[HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: [HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 10:31

goedzo! hardlopen kan ik niet, doe ik niet graag en kan men lichaam nog niet aan.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 10:31

oh, hij is dr al :)

tot woensdag :wave:

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 10:32

Veel plezier :wave:
Ik doe het wel graag :j Maar momenteel vind ik de pc toch iets interessanter hoor :+

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 10:43

heb net lekker ontbeten :)

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 11:25

kat, iedereen kan hardlopen, kan niet is dood. Ik doe het ook niet heb het twee maanden geprobeerd en toen werd het winter dus toen vond ik het te koud worden.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 11:28

ukje schreef:
kat, iedereen kan hardlopen, kan niet is dood. Ik doe het ook niet heb het twee maanden geprobeerd en toen werd het winter dus toen vond ik het te koud worden.

Nou als je lichamelijke problemen hebt zou het zomaar kunnen dat je niet kunt hardlopen.

Overigens reageer ik weinig maar ik lees wel alles :+

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 11:34

Paulien: Daar kan ik ook niet tegen :n Van die mensen die hun hond niet bij zich houden :\ Tryggur is niet bang van honden en schopt ook niet, maar sommige van die beesten mag ie van mij een knal geven := Hoewel het imo niet eens aan de hond ligt, die willen vaak gewoon spelen, maar snappen niet dat ze niet in paardenbenen moeten happen :+ Die eigenaars daarentegen die krijgen van mij de wind van voren := Heb aan de Mega Strandrit met de IJslanders meegedaan, lijkt mij dat met zo'n evenement dat je zorgt dat jeje hond bij je houdt, maar nee hoor, had er 1 achter Tryggur aan.. Heb die mensen toch verrot gescholden :=

Ellen: Nieuwe Heuvel ben ik nog nooit geweest, maar ik heb wel stage gelopen op Stoeterij Groenestein in Lunteren :D Met allemaal Friese paarden :)

Ingrid: Nou lekker dan weer van Niels :\ Skup voor z'n donder geven die vent := Oh zie dat je inmiddels weg bent :P naja mocht je het nog lezen, veel plezier! :D

Idd, niet iedereen kán hardlopen :n Als je overgewicht hebt is hardlopen overigens héél slecht voor je gewrichten. En ook mensen met zwakke enkels of knieën kunnen beter niet hardlopen :n

Nou ik ben dus weer terug van de markt :P
Toch nog wat dingetjes gekocht :)) Maar niet teveel :))
Nou maakten weer wat mee hoor.. Drukke 80km weg hier, duitsers voor ons, in ene te remmen, reed nog geen 40, ging onder het rijden ergens rustig foto's van zitten maken :roll: Idioten!!!

Oh en nog wel grappig, kwam op de markt een klein jongetje wat kopen bij zo'n man
Jongetje: "Wat kost dat?"
Die man: "Een kwartje"
Jongetje: "Wat is een kwartje?"
:') _O- Was nog van vóór zijn tijd :))

En ik zag net op de weg een minicooper met 2 fietsen op het dak, maar dát is écht geen gezicht _O-

Armaris: Dat heb ik ook een keer gehad met Tryggur, maar dan met een auto op een smal weggetje :\ Die auto ging vlák achter me rijden en de hele tijd gasgeven en Tryggur opnaaien, tot ik 'm dus niet meer hield en hij volll aan de kletter ging, kwamen ze naast me rijden en te lachen enzo.. Nohhhhh als ik die nog eens tegen was gekomen hadden ze een heeele verkeerde aan me gehad :=

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 11:35

daar ben ik het ook niet mee eens noor... voor mensen met overgewicht (of mensen die overgewicht gehad hebben) is hardlopen een veel te zware belasting voor de gewrichten.. die mogen niet eens hardlopen van artsen en fysio's, ze moeten wandelen...

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 11:35

Natasja91 schreef:
ukje schreef:

Nou als je lichamelijke problemen hebt zou het zomaar kunnen dat je niet kunt hardlopen.

