Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) en is ook door het draad gegaan, gelijk hele been open.. Doen we nu dus niet meer..

)
Mogguh dames 

De eerste is meestal heel druk
Ff kijken of ik nog wat leuks tegenkom
Had eigenlijk wel zelf willen gaan staan verkopen, heb zooooveel spullen die weg kunnen
Maar moeders had geen zin
Tot ze er opeens gistermiddag mee komt dat het mss toch wel kon blabla, ja, dan had ik nog 1 avond om alles uit te zoeken en in te pakken enzo 
Moet alleen niet teveel kopen
eerst van m'n eigen rotzooi af
Kijken of ik wat leuke opbergmandjes tegenkom voor kleine spulletjes enzo. Mag van mezelf geen troepjes kopen voor de leuk
Maar wel dingen waar ik wat aan heb
En misschien als ik wat leuke boeken zie, is altijd fijn voor van de zomer op het strand
Leg ik die gewoon alvast in het strandhuisje.. Achhh, moet nog maar zien of er wat leuks is
Maar ik vind het wel leuk om tussen die spulletjes rond te neuzen 
Mega druk en allemaal van die aso types die denken dat het eiland van hun is 

Stalgenootje:"WIJ SPREKEN NEDERLANDS!!!" en zijn zo doorgereden
wat een avondturen, wij hebben wel arroganntertjes, maar daar maak ik gelukkig geen contact me haha. Hoezo moest die man op de rem trappen dan? Begreep niet helemaal de rede

Ging er met een slakkegangetje langs 
Sorry, lichtelijke frustraties hier af en toe

) haha die keken toch raar
.

sukkel, zit ik om 9 uur zo'n beetje klaar voor vertrek, zal t nog wel even duren voor we gaan 

1x trappen en tis weg hond
Heb een keer gehad dat ik met paard een buitenritje aan het maken was en een stel jongeren ons gewoon achtervolgde en dan heel hard optrokken
Jammer voor hen was de mijn hélemaal bomproof

ben nog lekker wat dingetjes aan het doen enzo, zie m vanzelf wel komen
als ie er om 11u nog niet is ga k wel es een keer bellen