[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 23:01

Mijn dag nog even:
o: yoghurt met albrann
t: volkorencracker (zo'n hele donkere) met kaas
t: eierkoek
l: drie volkoren crackers met kaas
t: 2 manderijntjes
d: Boerenkool

net een glaasje wijn gehad.Dat zijn echt dingen die ik niet ga schrappen Mijn glaasjes wijn zijn me heilig op bepaalde momenten, vooral vandaag.

Mijn vader heeft een voorhoofdsholte ontsteking en een beginnende longontsteking.Hij moet dus blijven. Hopenlijk is hij dinsdag ofzo weer thuis.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 23:02

Ik blijf nog wel gewoon hier mee kletsen vindt het namelijk te gezellig

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 23:02

SAKKIA, glaasje wijn doet volgens mij niet kwaad hoor. Ik mocht vanavond ook kiezen bij SB zelfs tussen wijn en sinasappelsap Knipoog

Beterschap met je vader Ach gut

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 23:03

Veel sterkte aan je vader! glaasje wijn is niks mis mee

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 23:04

Clown Hij valt alleen eenbeetje zwaar Clown

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 23:11

Trouwens ukje ik dnek dat het eengoede beslissing is Ja Wat je nu doet is ook niet gezond, dan maar even gewoon eten en misschien wat aankomen. Maar het kan ook maar zo zijn dat je dus wel wat gaat afvallen Ja
Wel gezellig dat je blijft.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 23:12

Ik heb niet bijgelezen.. ben nogal druk deze week... sorry... lange reistijden doordat ik met de bus/trein naar mn werk ga, omdat ik t niet aandurf op de scooter..

Vandaag dacht ik dat ik 12u moest oppassen (uur eerder dan normaal) dus ik haasten op stal.. heb een half uur in de kou staan wachten bij oppassen want het bleek volgende week te zijn, dat ik eerder moest (ik dacht toch echt dat ze t voor deze week gevraagd had..) brrr Heel de middag op de ijsbaan geweest met die kids. Nu ben ik lekker op tijd mn bedje hier in gekropen. Net lekker gedoucht want had het koud zeg, terwijl de verwarming op 21,4 stond..

morgen tot 12u oppassen, dan snel naar huis, omkleden/spullen pakken.. dan naar stal.. daarna met stalgenoten naar pannekoekenhuis omdat er iemand gaat verhuizen met d'r knollie en dan gelijk door naar een vriendin, en savonds stappen..

Eten gaat deze week bagger... wat zeg..deze week, al wat langer.. moet echt weer eens heel hard mn best gaan doen! moet echt een paar harde schoppen hebben... Gestoord

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 23:20

SAKKIA schreef:
Trouwens ukje ik dnek dat het eengoede beslissing is Ja Wat je nu doet is ook niet gezond, dan maar even gewoon eten en misschien wat aankomen. Maar het kan ook maar zo zijn dat je dus wel wat gaat afvallen Ja
Wel gezellig dat je blijft.

Dat 3de hoop ik er daarom ook mee te bereiken, ik sport nu ook bijna elke dag plus dat ik gewoon weer normaal moet gaan eten zonder te snoepen want met snoepen gaat het bij mij mis. Btw waarschijnlijk krijg ik toch een vetarm dieet ivm mijn lever.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 23:22

Wat is er precies met je lever dan?

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 23:24

Weten ze niet precies, maar wat we wel weten is dat ik kleine galstenen heb die vervelend kunnen gaan doen en dat ik dat waarschijnlijk met een vetarm dieet al tegen kan houden.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 23:26

Oh ja dat is wel heel erg vervelend. Vetarm zou het best welkunnen worden dan. Misschien ook zoutloos Verward

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 23:32

ik had hele poos geleden al beloofd dat ik rijfoto's zou plaatsen... deze zijn van december Zijn niet super kwaliteit... Maar gaat om het idee Knipoog

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 23:37

Dat zou wel balen zijn Ukje, een vetarm dieet..

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 23:39

Noor, ik hoop dat je je beterder voelt tijdens het verarm dieet!

Pivanti, leuke rijfoto's Lachen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 23:40

Pivanti schreef:
Dat zou wel balen zijn Ukje, een vetarm dieet..

ach ja helpt me gelijk van het snoepen af. En als het voorkomt dat ik die pijnen krijg vindt ik het best. SAS, zoutloos lijkt me niet zo prettig dan weet ik nu al dat ik geen aardappels en brood meer eet.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 23:48

ja tuurlijk is wel een plus puntje...maar in heel veel dingen zit vet.. Maar uiteraard, als het zou helpen tegen die pijn zou wel fijn zijn!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 23:59

Als dat het wel wordt moet je maar even mailen. Zoals eerder al gezegd is mijn vader ook leverpatient en heeft hij ondertussen een nieuwe lever (zijn tweede al Nagelbijten / Gniffelen ) ik hebwel wat tips dan voor je:j

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 00:07

Ooh lieve Pablo! Lovers

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 07:00

Zo, ik meld me ook weer even om niet helemaal af te zwakken hier in het topic Knipoog

Pfff vannacht nog niet geslapen, gisteren ruiterfeestje gehad en ik moet straks met paard nog naar de vereniging (afgelopen 2 week níet gereden en morgen moeten we weer op wedstrijd Bloos). En daarna éindelijk de finale dag van Indoor Veendam.

