Wat vinden jullie lekker en is er niet meer?? Deel II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lillylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 00:54

Omg wat een geweldig topic! :9
Waarom kom ik die nu pas tegen? :+
Ik mis een hele boel, kunnen jullie me helpen? :D

Ik mis... de pickwick thee senseo pads bosvruchten smaak.. Dat is echt de enigste thee die ik lekker vindt, maar hier nergens meer te krijgen... |(

En ook... nimm 2 snoepjes.. van die oranje en gele snoepjes, oaah wat waren die lekker! Maar kan die hier ook nergens meer vinden... |(

En ook... vroeger kreeg ik wel eens broodjes mee naar school, en daar zat chocola in, ze zaten per stuk verpakt, maar ik zou niet weten hoe die dingen heette, en denk ook niet dat ze hier nog ergens te krijgen zijn... |(

En ook... waren er vroeger dingen, waren een soort dunne chocolade stokjes in een doosje, en het was iets van de smurfen, en het knetterde heel erg in je mond, weet iemand nog hoe dat heette? Al heel lang niet meer gezien! |(

En ook.. de smarties ijsjes! Daar heb ik vroeger heel wat van gehad, die waren lekker! Volgens mij zijn die alleen nog ergens in duitsland, frankrijk en belgie te krijgen ofzo? |(

En ook... een tijdje geleden nog gehad, solero shots met cola smaak, maar ik weet niet meer waar ik ze toen weg had, en of ze die nu nog wel hebben... |(

En ook... Lange jans van look-o-look, vond ik ook altijd heerlijk, bestaan die nog?

Oef ik ben wel erg... :o
Agja ik hou nou gewoon eenmaal van lekkere dingen :Y)

Cyntje

Re: Wat vinden jullie lekker en is er niet meer?? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 01:01

Pickwick Senseo pads zijn ook uit de handel genomen ;)
Nimm hebben we hier wel zo nu en dan :)

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 03:18

:D
lillylover schreef:

Ik mis... de pickwick thee senseo pads bosvruchten smaak.. Dat is echt de enigste thee die ik lekker vindt, maar hier nergens meer te krijgen... |(

En ook... nimm 2 snoepjes.. van die oranje en gele snoepjes, oaah wat waren die lekker! Maar kan die hier ook nergens meer vinden... |(

En ook... vroeger kreeg ik wel eens broodjes mee naar school, en daar zat chocola in, ze zaten per stuk verpakt, maar ik zou niet weten hoe die dingen heette, en denk ook niet dat ze hier nog ergens te krijgen zijn... |(

En ook... waren er vroeger dingen, waren een soort dunne chocolade stokjes in een doosje, en het was iets van de smurfen, en het knetterde heel erg in je mond, weet iemand nog hoe dat heette? Al heel lang niet meer gezien! |(

En ook.. de smarties ijsjes! Daar heb ik vroeger heel wat van gehad, die waren lekker! Volgens mij zijn die alleen nog ergens in duitsland, frankrijk en belgie te krijgen ofzo? |(

En ook... een tijdje geleden nog gehad, solero shots met cola smaak, maar ik weet niet meer waar ik ze toen weg had, en of ze die nu nog wel hebben... |(

En ook... Lange jans van look-o-look, vond ik ook altijd heerlijk, bestaan die nog?

Die hebben ze hier zelfs nog!
Ik mis herfstthee van Pickwick, bestaat die nog? Neem ik in september weer een paar dozen mee

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 03:51

Het is er nog wel maar dan moet ik naar curacao....
Ik mis; punch in passievrucht smaak jummmm
(mocht iemand weten wat ik bedoel en hoet het precies heet let me know :)(is geen drank maar een vruchtensap dat zit in 1l pak net als melk bv, en is er in vele smaken destijds haalde we t altijd bij centrum (supermarkt).

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 04:00

colette_007 schreef:
Het is er nog wel maar dan moet ik naar curacao....
Ik mis; punch in passievrucht smaak jummmm
(mocht iemand weten wat ik bedoel en hoet het precies heet let me know :)(is geen drank maar een vruchtensap dat zit in 1l pak net als melk bv, en is er in vele smaken destijds haalde we t altijd bij centrum (supermarkt).

Weet je nog welk merk :) ?

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 07:55

Nee :( alleen dat het gekleurde pakken waren (geen wit) en veel smaken.
In nld nog nooit gezien denk amerikaans merk.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 08:06

Knispers!

Shiirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 08:25

@ Shawny: ik weet welke je bedoelt! die waren echt super lekker, maar helaas ook nooit meer gezien ;(

Wat ik ook erg mis: - van cheetos frietjes. holle stengel chips
- je hebt chocomelpoeder van nesquik maar dan de aardbeien en bananen varriant!!
die vond ik echt heerlijk (belachelijk zoet dat wel) kan ik helaas ook nergens meer vinden!!