Overigens reageer ik weinig maar ik lees wel alles :+

Ja dat snap ik wel maar inprincipe kan iedereen hardlopen. dat bedoel ik er meer mee te zeggen. ;) Snap ook wel dat je het lichamelijk misschien niet aan zou kunnen.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 11:36

Ah oke dan heb ik 't verkeerd opgevat :D

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 13:03

Ik heb ook zwakke enkels hoor := Maar ik heb het gevoel dat ze aangesterkt zijn, ik val niet meer 2x per week op mijn bek :+

Hardlopen deed echt goed! Inmiddels onder de douche geweest en nu bezig voor de studie :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 13:07

Zal er mss ook wel aan liggen of je zwakke banden en pezen hebt of zwakke gewrichten :) Die pezen kan je natuurlijk sterker maken :)

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 13:09

Ik denk zwakke banden dat de HA ooit zei :=
Maar pin me er niet op vast :n Ik moest van hem naar de fysio maar heb het nooit gedaan. Nu zijn ze vanzelf sterker

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 13:12

Ik mag inderdaad niet van de dokter

Net nashi perencake gemaakt en die staat nu lekker in de oven

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 13:23

En ik ga straks lekker paaseitjes eten :)

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 13:37

zo net weer heerlijk les gehad :D Zo blij met deze lesgeefster! Straight to the point, heerlijk :D

Zo hardlopen met Twister, hopen dat ik het nog beetje volhoud :+

oeh bah morgen weer school.. helemaal geen zin in :P

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 13:40

Ik heb nog een week vakantie!! :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 13:42

Ik heb vanmiddag om 3 uur afgesproken met een stalgenootje om te gaan rijden
Maar krijg net een smsje van een ander stalgenootje waar ik eerder altijd mee samen reed en die ik altijd groomde met menwedstrijden, maar die opeens zonder wat te zeggen een andere groom heeft gevraagd en heeft een hele tijd (maand ofzo?) zo goed als niks gezegd of laten horen, terwijl we eerder elke week wel samen reden enzo.. En ook toen de osteopaat bij Tryggur was geweest heeft ze niet eens gevraagd hoe het was :n
En nou krijg ik dus een smsje of ik nog ga rijden.. Maar weet niet goed wat ik terug moet sturen :\ En óf ik wat terug moet sturen.. Maja als ze er vanmiddag toevallig ook is anders dan is het ook wat ongemakkelijk als ik wél met die andere stalgenoot ga rijden :=

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 13:48

Nou dan zeg je toch dat je al afgesproken hebt met een ander stalgenootje? Kan toch geen kwaad? :)

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 13:49

zeg gewoon dat je wat af hebt gesproken met stalgenootje. Verder ben ik er ook geen held in in dat soort dingen.

Ik heb btw ook zwakke enkels voelde me een keer zo banketstaaf bij school liep het stoepje af eerst mijn ene enkel toen mijn andere waar ik door heen ging.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 14:21

Wendy, echt stom inderdaad. Honden bedoelen volgens mij ook niets kwaads mee, maar blijf blij dat Madeira niet gericht heeft getrapt...

Rijden ging goed :D ook links en rechtsom gegalopeerd, ze ging NIET van de hoefslag af :D (normaal gesproken durf ik niet goed als mijn instructrice er niet bij is, maar er was maar 1 meisje in de bak dus wilde even proberen). Ben trots! Het gevoel van galoperen is gewoon super! Ik kan dus ook niet meer hardlopen/rennen vanwege mijn knie...

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 14:23

Wanneer mag je geopereerd worden aan je knie.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 14:24

Noor, als ik ongeveer op gezond gewicht ben (dus nog -15 tot -20 kilo). Maar ik hoop stiekem dat ik dan niet meer door mijn knie ga als ik op gewicht ben, al doe ik dat nu nog regelmatig.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 16:48

Super paulien!
Mij lijkt last van je knie echt het vreselijkste wat je kan hebben. Een goede vriendin heeft last en die heeft al maanden niet mogen sporten :n Ik zou het niet kunnen volhouden.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 16:55

jeetje madeira hopelijk gaat het vanzelf over, maarja zo is het ook niet te doen.

Word je gewoon niet sporten dat was bij mij toch zo van tien uur in de week naar niks was vrij makkelijk. Net zoals je zo snel gewoon word om veel te eten