Hiervoor at ik vrijwel alleen maar volkoren crackers en rijst met groenten, haha. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hiervoor at ik vrijwel alleen maar volkoren crackers en rijst met groenten, haha.
Maar dat van dingen bewaren is een goede tip.
Bedankt voor het aanhoren van mijn geklaag en het meedenken trouwens. 
Kan ik veel inspiratie vandaan halen.
Ik ben altijd bij mijn schoonouders, en die eten ook anders. Bijgevolg ga ik vaak wat boontjes, sla, tomaatjes, broccoli... halen. Weet ik dat mijn schoonmoeder eens laat thuis is maar perse zelf wil koken (en dan wordt het iets van frietjes met een frituurhap), kook ik 's middags een broccoli, gooi ik er wat sla, azijn, olie en balsamico bij, en huppa, ik eet gezond 
Chernique schreef:Vandaag:
O: Vanilleyoghurt met 6 el cruesli
T: 3 tarwebiscuitjes
L: 2 bth + boter + kipfilet tuinkruiden/komkommer, speculoos, meergranenbeschuit + boter + aardbeienjam, glas karnemelk, 5 cherrytomaatjes
T: Stuk zelfgemaakte appeltaart, glas sap
A: Kopje soep, klein stukje turks brood met schepje gehakt/ui/kruiden
T: Appel
Planning:
T: Pakje evergreen
Zit nog in dilemma om mijn wolkentoetje te nemen. Argh het moet gewoon, realistisch gezien weet ik het.
Chernique schreef:Vandaag:
O: Vanilleyoghurt met 6 el cruesli
T: 3 tarwebiscuitjes
L: 2 bth + boter + kipfilet tuinkruiden/komkommer, speculoos, meergranenbeschuit + boter + aardbeienjam, glas karnemelk, 5 cherrytomaatjes
T: Stuk zelfgemaakte appeltaart, glas sap
A: Kopje soep, klein stukje turks brood met schepje gehakt/ui/kruiden
T: Appel
T: Wolkentoetje vanille
Planning:
T: Pakje evergreen
Zit nog in dilemma om mijn wolkentoetje te nemen. Argh het moet gewoon, realistisch gezien weet ik het.

KarinvdM schreef:Natuurlijk mag dat.
We doen hier allemaal ons best! En bij iedereen mislukt het wel eens hoor! Bij de ene soms te veel en bij de ander wat te weinig.
stukje Vaderdag taart gegeten, gebarbequed en nog een Italiaans ijsje toe. Plofte bijna. Nu ik thuis netjes alles afmeet wat je volgens voedingscentrum moet hebben omdat ik maar alleen ben en anders alles weg gooi, krijg ik echt buikpijn als ik net als vandaag gewoon eet waar ik zin in heb. Was zo blij dast ik nog 50 minuutjes naar huis moest fietsen om de boel te laten zakken
. Maar mijn buik is nog vol

SaZ schreef:Ik vind het alleen maar heel erg knap dat je je er toch toe kunt zetten om het op te eten, ondanks dat je gevoel niet altijd helemaal meewerkt. Daar mag je echt trots op zijn!

: