Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Welshcobfan schreef:Mijn vader heeft destijds alle voedingsconsulentes en gezondheidsconsulenten ontslagen uit het bejaardenhuis. Mensen van 80+ moesten op dieet en stoppen met rokenAl het laatste plezier werd ontnomen omdat het gezonder was. Dat vond mijn pa zo'n onzin! Net of die 2 maand extra nog wat uitmaakt
Natasja91 schreef:Ik ben nu 16, maar wil nu al niet ouder worden
Als ik al die mensen zie lopen op straat die bejaard zijn, neeee wil ik niet
Welshcobfan schreef:Mijn vader heeft destijds alle voedingsconsulentes en gezondheidsconsulenten ontslagen uit het bejaardenhuis. Mensen van 80+ moesten op dieet en stoppen met rokenAl het laatste plezier werd ontnomen omdat het gezonder was. Dat vond mijn pa zo'n onzin! Net of die 2 maand extra nog wat uitmaakt
Chubby schreef:Natasja91 schreef:Ik ben nu 16, maar wil nu al niet ouder worden
Als ik al die mensen zie lopen op straat die bejaard zijn, neeee wil ik niet
16! En je bent van '91... Geweldig he! Ik vind mensen uit de jaren 80 al jong, maar jij bent uit de jaren 90 en toch ook al heel watGek idee...
Maar weet je, na je 16e wordt het nog veel mooier! Echt! Tussen je 20e en je 30e is heerlijk!
benangelique schreef:opa had knopjesvrees... computeren ging het dus niet worden.
nu ben ik mijn moeder aan het leren te mailen en internetten. ze belt soms wel 6x op een avond wat ze nu toch weer moet intoetsen...
Welshcobfan schreef:ik heb het opgegeven met moeders, ik had zelfs een briefje met verkorte uitleg naast de pc gelegd. Maar mevrouw heeft zelfs moeite met de afstandsbediening hahahah
Welshcobfan schreef:Het is niet slim dat je een remmer in hebt genomen, je mag nooit diarree stoppen hoe vervelend ook. Die gifstoffen moet uit je lichaam. Pas na 3 dagen mag je er wat aandoen. Drink gewoon veel en eet gewoon als je alleen diarree hebt. Het maakt geen fluit uit namelijk want de diarree wordt niet meer door eten, maar je voelt je er wel beter door.
Of komt het er ook boven uit?