Heb ook geen BBmasjien dus hier zou het ook in de oven moeten. En dan in de vriezer, maar wel eerst gesneden in van die lekkere dikke hompen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hopelijk gaan we er nog vanalles door doen haha daar hou ik van, zoals noten of vijgen ofzo.
Ze heeft er ook echt de keuken naar moet ik zeggen, daar ben ik jaloers op!
http://www.lilith.demon.nl/div/glykemischeindex.htm 

), maar vanavond was minder... Ik doe vrijwilligerswerk, waarvoor ik van 3 tot 9 's middags/'s avonds weg ben, en daarna nog moet eten. Allereerst natuurlijk veel te laat, maar als dan alle spullen voor pizza ook nog klaar staan... Ik heb er maar zoveel mogelijk groenten op gegooid.

super!
de conclusie is wel dat je het bij een goede slager moet kopen en binnen één dag moet opeten. En dat ik het niet meer eet, omdat er plantaardige olie in zit
dat laatste vond ik wel bizar, omdat Sonja Bakker het aanraadt, ging ik er altijd vanuit dat het mager was..

Mijn oma is echt zo'n huisvrouw geweest en mijn opa was altijd aan het werk dus van mijn oma kan je echt nog wat leren haha!
Maar ik weet nu al dat ik het waarschijnlijk (bijna) nooit meer ga eten. Deed ik eigenlijk al niet sinds ik puur aan het eten ben, maar nu ik weet dat er transvetten in zitten al helemaal niet meer...
1 banaan, grote theelepel kaneel, eetlepel chiazaden, flink wat kokosschaafsel (een flinke hand denk ik..), aantal stukjes pure chocola, half bakje biogarde en een flinke scheut sinaasappelsap! Dit ga ik van de zomer ook aan de visite serveren!
Bovendien wordt er plantaardige olie gebruikt in de 'saus', filet americain bestaat dus voor één derde uit saus
Heb het weten te verlagen tot 300 gram en dat smaakte ook nog prima, volgende keer wil ik het eens proberen met 200 en dan steeds afbouwen om te kijken wanneer het niet meer lekker wordt.