Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik ben nu flink aan mn huiswerk (eigen schuld, want ik heb het te lang uitgesteld) en ga vanmiddag werken tot morgenochtend (slaapdienst). Vandaar dat ik mn avondeten nog niet weet, want ik eet daar mee (cliënt kookt
 Ik ben nu flink aan mn huiswerk (eigen schuld, want ik heb het te lang uitgesteld) en ga vanmiddag werken tot morgenochtend (slaapdienst). Vandaar dat ik mn avondeten nog niet weet, want ik eet daar mee (cliënt kookt  ):
 ): 

Kom uit mn slaapdienst en heb 3 uur geslapen, maar voel me verrassend fit. Gelukkig, want ik moet nog naar school
 Kom uit mn slaapdienst en heb 3 uur geslapen, maar voel me verrassend fit. Gelukkig, want ik moet nog naar school 

was al vroeg op en had haast
 was al vroeg op en had haast ) en kidneybonen (saaie salade niet aan te raden)
 ) en kidneybonen (saaie salade niet aan te raden)

Renske_M schreef:Bedankt voor de tips! Op dat gi-dieet had ik al wel gegoogled inderdaad, heb er nu ook een boek over geleend van iemand maar overal benadrukken ze zo erg dat het ook echt een afval-dieet is! Maar ja, misschien moet ik dan maar gewoon goed op mn porties letten en komt het dan ook wel goed.
De laatste dagen ontbijt ik steeds met een bakje magere yoghurt, muesli, gebroken lijnzaad en wat honing. Daarna heb ik echter steeds flinke buikpijn. Wat denken jullie, kwestie van wennen?