Die glijbaan is inderdaad errug leuk . Lijkt me ook wel lastig te maken ja .
IngridB
Geplaatst: 29-07-11 20:01
Er staan nog meer geweldige dingen in, echt super om deze digitaal te hebben
wishmelucky
Geplaatst: 29-07-11 20:29
IngridB schreef:
Rinske schreef:
Ik smeer ook altijd een dun laagje botercreme voordat ik jam gebruik, om doorlekken tegen te gaan.
Wilton yearbook's zijn zo cool! Ik heb die van 2010 digitaal, staan echt super leuke dingen in!
Oh da wil ik ook
Dat zou ik ook wel willen !
wishmelucky
Geplaatst: 29-07-11 20:32
Bij deze eindelijk mijn verjaardagstaart, rara.. Het is ook een pig in the mud taart, gevuld met 2 lagen witte chocomousse en hij is erg in de smaak gevallen Ik heb er 28stukjes eruit gekregen.. zijkant..
Om eerlijk te zijn ben ik best trots op mijn taart ! De ganache was wel niet zo mooi doorgelopen langs de zijkanten, maar ach daar zijn er stokjes voor !
En ik heb nog enkele cupcakes gemaakt, meet moddervarken en gewoon varken :
Wat een gepriegel die cupcakes, doe mij maar taarten en petit fours
Ik heb problemen met mijn bonbonbloc vulling, die wilt niet net zo stijf worden als gewoon slagroom
Rinske
Geplaatst: 29-07-11 20:55
Volgende keer alleen je handen even schoonmaken voordat je dan aan je andere cupcake begint . Taart is erg leuk geworden! Misschien de volgende keer iets meer aandacht besteden aan de afwerking, dan komt het zeker goed!
Leuke taartjes en CC! Idd, iets meer aandacht voor details en afwerking!
Pfoe nou de 2e taart is gebakken en gevuld. Hij was nu ook nog minder hoog, en durfde niet meer een hele dunne laag te snijden, dus maar 1 laag erin gedaan. Hij is nu afgesmeerd, ga m zo bekleden. En dan decoreren, en meteen wegbrengen naar de buren, haha.
Fijn is dat hè, van die last-minute dingen, not . Ik ben nog bezig met de laatste dingen aan de Backyardigans taart. Ben nu de details aan het boetseren en schilderen. Morgen nog de buitenlaag van het zwembad erop maken en de naam en leeftijd van de jarige .
TinkerTom
Geplaatst: 29-07-11 21:51
Ben benieuwd naar je BY taart Rinske!
Ook naar die van jou Samantha
Ik heb het casr meptaartje net gemaakt, zal morgenochtend ff foto s maken samen voor ze naar de buren gaan voor de verjaardag van de kleine man.
Van de week maar eens kijken of het boetseren wil gaan lukken...voor de bruidstaart, ze willen graag iets met een fiets....zo hebben ze elkaar leren kennen doordat de buuf een lekke band had en buur ging hem maken voor haar dus idee is er om een bruidspaar te boetseren waarbij de man dan dus een lekke fietsband in zijn hand heeft en de rest vd fiets dan verspreid over de gehele bruidstaart van 4 lagen maar weet niet of het boetseren me gaat lukken...heb het wel in mijn hoofd maar dan de uitwerking nog haha
Ik wil ook beginnen met taarten decoren. Wat raden jullie mij aan? Kan ik de spulletjes gewoon in een winkel kopen of moet ik dat speciaal bestellen. Ik zal de andere topics ook even doorlezen
In de openingpost staat heel veel info, eigenlijk alles wat je nodig hebt . In de webshop kopen is wel goedkoper dan in de winkel .
Diana_Mabel
Geplaatst: 29-07-11 22:23
Vanavond 2 zomertaartjes gemaakt. Een voor morgen als we op visite gaan bij vrienden en 1 voor de buurvrouw die altijd bereid is even op te passen en voor ons huisje zorgt als wij op vakantie zijn. (slipper project beschouw ik als mislukt )
Diana_Mabel
Geplaatst: 29-07-11 22:25
Rinske schreef:
Ik smeer ook altijd een dun laagje botercreme voordat ik jam gebruik, om doorlekken tegen te gaan.
Wilton yearbook's zijn zo cool! Ik heb die van 2010 digitaal, staan echt super leuke dingen in!
Leuke strandtaart zeg, durf bijna niet mijn 1ste taartje hier te laten zien! Die valt in het niet bij jullie prachtige creaties!
Maar goed, dit is hem dan:
Helaas geen zijfoto want bedacht pas toen ie weer in de doos zat dat ik nog een foto moest maken, hahaha. Zondag ben ik jarig (en mijn vader) dus maar eens zelf een taartje gemaakt aangezien ik voor mijn verjaardag allerlei uitstekers enzo heb gevraagd
Leuk die vlinders, voor een eerste taartje erg mooi!
Nou ik ben klaar, pfoe. De cars taart is eigenlijk mooier dan de eerste versie. Zal de foto's nog laten zien. De taarten van Emma zijn nagenoeg klaar. Ik stapel ze op het laatste moment, en doe dan nog een randje etc eromheen. Net nog wat bloemetjes etc gemaakt, voor erop. Nog een parel randje morgen maken voor de middelste taart, en de bovenste een sliertje ofzo eromheen. De onderste niks.