Nou ik merk alweer dat mijn ongesteldheid er aan zit te komen: heb echt achtelijke krampen in m'n buik en m'n rug voelt aan alsof ie zo door midden kan breken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mocca schreef:T: plakje ontbijtkoek
--> 2 uur werken
O: 3 crackers (dun boter en vlokken), plakje ontbijtkoek
T: banaan
--> 3 uur werken
L: 3 crackers (dun boter en vlokken), plak ontbijtkoek, stukje gekookte worst
--> uur fietsen, uur paardrijden
T: appel
A: pannenkoeken
T: bakje yoghurt
Myra schreef:[10:00] • T: 1 knackerbrod 20+ kaas
[12:00] • O: bambix
[13:00] • T: sinaasappel, actimel light flesje
[14:00] • L: magere yoghurt, 3/4 appel, 2 snee veneziaans bruin (1x kipfilet+becel)
[16:00] • T: banaan, actimel light flesje
[18:00] • T: 2 mandarijn
[20:00] • A: kant-en-klare maaltijd (kipfilet, erwten + worteltjes, aardappeltjes)
[22:00] • T: brosse koek, hero fruit2day flesje
Beweging= 70 min hardlopen, 15 min fietsen, 4 uur werken
Humphrey schreef:Deze waren in de aanbieding bij de C1000, 400 gram voor ik geloof €0.99, kan ook €1.99 geweest zijn.Zijn er dan al lekkere aardbeien trouwens? Heb ik ook wel zin in, maar zijn ze niet onwijs duur op dit moment? (Student he)
Myra schreef:Netjes zeg, die afstanden! Wat fijn dat het zo goed gaatIk heb net ontbeten, want ik heb daarvoor weer 70 min hardgelopen aan 1 stuk en ontbijt in de maag is dan echt vreselijk. Wel iets van te voren genomen gelukkig
De 10 km gaat echt steeds beter nu ook, heb daarna nog zin om meer te lopen
Planning is om woensdag 13 km te lopen.
Sizzy schreef:Gisteravond voelde ik me echt heel erg beroerd, was klaar met lessen en toen werd het alleen maar erger. Al mijn spieren deden zo zeer en voelde me misselijk en lamlendig, na asperientje toch nog wat kunnen eten (croissantje en 2 boterhammen met kaas/salamidat was het enige waar ik trek in had haha)
Sizzy schreef:Ik weet niet, ik denk idd door het wisselende weer. Ben ook heel de week al beetje chagrijnig en zo. Heb nu ook beetje keelpijn en dan is het opeens weer weg![]()
Maar toen ik vanmorgen opstond voelde ik me al weer een stuk beter, voel nu nog maar een paar spieren
Myra schreef:• T: 1 knackerbrod 20+ kaas
• O: bambix
• T: sinaasappel, actimel light flesje
• L: magere yoghurt, 3/4 appel, 2 snee veneziaans bruin (1x kipfilet+becel)
• T: 1 knackerbrod ossenwors, 1 appel
• T: 2 mandarijn, actimel light flesje
• A: kant-en-klare maaltijd AH (kipfilet, erwten, worteltjes, aardappeltjes)
• T: brosse koek, hero fruit2day flesje
• T: actimel light flesje
Beweging= 70 min hardlopen, 15 min fietsen, 4 uur werken
Riëtte schreef:Over 2 maandjes zullen we wel weer bij on sin de tuin staan. Mag je wel langs komen voor een schaaltje!
Myra schreef:Goede beweging hoor Mocca, met harde wind fietsen