Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben ook wel blij dat het voorbij is als ik hoor hoe hij nu bezig is en hoe hij dus blijkt te zijn
Liever nu dan dat we al hadden samengewoond ofzo
Daar ben ik zooo blij om
Maja, het nadeel aan een eiland he, die confrontatie steeds
Dat maakt het zo moeilijk 
(hier ook niet hoor
)
Stofzuigen en schoonmaken en alles maakt me niks uit, maar afwassen heb ik zooo'n hekel aan
Stofzuigen daar en tegen
Kan wel janken als ik net het hele huis schoon heb en er alleen maar aan denk dat ik die ellendige stofzuiger moet pakken.
Heb je poezen in huis misschien?
Hij wilt je alleen maar jennen.
Heb een paar uurtjes geslapen en ga straks met vriendlief weer bankhangen. De schat heeft mijn lievelingsfilm gehuurd
Nou zo vaak doe ik niet stofzuigen hoor 
maar meestal ff 1 keer in de week. Gewoon de huiskamer enzo hoef ik niet te doen
Doet moeders
Hoe gaat het?

Sanne
Maar morgen weer lekker sporten even naar paard toe tas inpakken en de eitjes zijn gelukkig op.

Wendy, ik zou het ook echt niet doen hoor, hoe graag je het ook wilt. Het zal alleen jou stuk maken en hij krijgt weer zijn kans.. echt niet doen als ik jou was!
) Hoezo mocht hij niet naar buiten dan? haha wel vervelend als ze zelf gaan beslissen haha. Madeira. Veelste weinig imo. en kom op het is toch pasen, je moet je zelf wel dingen kunnen blijven gunnen 
Kan ze gelijk ff los gegooid worden etc. Ik wil voor 30 mei toch wel in betere vorm komen
Hoef ik niet zo dik gekleed op Pinkpop
Kan ik ook is een keer me body showen 
Echt mijn humor
Heerlijke acteurd daarbij dus echt goede film!