Hoezo kom je er nu bij dat iedereeen denkt dat jij het niet kan? Waar haal je zulke dingen nu vandaan? Verzin je dat allemaal zelf?
Je hebt een grote schop onder je kont nodig

Je kan het best en je moet je van de hele wereld helemaal niks aantrekken.
Meis volgens mij ben je helemaal niet gelukkig op het moment als ik je berichten zo lees
Gooi die negatieve gedachtes nou eens weg. Jij bent alleen en echt puur alleen op de wereld voor jezelf hoor. Net als ieder ander. Jij moet straks als je in dat bejaardentehuis zit, terug kunnen kijken op je leven en tegen jezelf kunnen zeggen dat je een leuk leven hebt gehad. Als jij jezelf zo naar beneden blijft halen kom je daar dus never nooit niet.
Meis echt geloof me, zet de negatieve dingen opzij en probeer het positief te gaan zien. Dat je pony bokt is misschien ook wel positief hoor. Misschien is het straks wel zo dat je een hele andere trainingswijze hebt en dat je dolgelukkig met haar bent en alles kunt doen met haar. Dan ben je toch alleen maar verder gekomen? Je moet niet denken dat het altijd alleen maar aan jou ligt hoor

Dat is namelijk niet eerlijk naar jezelf toe.
*edit* misschien komt dit wel een beetje hard over, maar ik vind het sneu het steeds te lezen. Volgens mij ben je echt een leuke meid die heus wel weet hoe het allemaal zit, maar heet domweg niet uit durft te voeren