[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 16:28

Nou heb me teamcoach te pakken gehad..Hij was blij dat ik zo verstandig was om me ziek te melden. Omdat hij weet hoe graag ik kom werken..voel me altijd wel schuldig. Want is nietdat nu hele dag thuis moet zitten maar het is onwijs stoffig bij de post en vorige keer heeft mn baas me naar ziekenhuis mogen brengen ook niet ideaal

Maar is opgelost..

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 16:29

Gelukkig :j :)

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 16:44

Ja gaq nu ff rustig naar stad ff wat drinken anders kom ik nooit buiten..hoop dat misschien ff wat beter voel zo..

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 16:45

Rustig aan! en veel plezier!

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 16:48

Veel plezier! Fijn dat het is opgelost!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 17:29

Fijn Chatelaine! Veel plezier in de stad :)

Heb net lekker gesport, over half uurtje rij ik met wat vriendinnen naar Almere. Clubgenootje heeft daar eigen huisje en geeft house-warming :) gezellie

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 19:00

Veel plezier met de housewarming :)

Nou ging redelijk ben wel moe en slecht patatje gegegeten...:o

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 19:22

Ik kom terug. :o.
Ik was even een tijdje 'verdwenen'.
Was het even een beetje beu allemaal..

Ik heb sinds 2 weken het margriet streep je slank weer opgepakt, en ik zit momenteel op de 83.7kg :)
Een heel fijn gevoel!! :D..
Eerst wil ik terug na de 75 kg, en dan na de 70kg.
En dan ben ik tevreden! :j.

Vandaag en gister ging het eventjes wat minder, maar vanaf morgen ga ik er weer volop tegen aan!! :)

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 19:32

Leuk dat je er weer bent Ellen! :)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 19:33

we hadden weer lekkage! enige tijd geleden is bij ons het dak volledig vervangen dus hier hadden we niet op gerekend. Het balkon boven onze slaapkamer stond echter blank en dat water liep zo de slaapkamer in... De hemelwaterafvoer bleek verstopt te zitten. Bijna 3 kwartier in stromende regen en onweer bezig geweest dat ding door te prikken en toen dat eindelijk gelukt was stroomde het balkon in no-time leeg en was de lekkage zo verholpen. Gelukkig hebben we (wederom) geen schade!
Puntje bij paaltje lag ik pas om half 2 in bed en moest ik om 7 uur weer op.

ben blij dat het weekend is, na een bizar-drukke week op het werk had ik vandaag letterlijk de klapper van de week; 1 van mijn leerlingen sloeg tijdens de gym dubbel over de kast en raakte met zijn billen zijn achterhoofd. Ik heb hem laten liggen (achterlijke gymdocent wilde hem laten lopen!) en de ambu gebeld. Lekker met een klas vol verstandelijk gehandicapten en aanverwante stoornissen. De betreffende leerling heeft een enorm hoge pijngrens en is heel autistisch. Hem op de plank in de ambulance krijgen viel dus niet mee! eenmaal in de ambulance heeft hij zich kranig gedragen en omdat ik er bij mocht blijven bleef hij rustig. Na veel onderzoeken in het ziekenhuis mocht hij eindelijk naar huis; hij heeft zijn rug zwaar gekneusd en zijn spieren hebben een opdonder gehad, maar er is niets kapot. Pfieuw!
Nu barst ik van de koppijn, terwijl ik eigenlijk een les zumba zou gaan doen. Nu maar een avondje bankhangen.

Oja! vergeet ik bijna: de controle bij de vk was helemaal goed. Mooie hartslag gehoord. erg gaaf, want tot nu toe hadden we die alleen maar gezien. Tegen de beginnende spataderen heb ik een creme geadviseerd gekregen van weleda; die ga ik morgen even halen. Als die creme niet helpt krijg ik steunkousen. Damn.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 19:37

Dankje Imre, ik had gewoon ff tijd nodig om zelf wat dingen op een rij te zetten.

@ Anqelique: Pfoe, dat is echt niet fijn om mee te maken! :n.
En dat van die spataderen lijkt mij ook niet echt fijn!! :n

Wel leuk dat je het hartje van je kindje hebt gehoord!! :+:

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 19:40

FIjn dat je weer terug bent, Ellen :)

Das even schrikken ANgelique, gelukkig niets kapot bij de leerling! En lekkage gelukkig weer verholpen zonder schade!

Ik ben pas net thuis, borrel was enorm gezellig! Wat telefoonnummers uitgewisseld en afspraken gemaakt voor etentjes/drankjes/spelavonden :D
Nu toch wel beetje gek gevoel dat ik er nu definitief 'weg' ben!

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 19:43

Gelukkig is alles goed afgelopen Angelique! Je kan idd niet voorzichtig genoeg zijn als iemand zo'n lelijke val maakt!

