Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mystica schreef:Dat weet ik, maar dus wel denken, wanneer moet ik weer eten? ipv eten als je honger hebt.
benangelique schreef:Myra schreef:Die haren he?
Wij hebben een lapjes hier. Die verhaard ook ontzettend.
Ik wil liever later een hond, maar echt een heel kortharige. Dalmatier ofzo.
vergis je niet in kortharige honden. die hebben van die haartjes die overal inkruipen! kan je beter een langharige hond nemen en die 4x per jaar naar een trimsalon brengen.
Chubby schreef:Natasje, ziet er goed uit tot nu toe!![]()
Lana, er stond toevallig afgelopen week een artikel bij ons in de krant over speculoospasta, dat zou Nederland veroveren vanuit Belgie
mirriejj schreef:edit: Weet iemand toevallig of veel water drinken went, want dronk vaak nog geen liter op een dag.
Nu probeer ik dus aan de 2 liter te komen, maar blijf echt constant naar de wc aan het rennen, niet erg leuk
Wind schreef:Precies, dat was bij mij ook zo. Ik heb de sultana's/liga's nu vervangen door snack-a-jacks en van die mini-crackertjes in een pakje. Dat scheelt al een hoop. Ik heb nog een kwart volkoren ontbijtkoek in de kast staan, weet nog niet of ik die opeet of weggooi. En ik drink teveel vruchtensap, hoewel alleen light, daar zit natuurlijk ook gigantisch veel suiker in. Nu dus vooral water en nog meer thee. En soms een glas lessini, maar dan met weinig limonade.
Myra schreef:@ Karin: Je kunt nu nog lunchen, hup!![]()
lana_te schreef:@welsh: bah dat is naar! warom hebben de dokters niet ingegrepen en haar aan een sonde ofzo gelegd?
net eten kan toch opgelost worden?
Chubby schreef:Het is soms moeilijk te accepteren dat de dood bij het leven hoort..
Heb wel spijt van die M&M's hoor, m'n buik ook.. 1250 kcal in een uurtje naar binnen gestouwd