Joh ik vind het echt heerlijk dit weer! Zeker als het droog is en zonnig. Ga zo naar stal met Karin om snel een rondje te doen met mijn beide heren, daarna weer naar huis, douchen en dan naar Amsterdam voor een Halloweenfestival in de Melkweg. Kom je ook Sok?
Mogge damn, echt vást geslapen vannacht...mag ook een wonder heten, vriendlief sliep voor de verandering es een nachtje thuis en normaal gesproken lig ik dna eerst 3 uur te draaien voor ik in slaap val nu heb ik zelfs 'smorgens mn broertje en zusje niet naar hun werk horen gaan!
Het weer valt toch wel mee? is hier wel bewolkt, maar voor de rest wel oke volgens mij:)
Ha, wegen is echt doelloos bij mij...er kan tussen 2 dagen zoveel verschil zitten dat ik het wel af en toe op dat ding ga staan, maar dan niet weet wat ik ervan moet denken
Hmm vandaag zal wel beetje raar worden, beetje druk programma en vanavond natuurlijk bbq, dus ben benieuwd wat dat wordt O: yoghurt met muesli T: appel L: 3 bb met ?? T: waars. stukje taart oid D: bbq
Hallo daar! Ik weet niet of ik nog bekend ben bij een aantal. Heb lang zitten twijfelen en een tijdje meegelezen, maar ik denk dat ik toch maar weer wat meer moet gaan letten op wat ik eet.
Ik ben Jade, 17 jaar en sportte voordat ik ziek werd veel. Hoop dat ook zo snel mogelijk weer op te pakken, maar dat moet ik maar afwachten. Ik tennis, fiets veel (school heen/terug is bijna 45 km) en heb een baantje in de horeca (en niet achter de bar).
Ik wil niet zozeer afvallen, maar gewoon puur weer wat gezonder. Ik ben op 't moment al 6 week ziek (een virus, meer weten ze niet). En sport en werk totaal niet, wat af en toe ontzettend deprimerend is. Zelfs school kan ik geen hele dag aan. Krijg van meerdere mensen te horen dat ik afgevallen ben, maar volgens mij ben ik dat niet. Weegschaal zegt ook om de dag totaal verschillende dingen, daar is geen pijl op te trekken.
Wanneer ik dagen achter elkaar thuis zit, 'smiddags slaap en om 8 uur op bed lig dan ben ik 't overzicht van wat ik eet ook echt kwijt.
Hmm, wat moet ik nog meer vertellen? Oja, 't kan zijn dat ik snel weer weg ben, als ik merk dat ik weer geobsedeerd met eten bezig ga.. want ben net zo blij dat dat nu eigenlijk niet meer zo is.
Ik weeg niet meer, heeft totaal geen zin. Je moet als je in de spiegel kijkt, tevreden zijn met jezelf. Daar kun je geen nummer aan hangen.
@Jaduuh: Ik heb voor twee jaar terug een virusinfectie in mijn bloed gehad. Leek op Pfeiffer.. Veel moe, niet naar school, niet sporten. Heb jij dat ook?
O: 2 meergranenboterhammen. 1 met hagelslag, 1 met kaas. Activia yoghurtje, Actimel L: ? T: ? D: ?
@ Jaduuh: Welkom. Balen dat je al een poos ziek bent. Hopelijk gaat het snel weer over!
Wat betreft wegen, dat doe ik gewoon wanneer het me uitkomt.
Vanavond vier ik nog beetje verlaat mijn verjaardag met meiden bij mij thuis. Wordt vast errug gezellig, hihi. Maargoed we willen nog steeds iets van een spel oid doen. Jullie nog ideeën? Moet wel een beetje voor onze leeftijd zijn uiteraard en erg hylarisch.
Heb net dus voor t eerst sinds een paar weken weer gereden, ivm rugklachten... Maar dat ging helemaal niet goed, ben bang dat ik nooit meer zonder pijn kan rijden
Ik heb me tot nu toe nog helemaal aan mijn dag planning kunnen houden, en ik heb zes stallen gemest, dus ook al wel een beweging gehad. Ik heb mij nog niet gewogen, maar was ook nog van plan om dat even uit te stellen zodat je later dan meer verschil ziet ..
Net even een lekker ritje gedaan met Imre op haar Jonas, zij op Kveld. Vlim mocht toezien en zelf een lekker een dag vrij hebben. Trouwens vergeten foto's te maken, maar het weer is toch niet zo geschikt voor mijn camera
Voor dit weekend een beetje niet-dieet-verantwoorde dingen gehaald. Ook niet extreem erge dingen, maar toch. Net een stuk quiche gehad, maandag begint Sonja
Welkom nieuwelingen die ik nog niet welkom geheten heb