Dan heb je toch een leuk afscheid gehad Ingrid :)

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 21:24

benangelique schreef:
we hadden weer lekkage! enige tijd geleden is bij ons het dak volledig vervangen dus hier hadden we niet op gerekend. Het balkon boven onze slaapkamer stond echter blank en dat water liep zo de slaapkamer in... De hemelwaterafvoer bleek verstopt te zitten. Bijna 3 kwartier in stromende regen en onweer bezig geweest dat ding door te prikken en toen dat eindelijk gelukt was stroomde het balkon in no-time leeg en was de lekkage zo verholpen. Gelukkig hebben we (wederom) geen schade!
Puntje bij paaltje lag ik pas om half 2 in bed en moest ik om 7 uur weer op.

ben blij dat het weekend is, na een bizar-drukke week op het werk had ik vandaag letterlijk de klapper van de week; 1 van mijn leerlingen sloeg tijdens de gym dubbel over de kast en raakte met zijn billen zijn achterhoofd. Ik heb hem laten liggen (achterlijke gymdocent wilde hem laten lopen!) en de ambu gebeld. Lekker met een klas vol verstandelijk gehandicapten en aanverwante stoornissen. De betreffende leerling heeft een enorm hoge pijngrens en is heel autistisch. Hem op de plank in de ambulance krijgen viel dus niet mee! eenmaal in de ambulance heeft hij zich kranig gedragen en omdat ik er bij mocht blijven bleef hij rustig. Na veel onderzoeken in het ziekenhuis mocht hij eindelijk naar huis; hij heeft zijn rug zwaar gekneusd en zijn spieren hebben een opdonder gehad, maar er is niets kapot. Pfieuw!
Nu barst ik van de koppijn, terwijl ik eigenlijk een les zumba zou gaan doen. Nu maar een avondje bankhangen.

Oja! vergeet ik bijna: de controle bij de vk was helemaal goed. Mooie hartslag gehoord. erg gaaf, want tot nu toe hadden we die alleen maar gezien. Tegen de beginnende spataderen heb ik een creme geadviseerd gekregen van weleda; die ga ik morgen even halen. Als die creme niet helpt krijg ik steunkousen. Damn.

Ba, Gefeliciteerd :D !
Ik heb helemaal niet mee gekregen dat je zwanger bent!
Geniet ervan :+:

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 21:25

Ik ging vandaag naar stal om remy te rijden, kom ik daar.. bak is net een zwembad, was echt zeiknat!
dus maar weer naar huis gegaan. zondag weer een poging wagen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 21:54

dank je patries!

ingrid, dat klinkt als een goed afscheid was eigenlijk geen afscheid was!

net nog even de leerling aan de telefoon gehad; alles is goed maar hij heeft veel pijn. heeft pilletjes gekregen om slappe spieren te krijgen (spierverslapper diclofinac) en ook pilletjes om te kunnen slapen. we hebben afgesproken dat hij me morgenochtend weer belt. schatje.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 22:13

:wave:

Angelique; wat ben je ook een lieverd zeg! De kids daar zijn vast erg blij met jou. Gelukkig viel het mee, al klinkt het nog erg naar voor hem.

En wat fijn dat je het hartje van de beeb hebt gehoord. Moet een heerlijk gevoel zijn geweest.....

Snik..
[BB] Kitten 'terroriseert' andere kat.

Jullie nog creatieve ideeën. Wij zitten echt met handen in 't haar..

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 22:22

ik ben ook heel blij met mijn leerlingen. voel me zo goed bij ze en kan echt van ze genieten.

wat een verdriet met je katten zeg! ben geen kattenkenner dus kan je niet adviseren helaas.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 22:25

Het voelt ook zo tegenstrijdig. Ik zou Lookie er een groot plezier mee doen om voor Lotje een goed huis te zoeken. Maar voor mezelf en Lotje. Ik heb dan zo het idee dat ik haar laat stikken. En ik kan gewoon echt, echt niet zonder mijn kleine hummel. Maar Lookie laten wegkwijnen kan ik ook niet over mijn hart verkrijgen. Echt vreselijk dit.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 22:30

lotje laat je niet stikken, ze is nog zo jong en flexibel dat ze wel weer aardt bij een ander. Het is vooral voor jezelf flink slikken idd.
moeilijk, moeilijk, moeilijk.

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 22:31

Jeetje vervelend met je katten :(:)

Fijn dat je nog ff contact hebt gehad met je leerling :")

Nou ga ik lekker ff me bedje in tot morgen

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 22:45

Klopt Angelique. 'Ik' sta in de weg zegmaar. Er zijn al een aantal 'vrijwilligers' waaronder mijn oma, bij wie ze wel mag komen. Maar ik ben misschien egoïstisch, maar ik kan niet zonder m'n hummel. Ze is zo leuk. Dribbelt als ik thuis ben de hele tijd achter me aan, waar ik ga zitten, zit zij ook. Als ik thuis kom en ik roep haar naam, komt ze heel hard spinnend op me afgestormd. Etc. Etc. :\

We gaan sowieso de DA nog even bellen voor advies. Wellicht dat hij nog wat weet qua oplossing.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 22:51

da bellen is idd verstandig en anders is oma misschien een goede optie; dan kan je je kleine meisje nog geregeld zien!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 22:53

Precies. Weet in ieder geval wel dat ze het bij oma heel goed zal krijgen. En kan haar dan nog steeds zien......

Maar goed, ik heb even m'n hart gelucht..... :o Ik ga douchen & filmpje kijken in bed.

Bedankt Angelique! Alvast slaap lekker! :*

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 22:56

kus op je bolletje en niet te veel piekeren he!