Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Karin schreef:Ik heb taart!
Een halve marsepeintaart. Foto lukt ff niet, ik zit in een volle trein en het ding zit goed verpakt.
Ik vroeg me in eerste instantie af of dat pakket wel een oorspronkelijke waarde van 15 euro had (nu voor 5). Maar ik kijk net op de site: zo'n marsepeintaart is al 16 euro (een hele dus, duh) en er zit een pak koekjes bij van ruim 5 euro. Het is een Bakker met een hoofdletter zeg maar in Den Haag en al sinds 1795, dan krijg je dat.
Verder nog een half brood, een discodipdonut en een hard broodje (ook geen kleintje). Ik doe het ervoor en ik zal er vast nog wel vaker komen.
Fading schreef:Ik vond de bedrijven hier in de buurt een lange tijd geleden veeeeel beter, het is nu allemaal net of net niet de waarde.
Lijkt alsof de bedrijven er nu aan willen verdienen ipv echt voedselverspilling willen tegengaan.
Meer mensen dit idee?
_Nadia_ schreef:Oh die taart!! Lekker!
Man is onderweg naar huis en zou ook 2 pakketten bij een bakker ophalen, ben benieuwd wat we krijgen, ze doen pas sinds kort mee dus alles is mogelijk.