[HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Girley_

Re: Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op dieet#5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 15:44

Luuz het is prima hoor, helemaal niet veel...Nou het heeft al geholpen hoor, we zijn weer helemaal ok met elkaar nu we elkaar even niet hebben gezien!
LJ Hopelijk kan je nog wat boeken kwijt, dure business is dat! Heel veel succes met het zoeken naar een baan!!
Mystica welcome back! Is dat een wit afbakbroodje? Afbakbroodjes zijn schijnbaar veel vetter dan verse broodjes....

Mijn planning:
o: 2 magere vruchtenyoghurtjes
t: twee bb met pindakaas en beetje hagel
t2: 2 speculaasjes
l: nasi met een gebakken ei en avocado
t: appel
a: tosti met light kaas

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 15:51

LA, is idd een witte, de anderen waren op...

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 16:57

Vreetbui week Tong uitsteken

O 2 beschuit met vruchtenhagel
TD 2 evergreen en appel
L meergranentriangel gezond, rauwkost met tonijn
TD vla met cruesli en appel
A geb aardappels met broccoli en schnitzel

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 16:58

LittleAnn schreef:
Luuz het is prima hoor, helemaal niet veel...Nou het heeft al geholpen hoor, we zijn weer helemaal ok met elkaar nu we elkaar even niet hebben gezien!

Ja, het is helaas uiteindelijk wel uit de hand gelopen met mn eten..
Maar officieel mag ik van mezelf 1 dag zondigen per weekend.. Dus tjah, dan vandaag maar nu we toch pizza enz hebben Bloos

Fijn dat het direct beter gaat met jullie zeg! Haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 18:27

Patriesja? Jij hebt een vreetdag vandaag? Of bedoel je dat niet?

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 18:46

neej vreetweek heb ik Tong uitsteken

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 19:05

De dag van vandaag hoort daar dus ook bij neem ik aan? Ik zie echt niks verkeerd aan jou dag.... Scheve mond wat is er dan zo erg aan?

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 19:32

Ik heb dikke crisis. Scheve mond Letterlijk en figuurlijk.
Ik heb volgende week selectiedag van de Hotelschool en dan moet ik nette kleren aan. Nu heb ik genoeg kleren, maar niks echt super netjes. Vanmiddag met mijn moeder alle winkels hier af geweest, nergens iets kunnen vinden.
En net kritisch voor mijn kast gestaan, en de enige nette jasjes die ik heb pas ik niet meer in. Verdrietig Ik zit gewoon te janken hier, al mijn leuke kleren kan ik niet meer in.
Heb het echt gehad hoor, voel me net een worst. Ben aan het kijken voor lessen op de sportschool, of dat een beetje te betalen is (is hier echt peperduur), ik sport gewoon veel en veel te weinig.

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 19:36

het is niet zozeer snoepen, maar meer eeeh veel eten Tong uitsteken

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 20:45

Patriesja schreef:
Vreetbui week Tong uitsteken

O 2 beschuit met vruchtenhagel
TD 2 evergreen en appel
L meergranentriangel gezond, rauwkost met tonijn
TD vla met cruesli en appel
A geb aardappels met broccoli en schnitzel

Dit vind ik dus écht niet zo veel he! Vooral je ontbijt is totaal niet vullend..

Mocca: Jeetje wat een rotgevoel is dat toch he.. Probeer goed door te zetten met gezond eten en goed dat je gaat kijken voor sporten.. Ik hoop voor je dat je nog een mooi net jasje vind voor de selectiedag..

Ik zit nu enorm vol na de calzone.. Hoef aankomende week geen ongezond eten meer.. (zeg ik nu)

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 20:53

Mja voor mijn gevoel is het veel Tong uitsteken
heb de hele dag trek, maar dat komt door dat ik ongesteld moet worden

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 20:53

Ik ga maandag naar de stad, zoeken naar een bloesje met een trui oid erboven. Hopen dat ik wat vind.
En ik wil gaan zwemmen!! Sportschool kan ik niet betalen, maar ik zit op de site van het zwembad te kijken en je kan daar op woensdag lekker vrijzwemmen in het wedstrijdbad. Dus dan sleep ik een vriendin mee en maar zwemmen! Hartstikke gezond, dus vond het wel een strak plan. Haha!

