Ik denk idd dat dit allemaal (laagjes) van verschillende biscuits zijn
Appeltje00
Geplaatst: 27-07-10 10:47
stille meelezers al weer naa een paar topics. maar dat is wel mooi z'n taart!!
8nnemiek
Geplaatst: 27-07-10 10:54
Ja ik lees altijd stiekem mee
Dat wordt heul lang de oven laten draaien Maar met een beetje geluk kan ik misschien twee bakblikken tegelijk in de oven proppen. Gisteren al een flinke bestelling gedaan bij deleukstetaartenshop. Kleurstof en fondant en wat leuke silicone molds De rest haal ik bij de xenos
oee het begint allemaal weer te kriebelen, en verveel me deze vakantie al de hele tijd dus ik ga maar weer eens aan de bak. heb ik een ander topic al iets wat op het lijtsje staat voor deze week te maken, maar z'n taart lijkt me ook wel weer wat En heb nog kleurstoffen en nog marsepijn
Dat is ook nog een idee ja Gewoon twee regenboog-taarten maken. Ik denk dat ik gewoon van elke kleur een halve taartvorm vol doe, en dan dus gewoon in tweeën verdeel. Of zou het dan te snel verbranden, als ik de taartvorm niet tot bovenaan vol doe?
Of minder biscuitmix per bakblik, dan kan je gewoon elke laag compleet gebruiken.
Hij is wel erg vrolijk die taart. Ga ook maar eens zoiets maken. Zit voorlopig wel vol, elk weekend meerdere taarten. Wel leuk hoor, maar soms wil ik ze ook wel eens uit het raam gooien
Nou, dan ga ik het zo doen En dan maar hopen dat ze allebei op gaan!
MamaMiesje
Geplaatst: 27-07-10 11:07
Vanmorgen werd het taartbord van de Spongebob weer terug gebracht; ik dacht, ik koop zo'n bord en vraag het dan terug. Was ff een experimentje, maar ze krijgen toch wel beschadigingen door het snijden, dus volgende keer doe ik bij zo'n grote taart het bord maar bij de prijs in. Maar goed, de taart was héél lekker geweest en was helemaal op gegaan en het ventje was er hartstikke blij mee geweest Dat was leuk om te horen! En of ze mij mocht aanbevelen als iemand anders nog eens een taart wilde; nou, altijd!
8nnemiek
Geplaatst: 27-07-10 11:11
Leuk dat ze er zo blij mee waren zeg Altijd leuk om te horen toch!
Chernique, had je toevallig iets zwarts of iig donkers aan toen je Snoopy boetseerde?
Ja.. een zwart vest
Ik heb alweer andere witte dingen gemaakt (ben ook bezig met een witte strik) Dus haar strak naar achter gedaan, witte broek, wit shirtje, handen en ruimte vaak schoonmaken en.. geen pluis te zien!
Over die ijstaart.. misschien als bodem verkruimelde koekjes en daneen bak ijs kopen, dat op kamertemperatuur brengen zodat het smelt, dan in een ronde bakvorm gieten, in de vriezer zetten en dan decoreren ofzo?