Ik zag bij de leukste taarten ook nog Tappits old englisch. Zagen er ook leuk uit. Die wilton zag ik ook maar dient dus overgetrokken worden met icing oid. Daar is mijn hand niet vast genoeg voor. Heb ook nog een setje die is vergelijkbaar met die van JEM
Purkii
Geplaatst: 01-02-15 13:43
Ben ook nog steeds geregeld aan het bakken...bij lange na niet zulke mooie als ik voorbij zie komen hier..maar blijft leuk om te doen.
Ingrid_92
Geplaatst: 02-02-15 12:23
Oh wat leuk!! Vooral ook die tafel met al dat eten er op, heel knap
Weet iemand waar je silver dust kunt kopen? Ik kom het wel tegen op de website van De Leukste Taarten tegen, maar daar betaal je in verhouding weer best veel verzendkosten.
Solaria_Liz
Geplaatst: 02-02-15 20:17
Vandaag zijn mijn man en ik getrouwd en ik heb onze eigen taart gemaakt
Hallo, mag ik me hier ook melden? Ik ben net begonnen met taarten maken.
Ik heb een vraagje over fondant. Moet je de decoratie van te voren maken? Hoelang heeft het fondant nodig om te harden en vanaf wanneer wordt het te hard?
Purkii
Geplaatst: 09-02-15 16:24
ahum ging allemaal niet zo goed geloof ik....bericht weggehaald
Laatst bijgewerkt door Purkii op 09-02-15 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Purkii
Geplaatst: 09-02-15 16:25
lesleygjof...oh jammer is dat he als je fondant gaat scheuren, maar ziet er evengoed mooi uit, je halloween taart is ook leuk
Hoi Kimm,tuurlijk mag je je hier melden, iedereen mag dat, hoe meer zielen hoe meer vreugd Je hoeft fondant decoraties niet perse van te voren te maken hoor, maar als je iets wilt boetseren bijv, dan is het wel handig als je poppetje is uitgehard zodat ie niet meer in elkaar zakt. Het hangt van het merk fondant af hoelang het duurt voor het hard is, je kunt om het steviger/harder te maken tylose door je fondant mengen.
Ik heb nog een taart mogen maken voor een babyshower, de zijkant staan dingetjes die op de behangrand in de babykamer terugkomt.
Ik bekleed hem meestal en doe hem dan in een doos of taartstolp, een enkele keer verpak ik hem in huishoudfolie, als ie verder nog niet gedecoreerd is, anders heb je kans dat je de boel weer beschadigt.
spotterick
Geplaatst: 09-02-15 18:59
Het is dan wel geen fondant/marsepein taart. Maar ik heb er weer mijn best op gedaan. Is een bavarois van bloedsinaasappel.
ClaudiaHS
Geplaatst: 09-02-15 19:02
Deze vrijdag/zaterdag gemaakt
Toen kreeg ik zaterdag nog ff een spoedje (verjaardag waar ik zelf heen ging) er was niet genoeg taart. De afwerking is niet al te best en de prints waren te groot. Maar ach. Hij vond ze hartstikke leuk