Zit er eigenlijk ook wel doorheen, 12 dagen is wel érg lang Nagelbijten / Gniffelen Maar ik moet zeggen dat ik me nog behoorlijk heb in kunnen houden. Had me 2 dagen terug nog gewogen en zat toen op 70 kilo. Dus niet hard aan het afvallen, maar ook absoluut niet bijgekomen zowel niet met de feestdagen als al deze dagen op het evenement Haha! Dag 10 en 11 werd het wel steeds lastiger om van de patatjes en snoepjes af te blijven, maar afgelopen nacht dan weer keurig gefeest op de cola light en van de alcoholische versnaperingen afgebleven (tja, auto reed niet zelfstandig naar huis Knipoog)

Nou vandaag nog even bikkelen in Veendam en dan zondag zelf op concours, vanaf maandag ga ik weer lekker van start en op naar de 64 kilo! Knipoog

Ik zag trouwens leuke rijfoto's!!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 09:01

Goedemorgen dames! Doei!
Denk idd ook een verstandig besluit uk Ja Wel gezellig dat je blijft meekletsen Lachen
Leuke foto's Pivanti!

Ik ga straks éindelijk (sinds een week Scheve mond ) weer naar de pony!! Haha! Lovers Met m'n autootje Schijnheilig Haha het is maar een klein stukje, maar ik moét ff een rondje met mn bakkie Lovers *LOL*

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 09:55

Goed zo Paulien een kilo kwijt!

BA: slapen gaat redelijk goed. Ben om een uur of 21:00 bekaf en val dan in slaap en wordt rond 7:00 wakker. Nog beetje jet-lag geloof ik. Maar gelukkig lig ik niet wakker 's nachts. Wakker worden is wel killing, dan ga ik malen... Scheve mond

Gisterenavond met m'n andere zus wat dingen doorgesproken voor de vrijgezellendag van m'n zus Lachen Daarna nog even bij haar langs geweest om dingen door te spreken voor de dagindeling. Zometeen met m'n moeder en zus stad in om kleren te shoppen voor de bruiloft. Is nog best lastig! Wil eigenlijk een leuk jurkje met daaroverheen een soort bolero voor overdag.

Beterschap Katia Ach gut

Ingrid, fijn dat je tentamens goed zijn gegaan!!

Leuke foto's Pivanti Ja

Mijn dag gisteren:
O: optimel drinkyoghurt
t: grote cappuccino
L: bruin pistoletje met wat aardappelsalade en krabsalade
t: plak cake
D: 1 bb met kaas en rosbief
t: klein handje chips

Niet veel ik weet het, doe m'n best Lachen

Vanavond gezellig uit eten met vriendinnetjes.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:19

Uk, dan is het idd wel een verstandig besluit Ja wel gezellig dat je gewoon blijft Haha!

Wendy eindelijk weer naar je poownie Haha! have fun!

Patricia leuke foto's! leuk beestje is Pablo!

Siz lekker shoppen Ja

Glaasje rode wijn is toch zelfs goed voor je, Sakkia Lachen
en is toch gewoon lekker, doen het op vakantie ook altijd...gewoon eind vd middag standaard lekker glaasje rose Ja

zo, als een blók geslapen vannacht, ik was echt helemaal gesloopt! sliep om half 11 al, met als gevolg dat ik nu om half 8 klaarwakker was Clown vond ik toch wel beetje vroeg om dan al beneden te gaan zitten Clown
En nu is het kwart over 9 en normaal is iedereen hier dan allang op, nu liggen mn ouders nog in coma, die hadden gisteravond een feestje Clown

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:23

OMG wat is zij lelijk geworden van mij had erica terpstra gewoon zo mogen blijven ze ziet er nu uit als een vrouw van in de 70 ( geen flauw idee hoe oud ze is eigenlijk)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:26

Ik wordt echt niet goed hier!!!!!!!
Ik wil verdomme gewoon ff naar Tryggur toe!!!!!! Ik hoest nog, ok, maar ik heb GEEN koorts meer, ben verdomme al een week niet geweest!!! Heeft m'n vader vanmorgen vroeg alweer snel de boer gebeld en afgesproken dat die Tryggur doet en ik moet maar binnen blijven Rolleyes Had gister gezegd dat ik vandaag ff wat boodschapjes wilde gaan doen enzo, gewoon ff er uit! Zit al een focking week binnen Scheve mond Maaar neeeeeee moeders vroeg dat wel aan opa want ik moest maar binnen blijven Rolleyes Wordt niet goedddd!!!! En als ze me nou gewoon mn gang laten gaan ipv overal op te zeiken Scheve mond

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:30

Wen, Jou ouders zijn gewoon bezorgd om je dat je niet weer ziek wordt.