Zit op de dam in het oude postkantoor. Zoooooo lekker daar
MissBambi
Geplaatst: 11-07-15 01:03
Wij zijn vorige werk zaterdag naar shabu shabu geweest in Den Haag, vond hem enorm tegen vallen
Véél te grote portie gebakken rijst/miehoen met garnalen en de rollen ook te groot.. De inside out roll, paste maar net in m'n mond
Sakana in Den bosch blijft hier de grote favoriet.
Zijn inmiddels bij de volgende geweest:
- Sakana, Den Bosch - Shabu Shabu, Den Haag - Moshi Moshi, Uden (behoorlijk zoete rijst, 6 stuks sushi van bijvoorbeeld die rollen met komkommer erin, das me net te veel) - Sumo, Nijmegen - Momoyama, Oss (service was hier erg slecht, 1e keer waren ze ons vergeten.. Ruim anderhalf uur gewacht op onze eerste bestelling en de tweede keer kregen we niet elke ronde alle bestellingen)
Morgen heb ik als vaderdag cadeau samen met paplief en vriendlief een cursus sushi maken in Oss bij Tanuki
In Augustus opent er in Oss een nieuw ayce sushirestaurant midden in het centrum, deze staat op onze verlanglijst
Hackie
Geplaatst: 11-07-15 01:06
Keet schreef:
Zit op de dam in het oude postkantoor. Zoooooo lekker daar
Ik had gister voor de gein wat sushi van mijn werk meegenomen naar huis (jumbo), man wat was dat goed zeg , zeker voor super sushi. We hebben net weer Mercurius sushi besteld. Ben benieuwd weer
heeft er hier iemand ervaring met orient plaza in nijmegen? Daar ga ik zaterdag eten.
Sterre98
Geplaatst: 13-07-15 09:26
Faelivrin schreef:
Vandaag met mijn zusje naar Enschede, iemand hier nog tips voor een sushi AYCE daar?
Uuhm,ginza, asaka en blue sakura zijj erg lekker. Je hebt ook nog sushi by me maar dat vind ik niet geweldig. Asaka is lekker en heeft een onbeperkt toetjes buffet (wat niet veel voorstelt hoor)
Graag gedaan . Ben sushi verslaafd Ben overal al geweest. Tao is ook erg lekker, wel behoorlijk prijzig, en alleen niet ayce. Mercurius bezorgt thuis, is ook wat prijziger, maar o zo lekker. Gister nog besteld
Lastig te zeggen, maar lekker dat ik het vond! En dat zegt wat, want ik ben stiekem best kieskeurig Ik had de uramaki, zowel mijn moeder als ik waren verbaast. Dus je kan de gok altijd nemen, misschien vind jij het niks, dat kan natuurlijk
Niet elke Jumbo heeft de "lekkere" sushi, let goed op dat het zuur in een zakje zit. Ligt het er los bij smaakt alles vreselijk! Hier in het dorp is het echt vies maar een dorp verder ook Jumbo is het wel "lekker".
Ik wil eigenlijk naar het Okura in Adam Is iemand daar geweest? Ik ben een beetje verwend met sushi Heb namelijk in een sushibar gewerkt waar alle vis (behalve zalm) vers is.
Ik stond gister bij het sushi restaurant om af te halen, zijn ze sinds gister op vakantie Morgen maar bij de vishandel bestellen, die is ook meer dan prima.
Ik ben van de week weer heerlijk verwend met zelfgemaakte Sushi Bij de Jumbo hebben ze nu trouwens van die lekkere garnalen in deeg in de vriezer, echt lekker !