Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Volgens mij heb ik niet gezegd dat het goedkoop moet zijn, maar ik heb alles in huis behalve maizena dus heb eigenlijk geen zin om nog naar de winkel te gaan, maar goed ik kijk wel even, bedankt 
                                                         Dottie0991 schreef:SpikkelFire schreef:Waarom doe je niet koekkruimels vermalen en dan mengen met gesmolten boter? Simpel zat
Uhm omdat ik een cake bodem wil staat er toch?![]()
Een koekbodem of een luchtige cake bodem is wel heel wat anders, koekbodem vind ik niet lekker bij die taart

Wilde dat eerst voor lunch doen maar zag te laat dat het 2 uur in de koelkast moet staan, dus toen konden de Churros. Die waren best mooi gelukt en super lekker! De cupcakes had ik een beetje verpest door er 200 ipv. 100 ml melk in te doen (na 3 keer lezen wist ik nog zeker dat er 200 stond 
 ) maar toen heb ik er wel zelfrijzend bakmeel doorheen geroerd waardoor het toch nog gelukt is. De topping is gesmolten chocolade met Twix, ziet er nog niet zo netjes uit als die van jullie 

Heb ik nog nooit geproefd trouwens.. Cupcakes zien er ook heerlijk uit! 
 Fijn dat ze toch gelukt zijn! Wat kan je je daar op verkijken soms hé..  

Die stond al hééél lang op mijn lijstje en gister kon ik hem eindelijk afvinken. Hij was nog lekker ook.  

Ik geloof dat er 15 in de zak zaten die we hadden gekocht en ik denk dat we er nog een stuk of 4 uit een andere zak bij hebben gepakt. De springvorm was ongeveer 24cm groot, maar is er is 20cm ongeveer overgebleven van de taart. Hij liep schuin af aan de buitenkant, dus was mooier om te vullen. En om iets minder Kitkats nodig te hebben.