Een stukkie hoger? Hahaha. Heel veel hoger. Hoe hoger/smaller de taart des te moeilijker het bekleden. Zo is 15 rond/20 hoog dus lastiger als 20 rond/20 hoog. Alles valt en staat met het soort fondant(callebaut gebruiken!) en de snelheid van het bekleden. Bovenaan is allemaal goed te doen maar des te lager je komt des te meer plooien er ontstaan.
DIVA2
Geplaatst: 31-01-15 14:58
Voor het bekleden en erna. Deze is 15 rond en 22 hoog.
Je moet op 'nieuw antwoord' klikken. Dan zie je ergens 'kies bestanden' of zoiets. Die bestanden save je en als je dan op uploaden klikt worden ze in het typ veld geplaatst als link.
DIVA2
Geplaatst: 31-01-15 18:00
volgorde was iets anders Maar hopelijk helpt dit je al iets opweg.
DIVA2
Geplaatst: 31-01-15 18:01
Kinke schreef:
Nou…zo strak lukt mij ook nog niet, maar verder viel het me reuze mee, ondanks dat de fondant onder m'n vingers droogde
Wat me nog niet lukt..je kunt hier nu toch rechtstreeks foto's uploaden? Ik krijg het niet voor elkaar
Smootheren totdat je een ons weegt.
Kinke
Geplaatst: 31-01-15 18:11
nou…schiet mij maar lek. Save…bestand staat te pruttelen tot 100% en maakt niet uit of ik dan uploaden kies of plaatsen, er komt niets te staan, geen bestandsnaam oid.
Zo..op de ouderwetse manier dan maar Mijn eerste double barrel, 17,5 rond en 20 hoog.
en bijna op hetzelfde moment werd er nog een taart opgehaald, liep mijn planning toch nog in de soep. De eerste persoon had ik pas om half 5 verwacht ipv half 3. Meptaartje heb ik niet meer op de foto kunnen zetten.
Oké dan ga ik nu ff spammen wat ik de afgelopen tijd in elkaar geknutseld heb. kan zo gauw niet alles terug vinden maar dit is een gedeelte. aankomende 3 weken ook nog 5 taarten maken.
Je bent er maar druk mee Ik wil ff over 1 ding zeiken…die letter uitstekers…ik zou anderen aanschaffen, doet een beetje afbreuk aan je taarten naar mijn idee.
ClaudiaHS
Geplaatst: 01-02-15 10:07
Ik heb heel veel letteruitstekers. Ook Tappits. Sommige willen een bepaald lettertype of kleine letters en dan kom ik toch weer uit op de gewone uitstekers. Maar moet toch binnenkort naar bouwhuis dus zal eens kijken naar andere. Welke raad je me aan?
Prinsessentaart aankomende week ga ik sws met Tappits doen. En de W&P taart is ook met Tappits gedaan.
Ik heb nog nooit een klant gehad die vroeg om een bepaald lettertype En ik ga er ook niet naar vragen Deze zijn heel fijn, ik weet niet of ze momenteel voorraad hebbn, maar Sweety Cake in Hengelo heeft deze ook: http://www.taartshoppie.nl/epages/62339 ... ts/letters Deze is ook mooi, heeft een heel modern uiterlijk maar is geen uitsteker maar een impressie set: http://www.tastyshop.nl/webshop/uitstek ... an-88.html Volgens mij heeft Bouwhuis beide versies niet.