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 20:54

zwemmen is leuk Lachen
(behalve tikibad Tong uitsteken )

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 20:54

Zwemmen is heerlijk!
Maar alleen gaan is niet gezellig, dus hopen dat mijn vriendin het ook ziet zitten. Lachen

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 21:18

Neej idd, is beetje saai alleen...
Als je alleen gaat sporten doe ik gewoon MP3 op..
gaat met zwemmen nogal moeilijk Tong uitsteken

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 21:39

Ach gut @ Mocca
Ken het gevoel: na de zomervakantie woog ik op m'n absolute zwaarst (72 kilo) en toen voelde ik me baggervet...was er echt niet gelukkig mee Gelukkig waren het vooral vakantiekilo's en woog ik 2 weken later alweer 68, maar als zelfs je ruimste broek strak zit, dan baal je flink Scheve mond

Zwemmen zou ik ook wel willen, maar heb niemand om mee te sleuren En alleen ga ik niet zo snel denk ik, vind dat toch maar alleen...al zwem ik dan wel lekkerder door dan met z'n 2en denk ik Nagelbijten / Gniffelen Hopen iig dat je vriendin wil, zou wel fijn zijn *LOL*

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 21:54

Trouwens een slechte dag hier, maar was gepland Knipoog
Lekker dagje weg met vriendinnen, naar Scheveningen geweest (ja, met die storm Clown ), dus lekker warme choco met appelpunt daar, tussen de middag focaccia kaas/ui van de bakker, tijdens film in Omniversum snoepjes, 's avonds kipsaté met patatjes en salade Vork

En morgen vieren we de verjaardag van m'n paps, dus s'avonds lekker wokken Nagelbijten / Gniffelen Overdag op werk verjaardag van vriendin/collega, dus ook weer taart...

En ik me maar afvragen waarom ik een pensje krijg Bloos
Vanaf zondag wil ik weer gaan starten met hardlopen, conditie is weer bagger en moet gewoon meer sporten, simpel Knipoog

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 22:04

Maethoriel schreef:
Ach gut @ Mocca
Ken het gevoel: na de zomervakantie woog ik op m'n absolute zwaarst (72 kilo) en toen voelde ik me baggervet...was er echt niet gelukkig mee Gelukkig waren het vooral vakantiekilo's en woog ik 2 weken later alweer 68, maar als zelfs je ruimste broek strak zit, dan baal je flink Scheve mond

Zwemmen zou ik ook wel willen, maar heb niemand om mee te sleuren En alleen ga ik niet zo snel denk ik, vind dat toch maar alleen...al zwem ik dan wel lekkerder door dan met z'n 2en denk ik Nagelbijten / Gniffelen Hopen iig dat je vriendin wil, zou wel fijn zijn *LOL*

Mijn moeder zei al dat ze anders wel met me mee ging, dus dan hoef ik iig niet alleen! Lachen

Morgen wordt voor mij moeilijk, ik help een feest organiseren op de tennisbaan, 's middags voor de kinderen met een heleboel snoepjes en daarna patat, kroketten, knakworst en poffertjes. En dan 's avonds voor de volwassenen met een enorm warm en koud buffet en ijs en cake toe. Dus dat wordt erg inhouden. Verdrietig

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 22:13

Soms moet je jezelf ook wel iets toestaan hoor Ach gut
Ik heb er wel van geleerd met heel streng zijn, áls je jezelf dan wel een keer iets toestaat, schiet je meteen helemaal door, ik tenminste Bloos

