Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ukje schreef:kat, iedereen kan hardlopen, kan niet is dood. Ik doe het ook niet heb het twee maanden geprobeerd en toen werd het winter dus toen vond ik het te koud worden.
Van die mensen die hun hond niet bij zich houden
Tryggur is niet bang van honden en schopt ook niet, maar sommige van die beesten mag ie van mij een knal geven
Hoewel het imo niet eens aan de hond ligt, die willen vaak gewoon spelen, maar snappen niet dat ze niet in paardenbenen moeten happen
Die eigenaars daarentegen die krijgen van mij de wind van voren
Heb aan de Mega Strandrit met de IJslanders meegedaan, lijkt mij dat met zo'n evenement dat je zorgt dat jeje hond bij je houdt, maar nee hoor, had er 1 achter Tryggur aan.. Heb die mensen toch verrot gescholden 
Met allemaal Friese paarden 
Skup voor z'n donder geven die vent
Oh zie dat je inmiddels weg bent
naja mocht je het nog lezen, veel plezier! 
Als je overgewicht hebt is hardlopen overigens héél slecht voor je gewrichten. En ook mensen met zwakke enkels of knieën kunnen beter niet hardlopen 

Maar niet teveel 
Idioten!!!
Was nog van vóór zijn tijd 

Die auto ging vlák achter me rijden en de hele tijd gasgeven en Tryggur opnaaien, tot ik 'm dus niet meer hield en hij volll aan de kletter ging, kwamen ze naast me rijden en te lachen enzo.. Nohhhhh als ik die nog eens tegen was gekomen hadden ze een heeele verkeerde aan me gehad
Natasja91 schreef:ukje schreef:kat, iedereen kan hardlopen, kan niet is dood. Ik doe het ook niet heb het twee maanden geprobeerd en toen werd het winter dus toen vond ik het te koud worden.
Nou als je lichamelijke problemen hebt zou het zomaar kunnen dat je niet kunt hardlopen.
Overigens reageer ik weinig maar ik lees wel alles
Snap ook wel dat je het lichamelijk misschien niet aan zou kunnen.
Maar ik heb het gevoel dat ze aangesterkt zijn, ik val niet meer 2x per week op mijn bek 
Die pezen kan je natuurlijk sterker maken

Ik moest van hem naar de fysio maar heb het nooit gedaan. Nu zijn ze vanzelf sterker
Zo blij met deze lesgeefster! Straight to the point, heerlijk 

En óf ik wat terug moet sturen.. Maja als ze er vanmiddag toevallig ook is anders dan is het ook wat ongemakkelijk als ik wél met die andere stalgenoot ga rijden
ook links en rechtsom gegalopeerd, ze ging NIET van de hoefslag af
(normaal gesproken durf ik niet goed als mijn instructrice er niet bij is, maar er was maar 1 meisje in de bak dus wilde even proberen). Ben trots! Het gevoel van galoperen is gewoon super! Ik kan dus ook niet meer hardlopen/rennen vanwege mijn knie...
Ik zou het niet kunnen volhouden.