Zusjacobs, Hij mocht juist wel buiten. Hij zou voor het eerst ook s'nachts buiten blijven. Maar ja, was hij t niet mee eens Is door het draad gekomen...
oh zo, ik dacht al Bij ons staan de paarden overdag 3/4 uur in de weide, en de rest in de paddock (zo'n 500 m2 ) met inloopstal. Op de vorige weide stonden ze eigenlijk 24/7 op de weide. Maar op deze weide niet meer, en toen hebben we het een keertje geprobeerd, gelijk begon mijn moeders paard zich te vervelen (is nogal pubertje ) en is ook door het draad gegaan, gelijk hele been open.. Doen we nu dus niet meer..
meiden, kom jullie no ge ven gedag zwaaien, ben net thuis na gezellige hightea bij schoonfam en daarna heul gezellige drankjes in Brielle Morgenochtend bijtijds vertrekken dus gok geen tijd om dan nog even te bokken want moet nog 10000 dingen doen (waaronder tas inpakken ) Dus tot woensdag weer ergens
Mogguh dames Vast te laat, maar mocht je het nog lezen, veel plezier ingrid!
Ga om 10 uur met moeders naar de kofferbakmarkt hier De eerste is meestal heel druk Ff kijken of ik nog wat leuks tegenkom Had eigenlijk wel zelf willen gaan staan verkopen, heb zooooveel spullen die weg kunnen Maar moeders had geen zin Tot ze er opeens gistermiddag mee komt dat het mss toch wel kon blabla, ja, dan had ik nog 1 avond om alles uit te zoeken en in te pakken enzo Maja, even rondkijken is ook leuk Moet alleen niet teveel kopen eerst van m'n eigen rotzooi af
wen, gewoon niet teveel geld mee nemen. Ik koop bijvoorbeeld op koninginendag ook nooit wat heb zelf nog teveel troep liggen.
Wendy15
Geplaatst: 13-04-09 08:13
Nah neem wel gewoon geld mee Kijken of ik wat leuke opbergmandjes tegenkom voor kleine spulletjes enzo. Mag van mezelf geen troepjes kopen voor de leuk Maar wel dingen waar ik wat aan heb En misschien als ik wat leuke boeken zie, is altijd fijn voor van de zomer op het strand Leg ik die gewoon alvast in het strandhuisje.. Achhh, moet nog maar zien of er wat leuks is
Veel plezier Ingrid en Wendy Ik kom echt nooit op dit soort markten, kan echt enorm slecht tegen drukte
Wendy15
Geplaatst: 13-04-09 09:25
Die drukte kan ik ook niet tegen Maar ik vind het wel leuk om tussen die spulletjes rond te neuzen Zowiezo is het nu verschrikkelijk op Texel met die toeristen rond de paas Mega druk en allemaal van die aso types die denken dat het eiland van hun is Van de week ook, zat in de auto, reed een duitser voor me, 80 km weg, ziet die vent paarden in het land, hoppaaaa op de rem, en met een gangetje van net 50 tufte die verder En ook met de weg vragen, als die mensen nou gewoon rustig naar me toe komen, even netjes vragen of ik duits spreek en dán de weg vragen, prima Maar vorige week ook, was met een stalgenootje aan het rijden met de paarden.. In een zijweggetje staat een groep duitsers, zoonlief rijdt op z'n achterwiel heen en weer en paps en mams roepen al vanaf 5 meter afstand in het duits waar ze heen moeten en blablabla.. Geen fatsoen Stalgenootje:"WIJ SPREKEN NEDERLANDS!!!" en zijn zo doorgereden
wat een avondturen, wij hebben wel arroganntertjes, maar daar maak ik gelukkig geen contact me haha. Hoezo moest die man op de rem trappen dan? Begreep niet helemaal de rede haha je verteld het echt leuk
SanneS, hahaha En leuk dat je misschien naar Texel gaat van de zomer!
Ik ga alleen op ponykamp met mijn oude manege hihi. Wel super veel zin in. We doen dingen wat ik kan bij houden (is voor mensen met een lichte beperking).
Pfff heb echt nog steeds beetje buikpijn.
Ik ga straks paardrijden, hopelijk is het niet super druk..
Oh Sanne als je naar Texel komt moet je maar even pb-en!! Als je het leuk vindt kunnen we dan wel even wat afspreken
Die man had denk ik nog nooit een paard gezien ofzo Ging er met een slakkegangetje langs Of van die Duitse kinderen, ben je 'lekker rustig' een buitenritje aan het maken, komt er weer een gezinnetje langsfietsen "EIN PFERD EIN PFERD EIN PFERD!!!!!!" Joh, zou 't? Sorry, lichtelijke frustraties hier af en toe Maja, verder moeten we het hier wél van het toerisme hebben
Wendy.. ik snap wat je bedoelt. Nouja, bijna. Ik liep laatst met Madeira aan de halster lekker in het bos achter onze stal. Daar was een heel klein hondje dat steeds op Madeira's achterbenen sprong en heel hard stond te blaffen. Ik zat er GELUKKIG NIET op, ze ging bokken, wegschieten. Dus ik denk: oke, ik loop gewoon weg met Madeira. Die mensen bleven op afstand naar hun oh zo gehoorzame hond (NIET DUS) roepen, die niet luisterde en steeds even stil stond en dan weer achter mijn paard begon te springen terwijl wij wegliepen! Ga je hond dan halen ofzo, want ik kan er toch niets meer aan doen dan weglopen? Ze mogen blij zijn dat Madeira niet zo gauw gericht trapt!
whahaah, zo heeft mijn moeder een keer geroepen:" kijk kinderen ooooh" toen er van die kinderen langs kwamen (riepen ook: kijk een paard, paardje blabla ) haha die keken toch raar
Ik heb niet bijgelezen . Ik kwam alleen even melden dat ik zo vertrek naar Lunteren, naar de show van de Nieuwe Heuvel!! Iedereen veel plezier vandaag met wat zij/hij?? gaat doen!
nou, ik ben er nog Niels zal zich wel verslapen hebben ofzo sukkel, zit ik om 9 uur zo'n beetje klaar voor vertrek, zal t nog wel even duren voor we gaan
Leuk he, toeristen...die hebben we hier ook zoveel, altijd blij als ze in september weer weg zijn
Oh, dat is ook een leuke van die hondjes, Paulien 1x trappen en tis weg hond
Nou ingrid, ik hoop dat je inmiddels al vertrokken bent? Nou wendy, hier moet ik het ook niet hebben van die mensen Heb een keer gehad dat ik met paard een buitenritje aan het maken was en een stel jongeren ons gewoon achtervolgde en dan heel hard optrokken Jammer voor hen was de mijn hélemaal bomproof
xingridx
Geplaatst: 13-04-09 10:19
Armaris schreef:
Nou ingrid, ik hoop dat je inmiddels al vertrokken bent?
Nope
Armaris
Geplaatst: 13-04-09 10:20
xingridx schreef:
Armaris schreef:
Nou ingrid, ik hoop dat je inmiddels al vertrokken bent?
nah, hij komt vanzelf wel en ik heb geen haast ben nog lekker wat dingetjes aan het doen enzo, zie m vanzelf wel komen als ie er om 11u nog niet is ga k wel es een keer bellen