnen omdat ik er echt helemaal niets van proef :')

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 09:04

Kriel, dat is wel balen zeg! Ik weet wel dat ze bij Sakana op maandag gewoon verse vis aangeleverd krijgen, want als ik daar eens op maandag lunch haal, rijdt vaak net de visboer weg.

Vanavond shintooooooorriiiiiiii!!!

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 11:12

Neej schreef:
Sushivriendjes!

Donderdag gaan we met een paar mensen bij Shabu eten, of tenminste, dat is het plan.. Maar ik bedenk me nu; ik heb iemand bij me die echt ECHT geen rauwe vis of (zijn bewoordingen) 'rare koude rijsthapjes', sushi in het algemeen dus, eet. Echt NIET :') Hebben we bij Shabu dan wel een kaart die uitgebreid genoeg is, of kunnen we beter ergens anders gaan eten? Regio Rotterdam trouwens..

Bij Sumo in Rotterdam is de kaart iig uitgebreid genoeg voor niet-vis eters. Mijn vriend eet ook pertinent geen vis, maar die gaat graag mee eten bij Sumo.
Hoe de kaart bij Shabu is, kun je op hun site zien toch? Volgens mij iig wel beperkter dan Sumo.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 12:17

Bij eh, Koopgoot daarnaast zit ook een goede, Moshi Moshi!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:06

Gisteren weer naar Shintori geweest, we waren een goede 20 minuten te vroeg, maar daar werd niet moeilijk over gedaan.
We kregen fijn een 4 persoonstafeltje met zijn tweetjes en de zaak zat goed vol. Wat ik wel treffend vond voor een dinsdagavond.
Drankjes bestellen ging vlot en de eerste 3 ronden verliepen vrij goed, alleen 1 cheese-maki waren ze vergeten, maar die hebben we een ronde daarna gewoon nog een keer besteld.
Toen het probleem: kaart opgehaald en na een kwartier nog geen kaart terug en ook geen bestelling gekregen.
Nadat we daar wat van gezegd hadden, kregen we direct een nieuwe kaart en ging de bestelling weer als een speer.

Service = top, veel verbeterd sinds de vorige keer
Bestellingen = snel afgeleverd
Problemen = werden goed opgelost
Smaak = heerlijk, vooral de crispy roll. Alleen de tempuragarnalen vielen tegen: veel tempura, weinig garnaal
Cijfer over het algemeen = 8,5!

Nog wat foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:12

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:24

Neej schreef:
Sushivriendjes!

Hij moet zich niet aanstellen _O- anders prop ik hem gewoon zo'n inktvis op stokje door zn neus :')

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:33

hahahhahahahaa Jans :') :')

wij gaan zaterdag bij Genki Garden eten met vrienden, zoooooveel in in!!!!

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 12:41

Jans schreef:
Hij moet zich niet aanstellen _O- anders prop ik hem gewoon zo'n inktvis op stokje door zn neus :')

WAHAHAHA _O-

Anderen, bedankt! Denk dat het dan toch maar gewoon Shabu wordt, Sumo heb ik ook nog aan gedacht maar mijn mam is daar pas wezen eten met zusje en die vond dat "maar een vreetschuur" hahaha, dus dat gaat 'm niet worden denk ik :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 12:43

Ja en bij de Shabu kan ik goedkoop parkeren dus beter gaan we daarheen want ik kan niet zo goed lopen _O-

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 12:43

Man, die foto's zijn niet goed voor me. Begin hier spontaan te watertanden.

Zoetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 11:47

gisteren met een paar vrienden een dagje scheveningen gedaan, daarna wilden we sushi eten in een restaurant hier in de buurt, maar toen we die belde bleek die dicht te zijn en zijn we in scheveningen zelf naar sumo gegaan :D

smaakte goed, hadden een aantal dingen die ik nog nooit op had, maar er zaten ook wat dingen tussen die ik echt niet lekker vond :=

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 21:06

Ik ben bij Japas in Ermelo geweest de 14de ( met m'n verjaardag! :D )

Service; Kon wel wat beter, naarmate de avond vorderde ging het personeel hangen bij de bar en de flesjes van 't drinken stonden wel 15 minuten op tafel voordat deze uitgehaald werden.
Bestellingen; Snel op tafel, echter had ik Udon Soep besteld en dit duurde blijkbaar wat langer ( wat ik niet wist ) dus ik had een van de serveersters even aangeschoten hoe of wat, komt nooit weer terug om even verhaal te doen ( 'Het komt er zo aan' o.i.d ) met gevolg dat ik nog 15 minuten heb zitten wachten, zonde.
Problemen; Waren er amper.
Smaak; Goed. Alleen de eendenborst wel apart klaargemaakt ( koud ) maar verder. Vooral de rib-eye en de champignons waren erggg lekker! :)
Cijfer: 8

Helaas geen foto's.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 18:55

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 19:26

Afhaal in Tilburg is me nét te ver. Deze laat ik dus even voorbij gaan.

freakish1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 08:45

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 11:20

Zaterdag om 13:00 lunchen bij Genki Garden... ik heb er zin in!