Helaas vergeten foto's te maken toen 't klaar was, maar kip uit de oven met worteltjes en aardappeltjes
Als toetje de Zweedse choco taart met vanille ijs. En vooraf stokbroodje
marygoround
Geplaatst: 27-03-21 23:20
Hier ook ‘soort van’ uit eten, hotelletje met een diner op de kamer.
Parelgort met groenten vooraf
Preisoepje
Aziatisch groententaartje (linzen en groene erwten), met paddenstoelen, gegrilde groene asperge, pastinaak en pompoencreme.. dit was súper lekker
Tiramisu met citroenijs en advocaat creme na
JudithO
Geplaatst: 28-03-21 00:51
Shakshuka, voor ML met champignons, voor mij zonder:
gaucho
Geplaatst: 28-03-21 07:30
Marygoround wat ziet dat er heerlijk uit!
Ontbijt :
marygoround
Geplaatst: 28-03-21 08:28
Gaucho ik was aangenaam verrast! Soms kom je er als vega nogal bekaaid vanaf met dit soort dingen (we hebben het hotel niet geboekt om het eten in eerste instantie, dus ik had me op het slechtste voorbereid) maar ik kan met recht zeggen dat mijn eten lekkerder/creatiever was als dat van mijn vleesetende vriend.
En nu staat er hier een lekker ontbijtje op tafel maar is dezelfde vriend weer in slaap gesukkeld dus ik zit met een kopje koffie te wachten
ellepel
Geplaatst: 28-03-21 08:53
wat heerlijk zeg. ik had afgelopen vrijdag een thuis uit eten box besteld bij een restaurantje waar ik wel vaak ging eten. alleen had ik niet helemaal goed op de site gekeken blijkbaar want alles was koud. kwam wel goed want kon alles even snel in de magnetron opwarmen,maar was wel een kleine tegenvaller. eten zelf was trouwens heerlijk waren meerdere gerechten waar je dan uit kan kiezen.
pien_2010
Geplaatst: 28-03-21 09:04
Marygoround ziet er heerlijk uit! Die 2 kippetjes ook net de worteltjes en aardappeltjes eronder. Alleen vraagje krijg je niet hele vettige worteltjes en aardappeltjes omdat het vet vd kip erop druipt?