Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

BarbaLala schreef:Ik kom me hier ook weer melden, de laatste keer is al jaren geleden meen ik, toen ik nog vega was in ieder geval![]()
Inmiddels ben ik afgelopen winter overgegaan op vegan, maar omdat het me teveel geld kostte moest ik er mee stoppen, tegen mijn principes in helaas...
Ik ben nu een paar weken geleden opnieuw begonnen en hoop het nu lowbudget toch te kunnen doen, zonder al die dure en fancy dingen die je op -met name- FB voorbij ziet komen.
Meen me te herinneren dat hier niet zo'n elitaire extremistische sfeer heerst als ik op de FB groepen over het algemeen wel ervaar (helaas).
Ik denk omdat hier vega en vegan gemengd is
(lastig uit te leggen maar ik denk dat de sfeer gemoedelijker is dan wat jij beschrijft. Ik zit er zelf niet in omdat ik daar niet zo'n behoefte aan heb maar misschien is het wat voor jou
)
om maar wat te noemen)
Dan moet ik buiten de deur eten.
. Maar wel super dat NYP en Domino’s vegan opties hebben, ga het wel onthouden ( voor die enkele keer per jaar dat ik daar een pizza haal).
. Wel dan weer jammer dat daar dan ook niet als tip bij staat om de yoghurt door soja yoghurt te vervangen.
maar hoe ze reageren inderdaad, haha. Zeker als ze je profiel bezoeken en zien dat je paarden hebt of nog erger; paard rijdt of hebt gereden. Heb me echt verbaasd over hoe radicaal sommigen zijn, zonde!
.
.
Als je tegen dierenleed bent waarom ben je dat dan maar drie dagen per week en de andere vier dagen niet?
) Of denken dat dat ene plakje rosbief in de week écht een verschil maakt wat klimaatverandering gaat stoppen. Juist ja.
Maar mijn vriend en ik zijn er ingerold en nu zijn we op zoek naar een restaurant, dus ik benieuwd of jullie iets weten!