Waarom kom ik die nu pas tegen?

Ik mis een hele boel, kunnen jullie me helpen?

Ik mis... de pickwick thee senseo pads bosvruchten smaak.. Dat is echt de enigste thee die ik lekker vindt, maar hier nergens meer te krijgen...

En ook... nimm 2 snoepjes.. van die oranje en gele snoepjes, oaah wat waren die lekker! Maar kan die hier ook nergens meer vinden...

En ook... vroeger kreeg ik wel eens broodjes mee naar school, en daar zat chocola in, ze zaten per stuk verpakt, maar ik zou niet weten hoe die dingen heette, en denk ook niet dat ze hier nog ergens te krijgen zijn...

En ook... waren er vroeger dingen, waren een soort dunne chocolade stokjes in een doosje, en het was iets van de smurfen, en het knetterde heel erg in je mond, weet iemand nog hoe dat heette? Al heel lang niet meer gezien!

En ook.. de smarties ijsjes! Daar heb ik vroeger heel wat van gehad, die waren lekker! Volgens mij zijn die alleen nog ergens in duitsland, frankrijk en belgie te krijgen ofzo?

En ook... een tijdje geleden nog gehad, solero shots met cola smaak, maar ik weet niet meer waar ik ze toen weg had, en of ze die nu nog wel hebben...

En ook... Lange jans van look-o-look, vond ik ook altijd heerlijk, bestaan die nog?
Oef ik ben wel erg...

Agja ik hou nou gewoon eenmaal van lekkere dingen