Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Lekker, abrikozen!
Ik baal wel van het weer, ben bezig met af harden en hoopte volgende week de tomaten in de grond te kunnen doen, maar ze houden niet van veel regen en wil ze niet gelijk in een plensbui zetten, maar de voorspelling is tot nu toe elke dag flinke buien
moonsparkle schreef:Lekker, abrikozen!
Ik baal wel van het weer, ben bezig met af harden en hoopte volgende week de tomaten in de grond te kunnen doen, maar ze houden niet van veel regen en wil ze niet gelijk in een plensbui zetten, maar de voorspelling is tot nu toe elke dag flinke buien
Prairy schreef:Ik hoop echt echt echt dat we morgen eindelijk regen krijgen en dan woensdag en donderdag ook. Het heeft hier nog steeds niet geregend.
Morgen wordt ook eindelijk onze grondwaterpomp geïnstalleerd, kunnen we het voedselbos sproeien want alle nieuwe aanplant krijgt het al zwaarder...
Muurp schreef:Prairy schreef:Ik hoop echt echt echt dat we morgen eindelijk regen krijgen en dan woensdag en donderdag ook. Het heeft hier nog steeds niet geregend.
Morgen wordt ook eindelijk onze grondwaterpomp geïnstalleerd, kunnen we het voedselbos sproeien want alle nieuwe aanplant krijgt het al zwaarder...
Je mag wel wat regen van hier hebben...het komt hier echt met bakken uit de hemel vallen.