Jeej coca cola vanille!!!! moet hier toch maar eens langs de c1000!! *\o/*

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 11:24

lillylover schreef:

Die zijn er nog! Kom ze regelmatig tegen in de snoepautomaten bij mij op de universiteit. (Zie het ook voor me: zit je lekker te knetteren tijdens college of in een doodstille bibliotheek :') )

Heb zelf nog een hele lijst met dingen die ik mis:

Winner Taco (met stip op één), de variant van de Aldi haalt het bij lange na niet... ;(
Pinguin repen van vroeger: een chocoladereep met chocoladekoekje, cacoavulling omhuld met chocolade, had ze altijd mee naar school
Choco Crossies wit (gelukkig wel in Duitsland te krijgen heb ik ontdekt, gelukkig wonen m'n vlakbij de grens :D )
Optimel Vanille
Coca cola vanille (snel even langs de c1000)
Bananensplit ijsjes
Magnum Double
Langejan Salmiak
Speedy ijsjes
Yes cakejes

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 12:54

MyLittleLove schreef:
Shawny schreef:
Hebben ze geen salade's zonder vlees dan :))?

nee, zit kip en vis in :(

In de gewone Side Salad niet :) En de groenteburger heb ik zelfs bij een hele kleine Mac gehad!

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 13:01

Coca cola vanille is hier nog verkrijgbaar, heb hem net toevallig gehaald (was ook nog in de aanbieding ;)) Bij duitse Lidl

Stanzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 14:39

Ik mis na al die jaren nog steeds de pakjes TJOLK. Vooral de banaan was zo lekker.

En de Lion Peunut :9

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 14:47

Die Milka Amavel Mousse Blanc... Hebben ze hier nergens meer in de winkels :'(

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:18

Ik heb sinds een week trek in dat ijsje, ik geloof dat het bestond uit een citroen, een sinaasappel en nog iets.. Drie boven elkaar, geen idee hoe het heet.

Akhal_Teke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:21

Laatst bijgewerkt door Akhal_Teke op 13-08-11 23:27, in het totaal 1 keer bewerkt

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:25

mossel sathe`

Shawny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:32

lillylover schreef:

Afbeelding
deze :))

lillylover schreef:

Bedoel je van die soort croissantjes? met een beertje op de witte verpakking :))? Want die kan je geloof ik nog bij de Lidl of Aldi kopen, was ook gek op die dingen :j
Laatst bijgewerkt door Shawny op 13-08-11 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:34

Die liggen hier bij de Jumbo!

lillylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 02:29

Shawny schreef:
lillylover schreef:

http://94.100.118.114/1296300001-129635 ... _2660.jpeg
deze :))

Jaaaaa die bedoel ik! *\o/* Zijn die nog ergens te verkrijgen? :9

Shawny schreef:
lillylover schreef:

Bedoel je van die soort croissantjes? met een beertje op de witte verpakking :))? Want die kan je geloof ik nog bij de Lidl of Aldi kopen, was ook gek op die dingen :j

Jaaa! *\o/* Dan ga ik daar binnenkort nog eens lang, hoop dat ze nog net zo lekker zijn als toen! :9

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 03:03

colette_007 schreef:
Nee :( alleen dat het gekleurde pakken waren (geen wit) en veel smaken.
In nld nog nooit gezien denk amerikaans merk.

Ik heb een foto gemaakt, zal ze morgen even uploaden _O-

Shiirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 08:33

Aaaaaaaa!! Ben ook nog dvan die ijsje vergeten er bij te zetten die knetter in je mond!
Zijn die smurfen choco's nog ergens te koop?

MiSsY_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 11:10

Shiirley schreef:
Aaaaaaaa!! Ben ook nog dvan die ijsje vergeten er bij te zetten die knetter in je mond!
Zijn die smurfen choco's nog ergens te koop?

Bij de Plus? :)

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:36

Die broodjes met chocola heeft c1000 van Biba Boerderij!

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:40

ik mis zo veel!!!

Knorr had een werel gerecht, met champions vlees en spekjes. Moest in de oven (soort shaslik ) jummieee :9

Koopmans had een feest tulband... Zat er gister nog aan te denken...heerlijk beslag met de meest lekker tulband die je je kan wenzen :9

En die zwarte zoute visjes, bestonden er heel vroeger ook in het geel...nergens meer te krijgen |( |(

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:45

Oh wij hadden vroeger thuis van die chocolaatjes van Disney. Het waren rechthoekige melkchocolade dingetjes en dan met een disney figuur(Mickey, Minnie, Donald, Daisy geloof ik) erop van witte chocolade. Haha beetje vage beschrijving maargoed het komt uit mijn herinneringen als vierjarige :P
Oh en je kocht er dan een aantal in een blauwe zak, en dan allemaal per stuk verpakt in het rood geloof ik???