Eigengemaakte nasi met satésaus, smaakte goed, maar wel een beetje heet gekruid... Had een half zakje kruiden moeten gebruiken en het werd zonder erg een heel zakje . Morgen de andere helft, dus dan een makkelijk dagje. Gister een tomaten-mozzerella salade, ook zelf in elkaar gefabriekt, met rucolasla en croutonnetjes erdoor en een eigengemaakte vinegraitte. Anderhalve kaassouflée van de AH ( met camembert erin) erbij en ik had meer dan genoeg gegeten. Lust ik ook wel vaker .
Gisteren werd het worteltjes met gebakken aardappeltjes en koolvis en vandaag dan maar de sperzieboontjes die ik eigenlijk gisteren zou eten met lekkere gekruide kipfilet en aardappeltjes
aardappelschijfjes met worteltjes en een snitzel.. vraag me alleen af of die snitzel nog wel goed is.. heb ze zondag gebakken en 2 meegegeven aan vriend en gister 1 opgegeten.. zal die andere nu nog goed zijn? Ligt dus vanaf zondagavond gegaard in de koelkast
Kaatje
Geplaatst: 27-03-12 14:10
Citaat:
zal die andere nu nog goed zijn? Ligt dus vanaf zondagavond gegaard in de koelkast
Hoe vers was de schnitzel toen je hem bakte? In ieder geval voorzichtig zijn en eerst even ruiken en klein hapje proeven ,of gewoon wegmikken.