11:00 twee bruine boterhammen met komkommersalade en appelstroop 14:30 twee bruine geroosterde boterhammen met smeerkaas 20+ 18:00 eet bij m'n ouders, weet dus nog niet
Ja ken dr nog een Blijf eten nu! Ow stukje dat en dat kan er nog wel bij denk ik dan
Net he had ik iets in me mond toen dacht ik nee moet het niet eten, en toen uitgespuugd in de wc Daarna maar snel een appel genomen voor de trek Is tenminste gezond
Bah ik heb nu zo'n trilaanval, suikerverslaving? Heb rond kwart voor 5 vier pannenkoeken gegeten, 1 met kaas, 1 met appelstroop en 2 met jam. En sinds een kwartiertje ben ik misselijk, duizelig en tril ik. Een halve chocoladeletter en een bakje smacks met yoghurt hebben niet geholpen Snap er niets van, ik eet toch echt genoeg..
Grr hier ook, vanacht veel te weinig geslapen, als gevolg dat ik echt superchago ben. Kom ik thuis blijkt dat we ook nog eens niet lekker avondeten, gelijk maar richting de amandelstaaf gegaan.
Nou wel kleine pannekoeken hoor, en dun! Van die grote in bijv. een pannenkoekenhuis krijg ik er maar 1 op Maar ja, ik kan idd erg veel eten, 20 boterhammen op een dag? Mwah normaal doe ik dat echt niet, maar als het moet, lukt het prima denk ik
Ik was wel flink misselijk, maar als ik dan zo duizelig word moet ik echt wel ff wat eten, anders val ik flauw, is vaker voorgekomen Ooh ik ben trouwens wel afgevallen. Vriendin van me die me een tijdje niet in gymkleding had gezien zei het vandaag met gym! 'Zo, jij bent wel afgevallen zeg!' Nou had ze het vooral over mijn buik volgens mij, maar ik doe ook buikspieroefeningen Gister even overgeslagen, dus straks weer
Goh, toch leuk dat er nog iemand is die er iets van zegt
Ja ik heb het ook, 1,5 tot 2 kilo. En dan denk ik van.. eet ik nou echt zo veel? Maarja, hoe kan het er de volgende ochtend dan af zijn Blijkbaar verbrand je toch veel als je slaapt.
Vandaag op de amandelstaaf na redelijk geweest. O: 2 boterhammen met vlokken. T: 1 boterham met vlokken L: 1 boterham met gehaktbal T: amandelstaaf. A: rijst met kip en stracciatella-yogurt
Weet je wat ik ook altijd zo frusty vind? Dat ik 's ochtends mínstens 2 kilo lichter ben dan 's avonds . Hebben jullie dat ook?
Heel bekend, bij mij scheelt het vaak 2,5 kilo... best veel dus, maar ik kan er ook weinig aan doen. Nu drink ik 's avonds vaak ook nog veel thee, en drink ik sowieso vrij veel, maar toch vind ik dat verschil ook vaak erg irritant!
Nou, ik ga eens kijken hoeveel het bij mij scheelt! Soms is het een paar kilo en soms scheelt het amper. Heb me net gewogen, met pyjamabroek en topje, nou morgen weer kijken, gewoon even puur om te kijken hoeveel het scheelt, heb dan toch hetzelfde aan
Ik heb trouwens als avondeten twee bruine boterhammen met kipfilet en gebakken tomaten op, een bruine boterham met gebraden gehakt en een met appelstroop
Verder niet gesnoept vandaag, daarstraks een banaan op
o: plakje peperkoek en 2 manderijntjes t: liga continue l: twee bruine broodjes met mozarella t: ? a: volkoren penne met tomatensaus, een eitje en groenten
Ik baal ervan, maar kon gisteren mijn chocoladeletter niet laten liggen. Als mijn vriend dan zo lekker gaat zitten eten kan ik het bijna niet weerstaan.. Ook heb ik niet echt lekker kunnen trainen gisteren, onze bak is zo nat helaas....
12:00 bruine boterham met een omelet (1 ei) en een bruine boterham met komkommersalade 17:00 twee bruine geroosterde boterhammen met smeerkaas 20+ 20:00 avondeten, hmmm weet nog niet wat het wordt eigenlijk....