Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sizzy schreef:Maar om eerlijk te zijn vind ik 2,5 maand nog niet zo lang. Je moet wennen aan het nieuwe ritme, nieuwe stof en hard werken. Ik zou het nog even aankijken, zou echt zonde zijn als je stopt! Andere studie mss?
Echt blij! Nou hopen dat ik de andere ook gehaald heb en dan heb ik groen licht om stage te lopen!
Is er geen andere mindere zware studie die je leuk vindt?

) stopt met de opleiding, je zoveel % terugkrijgt van het collegegeld
nou das niet helemaal waar, zonder dat ongeluk was ik niet geworden zoals ik nu ben, was mijn leven helemaal anders gelopen! 

ladyjoy schreef:Ziet er goed uit! Alleen wel de woonkamer drastisch veranderen
). 't Is nu zeg maar één grote kamer, eerst zat er in de midden nog een muur met schuifdeur enzo.
Voor de hond die ik ga krijgen
Nog wel een beetje rustig aan doen, anders zit ik zo weer ziek thuis, maar dan ben ik iig weer op de been.

't Komt echt alleen maar door het niet-sporten denk ik, een andere verklaring heb ik niet...
)
En dan ben ik om 22:15 thuis ofzo, dus dan zal ik wel weer honger hebben. Beetje raar ingedeeld vandaag maar goed.
10 min heen en 10 min terug naar de uni, 20 minuten heen en terug naar m'n werk, op m'n werk 4 uur staan/lopen...
Ik heb gewoon altijd wel íets wat af moet, wat ik nog moet doen, heb 2 bijbaantjes, 5 verzorgpaarden waar ik ook nog langsmoet, universiteit waar ik veel voor moet doen...
)
Echt een raar idee gewoon...volgend jaar om deze tijd heb ik gewoon een baan (als alles goed gaat)!