Ik weet dat vrijdagen bij mij vaak slecht zijn. Met de meiden de stad in, lekker lunchen, 's avonds filmpje. Dat scheelt in afvallen, maar dat neem ik maar voor lief en dan maak ik een afspraak met mezelf: wel uit eten, maar geen ijsje na, of zoiets Ja

Anders maak je toch ook zo'n deal met jezelf: ik neem 's middags bijv. wat poffertjes (of datgene wat je écht heel lekker vindt), 's avonds neem ik van alles een beetje en een plakje cake. Kom je wel over de nodige calorietjes, maar heb je toch een beetje meegenoten en kun je zondag iets minder eten Ja

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 22:16

Je hebt me trouwens wel aan het denken gebracht met dat zwemmen, zie dat een 12badenkaart hier €27,50 is in de daluren, dus van 07:30 tot 15:00. Nu heb ik 's avonds geen zin om nog te gaan zwemmen, maar sowieso 2x in de week ben ik al om 12:30 klaar op school. Dus wie weet ga ik dat gewoon doen, dan moet ik wel alleen, maar hardlopen doe ik ook in m'n upje Ach gut Heb nu eenmaal geen sportieve vriendinnen of moeder die dat zien zitten Clown

Koop overigens maar niet direct een 12strippenkaart, ooit al eens gedaan en nog steeds zwerven er ergens 3kaartjes rond Nagelbijten / Gniffelen
Kan ook losse kaartjes kopen, is € 2,75 per keer, maar dan hóef ik ook niet iedere week perse Ja
Bovendien kan ik dan het geld dat ik niet meer uitgeef aan snoep en lekkers, sparen voor het zwemmen Vork

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 22:21

Als er toch niemand mee wil dan ga ik ook alleen.
Maar ik ga wel 's middags. De middagen dat ik vroeg uit ben moet ik naar de paarden, dat gaat 's avonds niet meer want dan is het te donker. Dus dan kan ik best één avondje missen aan zwemmen! Lachen

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 01:07

Ik ben voor mijn gevoel enorm lui geworden hier op curacao, veel dansen deed ik ook al in nederland en daarbij liep/fietste ik alles en ging ik naar the gym... Heel raar eigenlijk, ben veel afgevallen hier door de hitte, daarna slechte eetgewoontes opgedaan maar toch kom ik niet aan....nog niet in elk geval!
Zwemmen is heerlijk, ik zelf val er helemaal niet vanaf ofzo maar het is super lekker om te doen, ik sport ook altijd maar alleen want vriendinnen haken toch altijd af!
Je kan het Moc, ik voel met je mee meid.... trouwens in grotere maten (lees ik heb een 38 met cup d) kan je ook leuke jasjes vinden enzo hoor, kijk eens bij H&M of mexx!

Mijn dag uiteindelijk:
o: twee vruchtenyoghurtjes
t: 2 bb met pinda en hagel
t2: 2 speculaasjes
l: nasi met gebakken eitje
a: bordje groentensoep met een bruin broodje kaas, als toetje een berlinerbol....
Straks nog wat glaasjes champie en wat chippies bij het dvdtje...

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 02:48

Patriesja, als jij dit al veel vindt en het een vreetdag/week noemt, dan is er echt iets mis...
Het spijt me dat ik het zeg, maar het is gewoon een hele nette dag.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 12:18

Ben ik nou als laatste naar bed gegaan en meld ik me hier ook weer als eerste Tong uitsteken Sleeeecht *LOL*

Nou goed, heb weer een paar slechte dagen achter de rug haha, dus weer even rustig aan doen!

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 14:31

Ik heb me weer erg laten gaan op mn werk tussen de stroopwafels enz..
Dus na 1.5 slechte dag weet ik weer hoe ik me moet gedragen Bloos
Sizz: Ben het helemaal met je eens wat Patriesja betreft..

Ik ga zo maar eens even naar de paarden voor ik geen zin meer heb. Vanmorgen was ik al met weer en wind op de markt.. wat een rotweer zeg,, Er komt nu ook weer een donkere lucht aan, misschien die eerst even afwachten Bloos