Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
benangelique schreef:we hadden weer lekkage! enige tijd geleden is bij ons het dak volledig vervangen dus hier hadden we niet op gerekend. Het balkon boven onze slaapkamer stond echter blank en dat water liep zo de slaapkamer in... De hemelwaterafvoer bleek verstopt te zitten. Bijna 3 kwartier in stromende regen en onweer bezig geweest dat ding door te prikken en toen dat eindelijk gelukt was stroomde het balkon in no-time leeg en was de lekkage zo verholpen. Gelukkig hebben we (wederom) geen schade!
Puntje bij paaltje lag ik pas om half 2 in bed en moest ik om 7 uur weer op.
ben blij dat het weekend is, na een bizar-drukke week op het werk had ik vandaag letterlijk de klapper van de week; 1 van mijn leerlingen sloeg tijdens de gym dubbel over de kast en raakte met zijn billen zijn achterhoofd. Ik heb hem laten liggen (achterlijke gymdocent wilde hem laten lopen!) en de ambu gebeld. Lekker met een klas vol verstandelijk gehandicapten en aanverwante stoornissen. De betreffende leerling heeft een enorm hoge pijngrens en is heel autistisch. Hem op de plank in de ambulance krijgen viel dus niet mee! eenmaal in de ambulance heeft hij zich kranig gedragen en omdat ik er bij mocht blijven bleef hij rustig. Na veel onderzoeken in het ziekenhuis mocht hij eindelijk naar huis; hij heeft zijn rug zwaar gekneusd en zijn spieren hebben een opdonder gehad, maar er is niets kapot. Pfieuw!
Nu barst ik van de koppijn, terwijl ik eigenlijk een les zumba zou gaan doen. Nu maar een avondje bankhangen.
Oja! vergeet ik bijna: de controle bij de vk was helemaal goed. Mooie hartslag gehoord. erg gaaf, want tot nu toe hadden we die alleen maar gezien. Tegen de beginnende spataderen heb ik een creme geadviseerd gekregen van weleda; die ga ik morgen even halen. Als die creme niet helpt krijg ik steunkousen. Damn.