Leuk op je vrije zaterdagavond

Had afgesproken met een vriendin maar die heeft vanavond afgezegd.. en vriend is weg.. en er is niks op tv!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heerlijk saai.
!
!
...
!
... op de dag dat we 7 1/2 jaar samen zijn
!
!
, ons programma:
), die wonen in de buurt van Nieuw Vennep dus dat komt goed uit...
, hoe toepasselijk
..) in Nieuw Vennep
!
!
!!) Mocca schreef:
Ik zit ook thuis.
Niks afgesproken met vriendinnen, gewoon gezellig op de bank voor de tv (en achter de computer).Heerlijk saai.
Daarna even een half uurtje Holland Next topmodel gekeken, en nu iets over sexy lijven?

ladyjoy schreef:Hahhahaa ja sorry maar dat vind ik onzin programma's
McLeods Daughters niet trouwens, maar ik kan er niet tegen als ik programma's/series niet van het begin heb gevolgd en niet weet wat er allemaal is gebeurd dus kijk ik t maar niet.
trisca schreef:Sjuh schreef:Nou ik heb de laatste paar dagen echt heeeeel veel gegeten![]()
![]()
Maar 'k hoop dat ik vanaf vandaag/morgen weer netjes mij in kan houden
Ik ga in ieder geval meer bewegen: 'k mag namelijk (tegen extra betaling) ook extra gaan rijden
Dus 'k hoop dat 't weer een beetje goed komt met afvallen deze week
Loop jij met een hartslagmeter? Hoe werkt dat ding en is het duur om aan te schaffen?
we hebben gegourmet en heb taart op en B&J
Het was allemaal wel errug lekker. Maar goed, morgen lekker actief dagje (wedstrijd) Alvast een planninkje:
Moet iig om 12:15 starten, daarvoor nog even kijken naar een stalgenootje. Ben stiekem beetje zenuwachtig
heb ik echt bijna nooit haha, maar vorige keer ging het niet zo naar mijn zin, dus misschien vandaar. We zullen wel zien, hoop dat hij net als donderdag en vrijdag liep!
!
! En dan is het nog 3 weken voor vertrek...
...
)
! 
Sizzy schreef:Heel veel plezier morgen Syl! En gefeliciteerd met je record van 50 minutenLoop jij met een hartslagmeter? Hoe werkt dat ding en is het duur om aan te schaffen?
!
!