Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
Want ook ik ontbijt inderdaad met meer, dan ik lunch, maar wel eens leuk om te proberen hoe mijn lichaam erop reageert als ik het omdraai.
)Citaat:O. Magere kwark/blauwe bessen/1 banaan/goji bessen/chiazaad/havermout, smoothie grapefruit/peer/appel/tarwegras, 400ml groene thee
T. Niks, laat ontbijt
L. Quinoa/kip/broccoli/amandelen/feta/avocado
__Leonie schreef:O: havermout met magere yoghurt, lijnzaad, kaneel en appel.
T: Banaan
L: 3 sneetjes zelfgebakken volkoren brood, waarvan met 1x kaas, 1x appelstroop en 1x pindakaas. Met een kleine rode paprika
T: Peer, 2 mandarijnen
A: gebakken aardappeltjes, met veel roerbak van peultjes, paprika, spinazie, ui. en een beetje oestersaus. Daarbij een halve kip krokant schnitzel en een halve sate schnitzel. (kon niet kiezen)
B: 30 min fietsen.
Lekker toch wat rauwkost tijdens de lunch. En de verwarming doet het gelukkig weer
Als je het gevoel hebt dat je gewoon genoeg hebt gehad. 
) 4 stuks gedroogd fruit
Net zoals dat wanneer je voelt dat wanneer je meer nodig hebt je dat ook pakt, compenseert elkaar vanzelf 
)
Ik ga het er inderdaad gewoon bij houden; ik heb zelfs geen zin in voedsel (zéér vreemd).
Hihi!
voel me hondsberoerd, bwegh gister na het avondeten ook ineens ontzettend misselijk. Ben snotverkouden en mn bijholtes beginnen ontstoken te raken
Kijk wel even of ik me vandaag een beetje aan mn lijstje houd, heb in elk geval mn havermout wel naar binnen gekregen gelukkig. En verder een beetje boterhammen eten vandaag, daar word ik meestal niet misselijk van.